Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

 

 

Så for å få lov til å syntes noe, så må man tenke akkurat slik du tenker...?

Ja selvfølgelig og man må få lov til å diskutere det. Du har jo selvsagt lov til å ha dine meninger akkurat som oss andre :)
Diskusjon.no hadde vært ekstremt kjedelig vis alle bare skrev meningen sin og vi aldri stilte spørsmål, argumenterte for oss og diskuterte.

 

Ja det hadde vært kjedelig om vi ikke kunne diskutere på diskusjon.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nemen der var da voldsomt hvor det skal diskuteres. Ta det over pm nå da, så får vi komme oss tilbake til det tråden handler om.

Lei av å logge på å se at det er kommet svar, som jeg håper er flere teorier og slikt om GAME OF THRONES, men så er det bare flere innlegg om hvorvidt folk er eninge eller ikke

Endret av G-Man™
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tjah, la oss si 10 minutter med total robert's rebellion, hvor man får svar på ting som "var the mad king FAKTISK mad?", "ble Lyanna bortført og voldtatt, eller rømte hun med Rhaegar - og visste Robert dette?" og lignende ting.

Historien er jo veldig "written by the victors" i denne serien, så...

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man installerer Game of thrones bakgrunn på dataen :) vil gjerne ha bakgrunnsbilder som endrer seg hvert 10 min eller noe sånn... har sett det hos en jeg var på besøk hos for lenge siden :) vet ikke hva han heter :)

Lenke til kommentar

Har jo vært spekulert i flere spin-off serier, og Roberts Rebellion kunne vært et godt valg. Kjenner karakterene som er innvolvert, i alle fall mange av dem, og ca samme tid. Litt kjipt å vite resultatet, men å følge Rheagar så ville man fått en annen historie enn den vi har hørt fra Robert, Ned og de andre.

Lenke til kommentar

Uenig. Særlig siste sesong viser etter min mening at de klarte å fylle 10 episoder uten problemer. Kjedet meg veldig lite, og følte at det var lite unødvendige ting med (jeg tør aldri å si at ting er unødvendige, fordi plutselig dukker dette opp igjen og er kjempe viktig). Men kan si meg enig i at kortere sesonger/færre episoder kan fungere bra! 

Lenke til kommentar

Det jeg hører er at grunnen til at de vil ha kortere sesonger er av rene ressurshensyn. De får betalt X millioner av HBO eller hvem det nå er som faktisk betaler regningen per SESONG, ikke per episode. Så hvis de blir enige med HBO/whomever om å få like mye men å levere 7 episoder i stedet, får de mer penger til hver episode. I tillegg har de visst problemer med å få tiden til å strekke til også, så ikke bare får de mer penger per episode, men de får mer tid per episode. 

 

This is a Good Thing for oss som setter pris på kvaliteten.

Lenke til kommentar

Har de sagt noe om lengden pr episode? Selv om antall episoder er færre, så kan antall minutter i sesongen være ca det samme.

 

Cgi er ikke billig, så i forrige sesong at det måtte gjøres noen prioriteringer. Vil tro at det blir behov for mer cgi i de neste sesongene, og at de da kutter litt i antallet for å få mer penger pr episode er greit for meg. Kvalitet > kvantitet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...