Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Hvis man har enchantet noe med en enchantment også unlocker perket med to enchants. Kan man ikke legge til den andre etterpå? Evt. ved hjelp av console, mod eller noe sånt.

 

Jeg enchanta alt daedric gearet mitt med en enchant, fordi jeg trodde jeg kunne adde den andre etter jeg fikk perken. Litt kjipt hvis jeg må lage alt gearet på nytt.

 

Hvis man finner den boka in-game som forklarer om denne perken, så står det faktisk at man utfører dobbelenchantingen ved at man vever to enchants inn i objektet samtidig, så det går nok ikke, nei.

 

Husker ikke hvor den boka ligger, men tror det er i et tårn med en Forsworn Briarheart som boss.

 

Jeg lurte litt på om dette gikk an også. Takk for info. Blir vel å lage nytt Daedric-utstyr igjen. Må bare vente til Ebony-årene i

Gloombound

blir fylt (respawned) på nytt, noe som ser ut til å ta evigheter. Skal liksom bare ta 30 in-game-dager, men virker som det har gått mye lenger tid. Jeg leste at respawn-tiden blir nullstilt hvis man titter innom der før det har gått 30 dager (o' skrekk!), men jeg mener bestemt jeg har lagret hver gang før jeg kikket.

 

Det skal liksom være 5 Ebony-årer i

Blackreach.

Noen som har funnet disse? Jeg fant bare den ene utenfor

lab-en til Sinderion.

 

 

Kan selvfølgelig gå rundt og kjøpe Ebony-barrer (ingots), men det blir f*kkings dyrt i lengden.

Endret av Whitestar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, men som jeg skrev: De er ikke gratis. :)

 

Redigering: Men selvfølgelig, du har rett. Prisen er jo ikke noe reellt problem. Kan jo bare selge egenproduserte potions først og dermed tjene inn igjen penga. Da får man jo trent speech samtidig.

Endret av Whitestar
Lenke til kommentar

Angående Pickpocketing: Hva er den beste måten å trene dette opp på? Jeg har bare 17 i denne skill-en. Når jeg prøver å stjele fra noen, blir jeg ALLTID oppdaget. Hvordan skal jeg få trent når jeg ikke lykkes?

 

Har selvfølgelig brukt trener, men det begrenser seg til bare 5 skill-poeng per level.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar

Herregud. Klarte å tulle til på Diplomatic Immunity-questet. Klarte å ikke gi noe gear til han fjotten, så når jeg da er i Thalmore Embassy og skal sloss mot de folka har jeg ikke gear = no chance. What do to?

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Du får tilbake gearet i chesten han som hjelper deg viser deg til...
Lenke til kommentar

Fulgte ikke så mye med, så trodde det ikke var så farlig om jeg ga tinga til han. Tenkte at det bare var nok å ikke ha alle tingene equiped.

 

Jeg fikk en bug da jeg gjorde dette questet, så våpnene lå ikke i chesten da jeg skulle plukke de opp. Klarte det likevel ved å snike meg til man kommer til den bakgården, der ble det pes, men brukte "battlecry" og da beina alle folka i alle retninger.. da var det bare å spurte inn den døren..

Lenke til kommentar

Fulgte ikke så mye med, så trodde det ikke var så farlig om jeg ga tinga til han. Tenkte at det bare var nok å ikke ha alle tingene equiped.

Jeg fikk en bug da jeg gjorde dette questet, så våpnene lå ikke i chesten da jeg skulle plukke de opp. Klarte det likevel ved å snike meg til man kommer til den bakgården, der ble det pes, men brukte "battlecry" og da beina alle folka i alle retninger.. da var det bare å spurte inn den døren..

Løste det på en annen måte. Sett ned vanskelighetsgraden på det laveste og lur én vakt ut av det første rommet. Ha en flame atronach der som får han ned raskt, loot gearet hans og fight vanlig. Gikk ganske så greit.

Lenke til kommentar

En liten bug jeg fant nå, flere som har oppdaget denne.

I huset I solitude, i kjelleren der så har man 2 slike "dukker" som man kan oppbevare klær/rustning på.

Dette hadde jeg gjort, og når jeg så idag fjernet rustningen ifra disse "dokkene" og tok de med til butikken å solgte de, fikk ca 1500gull for alt. Når jeg dro tilbake til huset var de 2 "dukkene" fult oppkledd med det jeg hadde solgt. Så tok det som var der inne igjen, og solgte de for samme sum som sist. Og når jeg så gikk til huset var "dukkene" fult oppkledd igjen med det jeg hadde solgt. Slik kan jeg holde på i evigheter. Får ikke kvittet meg med det jeg har plassert på dem. Har også prøvd å bytte det ut, men når jeg går inn og ut av huset har de det nye jeg la til der, og de har på seg det jeg egentlig fjernet.

Er dette en bug? Får jeg ikke fjernet det de har? Flere som har opplevd og opplever dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...