CaZpeR Skrevet 26. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2017 "Song of fire and ice". Er vel de som ender på tronen. Jon og daenerys. De er vel og halvsøsken også og det stemmer jo med familielinja til targaryen forøvrig med mye innavl. Tante/nevø Ja. Var vel sånn det var ja ? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 26. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2017 (endret) Lurer forøvrig på om Nymeria-scena har nokon som helst relevans for kva som skjer vidare. Det må det jo? Veldig, veldig dyr fanservice ellers... Hørte at ulvene faktisk koster mer å skape enn dragene fordi pels er vanskeligere å få til realistisk. Men Nymeria hører ikke hjemme på en borg, som Arya selv også konkluderer med. Hun får nok hjelp av dem (hele flokken, ikke bare Nym) etter hvert Jeg tror Arya snur og drar til kings landing igjen for å ta Cersei etter den scenen. Ser ikke at det driver historien noe videre om hun drar til Winterfell, men om hun dreper cersei, så stopper hun også kanskje borgerkrigen i sør og redder dany's skjøre allianse. Endret 26. juli 2017 av Barista Bob Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2017 "Song of fire and ice". Er vel de som ender på tronen. Jon og daenerys. De er vel og halvsøsken også og det stemmer jo med familielinja til targaryen forøvrig med mye innavl. Tante/nevøJa. Var vel sånn det var ja ? Er jo enda mer innafor med litt sexy time da Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 27. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2017 (endret) Ang en spoliertag lengre oppe her noen som la merke til nåten tyrion håndterte dragene? Han klarte å roe de å "kommunisere" med de til en viss grad. Er jo ikke bare bare det? Så mistanken om at Tywinn ikke er Tyrions far kan jo ha noe i seg Endret 27. juli 2017 av G-Man™ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2017 Eller så er dragene så intelligente at de skjønte han skulle hjelpe. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2017 Men hjelpe hvem? Motivasjon er ikke så enkelt å skjønne basert på ren intellekt... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2017 (endret) Var vel mer at de ikke følte seg truet samt mest sannsynlig ikke var sulten. Og så er det helt tydelig at etter han slapp løs den første så forsto den neste at han skulle løsne den og. Endret 27. juli 2017 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2017 Tror det har med intelligens å gjøre, og Tyrion sa det vel at drager er meget intelligente og skjønner hvem som er "venn". Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 30. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2017 Hva er sendetid på HBO i USA i norsk tid? Er det østkyst tid klokken 00:00 den 30. juli? I så fall kommer episode 3 klokka 06:00 norsk tid mandag morgen? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 30. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2017 Hva er sendetid på HBO i USA i norsk tid? Er det østkyst tid klokken 00:00 den 30. juli? I så fall kommer episode 3 klokka 06:00 norsk tid mandag morgen? EPISODE THREE SHOW TIME: 9:00 p.m. Eastern (8:00 p.m. Central) The epsiode will end at 10:05 p.m. Eastern. blir med andre ord klokka 03:00 natt til tirsdag? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) Kl. 03:00 norsk tid, natt til mandag. Når den kommer på HBO Nordic vet jeg ikke. Amazon releasen er på nett litt over 03:00 som regel, altså før den er ferdigsendt på TV. Endret 30. juli 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2017 Den slippes på HBO Nordic 03:00. På premieren så fikk jeg ikke lastet inn de første 10 minuttene, så startet 03:10, men det får man tåle da det var premieren. Nå regner jeg med det går smertefritt å se 03:00. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2017 Bra episode med mange bra dialoger. Går i et forrykende tempo nå! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 31. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2017 Likar tempoet no, sjølv om det er uvant at folk er så overalt i GoT. Det er uansett langt betre enn t.d. sesong 5, der ingenting skjedde før over halvvegs inn i sesongen. Euron seglar opp som ein sein favoritt her på berget. Og scena med unsullied var knalltøff! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2017 Jeg har ikke sett den nyeste episoden så jeg skal styre unna denne tråden frem til da, men jeg må si at jeg liker det høyere tempoet. Hver mandag er et høydepunkt nå og det er fint å ha noe å se frem til på en dag som ellers er så kjip. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 31. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2017 For en episode, ikke ett kjedelig øyeblikk for min del. Lady Tyrell bekrefta at det var hun som forgifta Jofferey, og led samme skjebne selv. Danerys taktikk så langt ser ut til å være tape mest mulig styrker fortest mulig og allianser for minst mulig. Lurer på om gullet de tok fra Highgarden var nok til å dekka gjelda til Lannister. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2017 . Lady Tyrell bekrefta at det var hun som forgifta Jofferey, og led samme skjebne selv. Det har vi vel strengt talt visst i et par sesonger nå. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2017 Veldig bra episode! Fin balanse mellom dialog og action og fint tempo. For en serie dette her er altså! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 31. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2017 Enig med dere over! Knall episode og det fungerer bra med dette relativt raske tempoet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2017 Dany med Tyrion er elendig på strategi. På 2 episoder ser vi henne hun har mistet 3 mektige støttespillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå