Gå til innhold

Edda Media (Edda Digital/Diskusjon.no) og A-Pressen (Mediehuset Digital/Innlegg.no) fusjonerer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

På diskusjon.no har vi startet en tråd hvor brukerne kan si sin mening. Per i dag er ingenting avgjort, hva som skjer med innlegg.no/diskusjon.no vil bli sett på i de kommende ukene. For oss som arbeider med forumene er det jo fint å i det minste kunne videreformidle brukernes tanker bak det hele. De som ikke har bruker på diskusjon.no kan jo si sin mening her. :)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Jeg skrev dette på Diskusjon.no og kan jo like gjerne poste det her også (nå blir det rett nok litt kronglete i og med at det er skrevet som om jeg er på Diskusjon.no, men om du bruker hodet litt vil it make sense):

 

For en som er over gjennomsnittlig aktiv på Innlegg.no håper jeg virkelig forumene holdes separate.

Jeg valgte bort dette forumet når Innlegg.no kom på bena, fordi jeg på den tiden var forholdsvis ny her også og dermed var det lettere å starte på nytt "der borte".

Selv om de dekker mange av de samme temaene er Innlegg.no som allerede nevnt i denne tråden en del mindre enn Diskusjon.no, og mens jeg jo savner mange aspekter ved å være på et større forum (for eksempel ting som mange flere tråder, jevnt over mye mer aktivitet og den del større rene prate-biten som knytter nettsamfunnet sammen) trives jeg godt blant færre brukere og jeg opplever også Innlegg som et mer oversiktlig forum. Det kan selvfølgelig bare være en vanesak, men jeg trives altså bedre på Innlegg.no fordi jeg opplever det som mer personlig og ser gjerne at de i fremtiden holdes adskilt.

Uten at jeg skal bukke under om jeg må forholde meg til bare ett forum i fremtiden.

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

En sammenslåing kan slå begge veier. Innlegg.no-brukerne er fornøyde med sitt lille forum, Diskusjon.no-brukerne er fornøyd med sitt store forum, og det er ikke alltid at barn av ulike foreldre passer godt sammen under et og samme tak.

 

På den andre siden, så er en stor del av Innlegg.no's brukere opprinnelig fra Diskusjon.no, og vet godt hvordan livet foregår her. I tillegg hadde det vært koslig å diskutere sammen med gamle kjente igjen som ikke joinet Innlegg.no.

 

Men det store spørsmålet er hva som skjer med Gamer.no og Spillverket. Dersom en sammenslåing skjer, skal vi ha et underforum for Gamer.no-artiklene og et for Spillverkets? Skal begge sidene fortsette å anmelde de samme spillene og komme med mange av de samme nyhetene? Eller skal de fusjoneres til én spillside?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...