Gå til innhold

Delte ut nye brett til Modern Warfare 2 (PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi deler ut 200 brettpakker til PC og PS3.

Les hele saken

 

Heisann!

Jeg fikk en mail hvor det sto jeg hadde vunet, det er en time siden. Men hvor blir det av koden ? Kommer den senere eller hva skjer ? Eller er det fordi den ikke kommer ut før i morgen at vi ikke får den før i morgen :) ??

Er litt nysgjerrig :)

Lenke til kommentar

Vi deler ut 200 brettpakker til PC og PS3.

Les hele saken

 

Heisann!

Jeg fikk en mail hvor det sto jeg hadde vunet, det er en time siden. Men hvor blir det av koden ? Kommer den senere eller hva skjer ? Eller er det fordi den ikke kommer ut før i morgen at vi ikke får den før i morgen :) ??

Er litt nysgjerrig :)

 

Om det er en Ps3 kode får du mest sansynelig vis ikke før i morgen. fordi ps3 versjonen kommer ikke før i morgen

Lenke til kommentar

Nei, jeg er alltid for treg når det er sånne utdelinger på spillsider. Er dere HELT sikker på at dere ikke har noen flere Stimulis pakker til PS3? Det aller verste er at jeg har 105 kroner på PSN kontoen min, håper det ikke står riktig på artikkelen deres om at det koster 115, da kommer det til å bli en tung dag.

Lenke til kommentar
Heisann!

Jeg fikk en mail hvor det sto jeg hadde vunet, det er en time siden. Men hvor blir det av koden ? Kommer den senere eller hva skjer ? Eller er det fordi den ikke kommer ut før i morgen at vi ikke får den før i morgen :) ??

Er litt nysgjerrig :)

Se her:

 

http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=13851&view=findpost&p=314605

http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=13851&view=findpost&p=314616

 

Hei

FIkk mail om at jeg vant, fikk også med kode

Er denne koden fortsatt gjeldende?

Isåfall hvor på steam aktiverer jeg den?

PC-koden du fikk kan aktiveres i Steam ved å trykke på "Games" i toppmenyen, deretter "Activate product on Steam".

Endret av TST
Lenke til kommentar

Gratulerer til de som vant og hatten av til Gamer.no som til stadighet overrasker med konkurranser og premier:)

 

Når det er sagt så vil jeg bare påpeke hvor teit det hele er med å lansere små addon pakker med noe som i det hele tatt burde hvert gratis eller hvert mulig å lage i et modde miljø. Hva blir det neste? 5 nye våpen for 200 spenn? Håpløst....selv har jeg mistet smaken på MW2..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...