Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen problemer med dialog, men ærlig talt var dette en dårligere episode enn vanlig. Dette var en "sjekkliste"-episode hvor plot exposition stod sentralt, og slaget ved Craster's "Keep" var det eneste som faktisk skjedde.

Men who cares? Det er en av 34 så langt, og neste uke kommer det en til.

 

Jeg for min del synes kampscenene er kjedelige, og liker bedre når det faktisk er skikkelig interaksjon mellom figurene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg likte også episoden! :)

 

Det eneste jeg ikke likte, var samtalen Lysa og Littleringer hadde sammen, hvor hun "røpet alt". Syntes samtalen var noe dårlig skrevet og føltes veldig påtvunget for å få frem hemmeligheten til Littlefinger, med all den oppramsingen.. En bagatell, men noe jeg reagerte på..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg likte også episoden! :)

 

Det eneste jeg ikke likte, var samtalen Lysa og Littleringer hadde sammen, hvor hun "røpet alt". Syntes samtalen var noe dårlig skrevet og føltes veldig påtvunget for å få frem hemmeligheten til Littlefinger, med all den oppramsingen.. En bagatell, men noe jeg reagerte på..

Glimrende eksempel på exposition. Dårlig exposition i dette tilfellet, men det var jo ikke all exposition som var dårlig i episoden. Scenen mellom Cersei og Marge var f.eks. glimrende.
Lenke til kommentar

 

Jeg likte også episoden! :)

 

Det eneste jeg ikke likte, var samtalen Lysa og Littleringer hadde sammen, hvor hun "røpet alt". Syntes samtalen var noe dårlig skrevet og føltes veldig påtvunget for å få frem hemmeligheten til Littlefinger, med all den oppramsingen.. En bagatell, men noe jeg reagerte på..

Glimrende eksempel på exposition. Dårlig exposition i dette tilfellet, men det var jo ikke all exposition som var dårlig i episoden. Scenen mellom Cersei og Marge var f.eks. glimrende.

 

 

recap.jpg

Lenke til kommentar

Likte heller ikke måten Lysa røpet alt på..

 

Vet ikke hvorfor, men scenen med Robin(?) hvor han fikk den fine gaven fra Balish og ble tilsynelatende kjempeglad for så å bare kaste den likegyldig ut igjennom hølet i gulvet.

 

Den gutten har potensiale til å bli mer fucka enn Geoffrey.

Baelish og Joffrey ! ser stadig flere som skriver Geoffrey :tease: .

Endret av Woody_97
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...