Gå til innhold

Delte ut nye brett til Modern Warfare 2 (PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ut til at mapsa er ute på steam nå, men jeg aktiverte koden før de var det. Blir den da brukt opp? For jeg finner ingen download knapp på steam :S

 

 

 

Edit: Glem det, ser at det laster ned automatisk nå :)

Endret av OzT
Lenke til kommentar

Det ser ut til at mapsa er ute på steam nå, men jeg aktiverte koden før de var det. Blir den da brukt opp? For jeg finner ingen download knapp på steam :S

 

 

 

Edit: Glem det, ser at det laster ned automatisk nå :)

 

 

Når får vi spillt det da? Min kone har lastet det ned, men får en "steam server error" når hun prøver å gå innpå multiplayeren.

 

Sjekket forøvrig for en time siden på steam sin DLC side, og der stod det 1 time ventetid før man kunne kjøpe det. Nå har det hoppet opp til 2 timer.

 

Så vet noen når DLC'en kan spilles?

Lenke til kommentar

Det ser ut til at mapsa er ute på steam nå, men jeg aktiverte koden før de var det. Blir den da brukt opp? For jeg finner ingen download knapp på steam :S

 

 

 

Edit: Glem det, ser at det laster ned automatisk nå :)

 

 

Når får vi spillt det da? Min kone har lastet det ned, men får en "steam server error" når hun prøver å gå innpå multiplayeren.

 

Sjekket forøvrig for en time siden på steam sin DLC side, og der stod det 1 time ventetid før man kunne kjøpe det. Nå har det hoppet opp til 2 timer.

 

Så vet noen når DLC'en kan spilles?

 

 

Tror de må gi ut en oppdratering først før vi kan spille dlcen, jeg fikk oppdatert for en time siden så til alle har oppdatert og alt funker er det bare å vente.

 

Edit: Og akkurat nå fikk jeg min nøkel, tusen takk gamer!

Endret av Kyrios
Lenke til kommentar

De som ikke fikk seriekoden i mailen sin i første runde kan regne med at den dukker opp i mailboksen fortløpende nå. Om noen fortsatt ikke har fått (men fikk tidligere i dag), sjekk at den ikke har landet i søppelepost / spam-mappen.

 

Hvis du fortsatt ikke finner noe kan du oppgi epostadressen du registrerte deg med til Tor-Steinar eller meg på PM, så skal vi sørge for at det blir ordnet.

Lenke til kommentar

De som ikke fikk seriekoden i mailen sin i første runde kan regne med at den dukker opp i mailboksen fortløpende nå. Om noen fortsatt ikke har fått (men fikk tidligere i dag), sjekk at den ikke har landet i søppelepost / spam-mappen.

 

Hvis du fortsatt ikke finner noe kan du oppgi epostadressen du registrerte deg med til Tor-Steinar eller meg på PM, så skal vi sørge for at det blir ordnet.

 

 

Der fikk jeg den :) Tusen takk Gamer!<3

 

Nå må steam oppdatere seg =p (rastløs)

Lenke til kommentar

Et steg i feil retning dette etter min mening.

 

Betale over 100 spenn for å få tilgang til 5maps på pc.

Men er jo en enkel måte å tjene penger på, under påstanden om at man ikke kunne la folk kjøre dedicated servere pga piratkopiering m.m.

 

Må være kjekt å slippe mods, public maps og annet gratis tillegg community sto for på tidligere spill.

 

Jeg for en, kommer nok ikke til å kjøpe denne pakken, men så har jeg heller ikke spilt siden jeg låst opp alt som kunne låses opp på lvl70 etter release. Ser ikke helt hvordan 5 maps skal få tilbake community følelsen jeg satt igjen med i cod4.

 

Dvs, cod4 spiller jeg fortsatt, da man ikke har mistet friheten til å kjøre ting som man ønsker der, enda.

Lenke til kommentar

har 30 spenn på en av profilene på ps3, men den spiller jeg ikke cod på. om jeg kjøper map packen på profilen som ikke spiller cod på, får jeg alikevel map packen på den andre også automatisk?! eller må jeg kjøpe pakken på brukeren jeg spiller cod på?

Lenke til kommentar

200 lesere fikk brettpakker til PC og PS3.

Les hele saken

 

 

Hei. Ser det er mulig å laste ned map pakken på shoppen ipå min USA konto, virker dette i det norske spillet da?

 

Mvh.

Nei det vil ikke fungere. Du må ha DLC til modern warfare2 fra EU på en disk i fra EU. Dette testa jeg i går, så det kan jeg personlig bekrefte.

 

har 30 spenn på en av profilene på ps3, men den spiller jeg ikke cod på. om jeg kjøper map packen på profilen som ikke spiller cod på, får jeg alikevel map packen på den andre også automatisk?! eller må jeg kjøpe pakken på brukeren jeg spiller cod på?

 

Du kan laste ned fra hvilken som helst konto på din konsoll for og så spille innholdet på din vanlige konto. Dette er vanlig for de som deler sin konto med kompiser så de deler på nedlastet innhold i fra PSN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...