Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

30hukjn65dz21.jpg
Foreshadowing i denne serien har virkelig vært bra, akkurat som med Dany sist uke.

Leste leaksa etter forrige ukes episode, jaggu stemte de på en prikk.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting som skurrer litt... Jon ble vel dømt av Bran til å joine The Nights Watch, men er ikke The Wall en del av The North som Bran ikke lenger har noe myndighet over? Blir som at en domstol dømmer noen til å jobbe slavearbeid i ett annet land. I tillegg endte jo Sansa opp som Queen in the North så hu kan jo bare gi en "royal pardon" til Jon så kan han gjøre hva faen han vil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ting som skurrer litt... Jon ble vel dømt av Bran til å joine The Nights Watch, men er ikke The Wall en del av The North som Bran ikke lenger har noe myndighet over? Blir som at en domstol dømmer noen til å jobbe slavearbeid i ett annet land. I tillegg endte jo Sansa opp som Queen in the North så hu kan jo bare gi en "royal pardon" til Jon så kan han gjøre hva faen han vil.

Kanskje noe de alle samlet ble enig om, for å bevare freden?

Lenke til kommentar

Det var hun jo, nettopp pga blant annet det du skrev. Jon forsøkte å snakke henne til fornuft, men hun var lost i sin egen lille verden.

Nei forge episode var hun en blodtørstig psykopat, det første hun ville gjort var å brenne Tyrion foran alle the Unsullied, gjerne drepe jon for Morro skyld også.

Hun gikk fra å være helt bortevekk gal, til standard stormannsgal som 90% av verdens historiens ledre.

 

Forige episode var hun en t-rex med hjerne skade gal, i denne var hun bare en Napoleon.

De skalerte ned galskapen hennes noe voldsomt mellom de to episodene.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Nei forge episode var hun en blodtørstig psykopat, det første hun ville gjort var å brenne Tyrion foran alle the Unsullied, gjerne drepe jon for Morro skyld også.

Hun gikk fra å være helt bortevekk gal, til standard stormannsgal som 90% av verdens historiens ledre.

 

Forige episode var hun en t-rex med hjerne skade gal, i denne var hun bare en Napoleon.

De skalerte ned galskapen hennes noe voldsomt mellom de to episodene.

Virker logisk for meg. Der og da i øyeblikket var hun rasende. Nå er hun rolig, men fortsatt borte i sin egen verden. Hun var jo helt lost.

 

Noen ganger lurer jeg på om dere leter etter noe å kritisere.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hvem ordner en poll på om slutten var bra eller ikke? :)

 

Må fordøye dette litt, men tror ikke dette falt helt i smak hos meg. Synes det ble litt for mye happy ending når alt kom til alt. Bran som konge var rimelig uventet for min del i hvert fall. 

 

Men, det skal vel noe til å avslutte en slik historie på en god måte.

Lenke til kommentar

Virker logisk for meg. Der og da i øyeblikket var hun rasende. Nå er hun rolig, men fortsatt borte i sin egen verden. Hun var jo helt lost.

Noen ganger lurer jeg på om dere leter etter noe å kritisere.

Hun var ikke rasende, de beviste de ved at alt gikk perfekt og så brente hun en million mennesker.

Din forklaring hadde hvert logisk om hun brente byeb3i starten av forige episode(som jeg sa foirge uke)

Men de valgte at hun totalt kikket uten grunn, og det er ikke noe man kommer tilbake fra som igjen ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun var ikke rasende, de beviste de ved at alt gikk perfekt og så brente hun en million mennesker.

Din forklaring hadde hvert logisk om hun brente byeb3i starten av forige episode(som jeg sa foirge uke)

Men de valgte at hun totalt kikket uten grunn, og det er ikke noe man kommer tilbake fra som igjen ting.

Vel, det er logisk for meg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...