Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er galt med HBO? Synes det funker fett jeg. Bruker det riktignok i Chrome på PCen men appen på mobil/nettbrett er kanskje ikke like bra?

For min del er det det at bilde- og lydkvaliteten er omtrent som DVD, og at det av og til er store problemer med å få streamet skikkelig. Et par ganger har det tatt tre timer å se en episode av GoT, og det i SD. Internettet mitt er/var det ingenting i veien med, så problemet ligger hos HBO.

Endret av HansiBanzi
Lenke til kommentar

GoT fortjener bedre enn en lusen streaming-side.

Streamingsidene jeg bruker er faktisk helt ok. Riktignok ikke like god kvalitet som på HBO eller en god nedlasting, men fungerer helt fint. Synes det er så mye styr å laste ned en episode hver gang jeg ønsker å se den, og gidder ikke betale 79,- i måneden for møkkatjenestene til HBO.

Lenke til kommentar

Noen andre her som bruker Noobroom? Har premiumkonto der i tillegg til netflix og HBO, ofte jeg heller ser der enn på HBO om appen begynner å krangle.

220 tv-serier og en ekstrem mengde med filmer. Mulighet til å legge til subtitles og valget mellom 720p eller 1080p på det meste.

 

e: også mulighet til å laste ned filene om du vil ha noe offline.

Var ikke mange episoder man kunne få sett med free-account må jeg si...

Lenke til kommentar

 

Håper forøvrig Tywin noen gang snart finner ut at det var selveste Arya Stark han hadde som tjeneste pike i sesong 2.

Da får vi se hvem som bringer skam over familien :p

Hadde helt glemt det!

Gått og ventet på den dagen han finner det ut. Men ser ut til at det kan ta enstens før vi eventuelt får vite noe om det, om vi får vite noe i det hele tatt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...