Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor ikke bare deaktivere alle quests utenom det ene du virkelig har lyst til å gjøre?

 

Var jo akuratt det jeg sa i posten min.... Sitat: Fordi jeg har så sykt mange quest og det er ingenting som iriterer meg mer en viss jeg må tilbake en plass jeg nettop var fordi jeg ikke hadde et quest på samme plassen aktivt. Jeg liker og ta alt som skal gjøres i et område når jeg er der, er det så vanskelig og forstå?

 

Og ja jeg har også dårlig tid når jeg spiller Skyrim, har ikke nok fritid desverre.

Lenke til kommentar

hvorfor ikke bare deaktivere alle quests utenom det ene du virkelig har lyst til å gjøre?

 

Var jo akuratt det jeg sa i posten min.... Sitat: Fordi jeg har så sykt mange quest og det er ingenting som iriterer meg mer en viss jeg må tilbake en plass jeg nettop var fordi jeg ikke hadde et quest på samme plassen aktivt. Jeg liker og ta alt som skal gjøres i et område når jeg er der, er det så vanskelig og forstå?

 

Og ja jeg har også dårlig tid når jeg spiller Skyrim, har ikke nok fritid desverre.

vel, om du har dårlig tid når du spiller skyrim ødelegger du halve spillopplevelsen. jeg liker ikke engang å bruke hest for å komme meg rundt, fordi det går for fort og jeg får ikke tatt inn omgivelsene. når jeg skal et sted stopper jeg ved hver eneste hule som er i nærheten av veien, og jeg gjør med glede et quest på den ene siden av mappet før jeg gjør et annet på den andre.

 

i tillegg kan du jo alltids bruke fast travel, som burde fjerne problemet ditt med dårlig tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker også og gå og utforske, derfor jeg endte opp med så mange quest hehe.. Gjorde ingen, for til alle byene og utforsket. Har 150 timer i Skyrim og fortsatt mye og gjøre, men jeg foretrekker da og gjøre quest jeg har samlet på et område mens jeg er der. Har ikke dette problemet lenger da jeg har fått vekk en del quests så virker som den skal nå.

Lenke til kommentar

jeg forstår det, jeg prøver alltid å gjøre alle quests jeg finner i en landsby når jeg først er der, men de tvinger deg ofte til å reise langt frem og tilbake, noe jeg heller ikke har problemer med. ofte bare velger jeg et quest når jeg starter opp, og bestemmer meg for å gjøre det, så gjør jeg andre quests jeg plukker opp på veien i samme slengen.

Lenke til kommentar

Nei nå har jeg prøvd alt for lenge å like dette spillet....alt er nydelig og nesten perfekt men combat føles ut som jeg styrer en 259kg feit sumo bryter som prøver seg på ballet. Skjønner ikke at folk og anmeldere elsker det spillet her med slik elendig gameplay....

 

Trist for alt er så bra ellers... :'(

Lenke til kommentar

Nei nå har jeg prøvd alt for lenge å like dette spillet....alt er nydelig og nesten perfekt men combat føles ut som jeg styrer en 259kg feit sumo bryter som prøver seg på ballet. Skjønner ikke at folk og anmeldere elsker det spillet her med slik elendig gameplay....

 

Trist for alt er så bra ellers... :'(

 

Say what? Prøvd lightarmor i kombinasjon med archery?

Lenke til kommentar

Tror vel han tenker på selve combat gameplayet, sammenliknet med FPS`ers så er det jo rimelig stivt og statisk. Poenget er at dette ikke er ett FPS men ett rollespill som har hoved fokus på andre ting.

 

Personlig er jeg glad for at de ikke har kjørt på med den japanske combat stilen som i Kingdom Of Amalour. Selv om det er endel smidigere/sjappere, gir det meg personlig fryktelig lite å trykke vilt på alle knapper for å utløse noen flashy komboer :p

Lenke til kommentar

Nei, kampsystemet i Skyrim er ikke direkte fantastisk, og det er nok derfor vanskelighetsgraden må holdes såpass lav. Det er merkbart når man en sjelden gang møter virkelig mektige fiender, det blir fort frustrerende fordi man er så treig og unøyaktig. Spørsmålet er hvordan det ellers skulle vært.

Lenke til kommentar

Da har jeg rundet spillet og gått lei relativt kjappt :-(

Det er underholdende til en viss grad men både fiender og innhold føler jeg ikke helt når opp til det jeg personlig ønsker.

Savner en god del variasjon her.

 

Den største nedturen for meg var nok rollespillsystemet , begrensninger og atter begrensninger + et perk system som jeg føler ikke var noe gøy.

 

Uansett jeg har god forståelse for at mange elsker spillet, for meg ble det middels desverre :-(

Lenke til kommentar

Har et lite problem.. Skulle inn i dwemer museum-et i forbindelse med transcribing av falmer greiene, og så ba jeg Mjoll som er min companion og vente rett utenfor døra til museum-et, men tydeligvis for nært inntil. For når jeg nå har kommet tilbake for å hente flere lockpicks fra henne, så står hun ikke lengre rett utenfor, men hun har glitcha seg inn på andre siden av døra. Så hvis jeg prøver å åpne en dialog med henne for å få henne til å fløtte seg eller noe annet så vil hun ikke si noe annet enn: "you are not suppose to be in here", "you are not suppose to be in here", "you are not suppose to be in here" over & over..

 

Finnes det en command som gjør at jeg kan transportere ræva hennes til ett annet sted?

Endret av flowerpot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...