Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Arya blir leiemorder er da en ganske vanlig spekulasjon utifra serien.

 

1. Hun så virkelig opp til Jaqen Haq'ar(du veit, han typen).

2. På slutten av S3 messer hun Valar Morghulis med mynten hun fikk av JH i hånda.

3. Måten hun dreper the Tickler(eller hvem det nå var). Kaldt, uten nåde og kjapt nok.

4. Kveldsbønnen.

 

At Arya blir noe annet enn en leiemorder eller ender opp i noe annet enn en leiemorderlignende jobb tror jeg ikke noe på.

 

The Tickler var han som torturerte fangene med rotter. Han ble drept av Haq'ar. Arya drepte Polliver ved å stikke Needle gjennom halsen.

Lenke til kommentar

Noen som husker hva som skjedde med Kovarro? Han fyren som var med Daenerys?

Ikke det at han var av noen betydning, men klarer ikke komme på det :p

 

Karakteren eksisterer fremdeles, men dette er Game of Thrones så karakteren kan gjemmes bort i mengden og aldri bli sett igjen fordi Khalasar`en til Dany er så lite sentrale nå. Jeg har mine tvil om vi noen ganger kommer til å se Kovarro igjen noen gang ettersom vi ikke har sett karakteren siden sesong 2 når det ville vært logisk å se han igjen i sesong 3. Med Grey Worm, Jorah, Daario og Selmy så har Dany for mange rådgivere og folk rundt seg vil jeg tro til at produksjonen gjør lite effort til å skaffe få karakteren tilbake.,

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Følte egentlig at scenen i forrige episode der vi så Arya stikke sverden i rustingen til The Hound var et hint av et slag om at Arya ikke er i stand til å drepe målene hennes enda(uten hjelp). Med mindre det kommer et tidshopp så kan jeg ikke helt se at Arya blir fullstendig badass før om 3+ sesonger.

Lenke til kommentar

Er det nokon som trur Arya ikkje kjem til å drepe The Hound?

Ikke med tannpirkeren hennes mot utrustningen hans som i forrige episode.

Hvis hun skal ha sjanse må hun nok gjøre det enten ved å kutte strupen mens han sover, eller får hjelp av noen andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...