Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plutselig har spillet begynt å henge seg. Har spilt i over 50 timer uten noe annet enn småbugs, og nå henger spillet seg ofte når jeg går inn i et nytt rom elns der spillet skal autosave. Noen ideer om hva det kan være? har jeg for mange saves feks?

Lenke til kommentar

Plutselig har spillet begynt å henge seg. Har spilt i over 50 timer uten noe annet enn småbugs, og nå henger spillet seg ofte når jeg går inn i et nytt rom elns der spillet skal autosave. Noen ideer om hva det kan være? har jeg for mange saves feks?

 

Jeg har vel rundt 180 manuelle saves, og det ser ikke ut til å henge seg mer nå enn før. (meget skjeldent) Bruker du noen texture packs eller andre mods?

Endret av flowerpot
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva folk (les: Dropkmurphy) klager på med salg og hus. Tok meg én dag fra jeg startet saven min til jeg hadde et hus i Whiterun.
Klager mer, du har juksa...

Om han mener en virkelig dag så er det null problem, men om han mener en spilldag, så tror jeg at jeg hadde slitt. Men tviler uansett på at det er umulig. Det kommer ann på hva du tenker som juks.

 

Noen som vet hvor jeg får tak i "frost"(hest), etter å ha mistet den i skogen?Har prøvd å spawne den uten hell.

This: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=10648&searchtext=whistle (Om du ikke har brukt noen andre hester etter du mistet den)

Lenke til kommentar

Plutselig har spillet begynt å henge seg. Har spilt i over 50 timer uten noe annet enn småbugs, og nå henger spillet seg ofte når jeg går inn i et nytt rom elns der spillet skal autosave. Noen ideer om hva det kan være? har jeg for mange saves feks?

 

Jeg har vel rundt 180 manuelle saves, og det ser ikke ut til å henge seg mer nå enn før. (meget skjeldent) Bruker du noen texture packs eller andre mods?

 

Bruker ingen mods eller noe som helst fancy. Bare henger seg rett og slett.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva folk (les: Dropkmurphy) klager på med salg og hus. Tok meg én dag fra jeg startet saven min til jeg hadde et hus i Whiterun.

 

Klager mer, du har juksa...

Tror ikke han har juksa, jeg klarte også fint å få hus i whiterun den første dagen jeg spilt.

 

 

 

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva folk (les: Dropkmurphy) klager på med salg og hus. Tok meg én dag fra jeg startet saven min til jeg hadde et hus i Whiterun.

 

Klager mer, du har juksa...

Tror ikke han har juksa, jeg klarte også fint å få hus i whiterun den første dagen jeg spilt.

 

How? Da må du ha spilt lenge, jeg gidder stort sett ikke spille mer enn en til to timer av gangen...

Lenke til kommentar

Nå er jeg ferdig med å fly rundt å utforske og tulle og skal kjøre main questline og slikt med min tredje karakter, som jeg begynte på i går og håper jeg blir fornøyd med. Nord warrior, og en 'dark-elf-sneaky-mage er prøvd ut men fikk ikke plass til alt jeg ville som enchanting og alchemy. Nå satser jeg på å bli 'sneaky-wood-elf-archer-assassin-theif og har begynt på theif quest line. Men sitter fast på oppdaraget - A Conserned rat, når jeg skal snakke med Esbern nedi ratway der han holdes innelåst. Det er en bug som gjør at dialogen går dritfort og jeg rekker aldri lese det han sier og det kommer ikke noe lyd fra han heller. Det virker som det er meningen at jeg skal få komme inn og snakke videre med han etter jeg har sagt at jeg er dragefødt og at hu kjerring har sendt meg, men døra er ikke mulig å få opp med "unlock" commando en gang. ffffuuu Noen andre som har opplevd det? Bruker såklart ikke noen piratkopi når spillet er så storslått som det er.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ferdig med å fly rundt å utforske og tulle og skal kjøre main questline og slikt med min tredje karakter, som jeg begynte på i går og håper jeg blir fornøyd med. Nord warrior, og en 'dark-elf-sneaky-mage er prøvd ut men fikk ikke plass til alt jeg ville som enchanting og alchemy. Nå satser jeg på å bli 'sneaky-wood-elf-archer-assassin-theif og har begynt på theif quest line. Men sitter fast på oppdaraget - A Conserned rat, når jeg skal snakke med Esbern nedi ratway der han holdes innelåst. Det er en bug som gjør at dialogen går dritfort og jeg rekker aldri lese det han sier og det kommer ikke noe lyd fra han heller. Det virker som det er meningen at jeg skal få komme inn og snakke videre med han etter jeg har sagt at jeg er dragefødt og at hu kjerring har sendt meg, men døra er ikke mulig å få opp med "unlock" commando en gang. ffffuuu Noen andre som har opplevd det? Bruker såklart ikke noen piratkopi når spillet er så storslått som det er.

 

det er utrolig nokk en veldig vanlig og utbredt bugg. Eneste fiksen so mer er å bruke console commands ved å hoppe litt videre i questet. Jeg husker ikke den kommandoen men du finner det ganske kjapt via google.:-)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva folk (les: Dropkmurphy) klager på med salg og hus. Tok meg én dag fra jeg startet saven min til jeg hadde et hus i Whiterun.

Klager mer, du har juksa...

Tror ikke han har juksa, jeg klarte også fint å få hus i whiterun den første dagen jeg spilt.

How? Da må du ha spilt lenge, jeg gidder stort sett ikke spille mer enn en til to timer av gangen...

Gikk noen timer, men det gjør det ikke mindre riktig. Jeg fikk det den første dagen jeg spilte det. Skal sies at jeg har spilt en save til lvl 20 ish før, så jeg vet jo sånn halvveis hva jeg skal gjøre. Det gjelder å ta med seg ting som veier lite, men som er verdt mye. Body Armors er også mye penger. Greit å ha med seg følgesdama og, som kan bære mye med. Også det å kunne å ha faste salgsrutiner. Et tips er Bits and Pieces i Solitude. Der kan du selge veldig mye av tingene dine til bare én vendor. I tillegg er det ikke dumt kjøpe filled petty gems og enchante ting og selge. Tjener fort penger da.

Lenke til kommentar

 

 

det er utrolig nokk en veldig vanlig og utbredt bugg. Eneste fiksen so mer er å bruke console commands ved å hoppe litt videre i questet. Jeg husker ikke den kommandoen men du finner det ganske kjapt via google.:-)

 

Det fungerer også å gå ut av nivået og så tilbake igjen et par ganger, da åpner døra seg og han blir med deg til slutt.

Husk også å snakke med ham gjentatte ganger.

Lenke til kommentar

Stikk til Riverwood. Ene fyren der har godt over 10k gold. Har du specca speech? Da skal jo alle ha 1500+ uansett.

Hvor er denne fyren, høres helt utrolig ut.

Riverwood traider. Er huset etter Inn-et om du kommer veien fra Whiterun. Du må dog ha gjort Golden Claw-questet og TROR du må ha specca noe speech, men er usikker på den siste der. Fikk ikke 11k med en gang jeg hadde gjort det questet, men det kom etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...