Gå til innhold

Brütal Legend: Generell Diskusjon.


Hvordan er dine forventninger til Brütal Legend?  

  1. 1. Ja, hvordan er de?

    • Tim Schafer/Double Fine/Heavy Metal er kung! Så det blir også Brütal Legend!
      25
    • Must-buy!
      7
    • Ser rimelig spennende ut.
      9
    • Ser helt greit ut.
      3
    • Ganske skeptisk.
      5
    • Særdeles skeptisk.
      3
    • Kommer til å bli møkk!
      1
    • Brütal Legend?
      0


Anbefalte innlegg

Bekrefter at Brutal Legend er kommet på lager og at spillet sendes fra oss i dag.

 

Absoluttspill leverer varene som vanlig! Har nok spillet i hus imorgen :)

 

Kan virke som om AbsoluttSpill har løst alle problemene de hadde i sommer?

 

Hvordan er dine erfaringer med AS Saddlefall?

De rakk å få en del problemer i sommer før jeg bestilte mitt første spill derfra, så er derfor skeptisk inntil annen beskjed.

Vet at de var uhyre dyktige før iallefall.

Mine erfaringer med AS er ypperlige, har ikke opplevd noen forsinkede ordre eller noe sånt. Bestillte ikke noe særlig i sommer da, så kan være jeg ungikk disse problemene jeg har hørt snakk om.. vet ikke. Eneste var de klarte å sende meg en Nintendo DS jeg ikke skulle ha, sendte den tilbake og fikk rabattkode fordi jeg var så snill, så greit for meg liksom. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det er rart det ikke har blitt lagt fokus på dem grafiske forskjellene på PS3 og X360 versjonen enda jeg? Men det kommer vel snart...for forskjeller det er det kan jeg love dere...

http://www.lensoftruth.com/?p=15460

 

De skriver jo faktisk på siden

PlayStation 3 Avg. FPS: 29.41 / Xbox 360 Avg. FPS: 29.14

PlayStation 3 Avg. Frame Tear: 6.35% / Xbox 360 Avg Frame Tear: 0.78%

og

Whelp folks, since this was a demo there wasn’t and mandatory install or any loading. We’ll just have to wait for the full version to be released to make any decisions.

 

Ja jeg sjekket siden, men jeg testet selv demoen på både PS3 og X360 og det er forskjeller. Det er samme greia som på demoen til Bayoneta, altså et generelt blassere bilde. Vet at på bildene som Lensoftruth viser så ser det likt ut..men det er det ikke her hos meg. Så ikke vet jeg...har forhåndsbestilt det til PS3 men vurderer å ta det X360 istede for å være helt sikker.

Lenke til kommentar
Bekrefter at Brutal Legend er kommet på lager og at spillet sendes fra oss i dag.

 

Absoluttspill leverer varene som vanlig! Har nok spillet i hus imorgen :)

 

Kan virke som om AbsoluttSpill har løst alle problemene de hadde i sommer?

 

Hvordan er dine erfaringer med AS Saddlefall?

De rakk å få en del problemer i sommer før jeg bestilte mitt første spill derfra, så er derfor skeptisk inntil annen beskjed.

Vet at de var uhyre dyktige før iallefall.

Mine erfaringer med AS er ypperlige, har ikke opplevd noen forsinkede ordre eller noe sånt. Bestillte ikke noe særlig i sommer da, så kan være jeg ungikk disse problemene jeg har hørt snakk om.. vet ikke. Eneste var de klarte å sende meg en Nintendo DS jeg ikke skulle ha, sendte den tilbake og fikk rabattkode fordi jeg var så snill, så greit for meg liksom. :p

 

 

Får se om ikke jeg også får begynne å bestille noe derfra da.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Forstår ikke at folk ikke liker Jack Black. Han er jo genial! smile.gif

Han er den typen komiker som klarer å være morsom selv med det labert manus, han trenger strengt tatt ikke vitser i det hele tatt. Hyper? Så absolutt, men det er jo halve skjermen.

 

Hvis dere trenger påminnelse er jo denne lille

tidløs.

 

Jeg liker ham ikke fordi han på lik linje med Jim Carrey ikke greier å gjøre annet enn det han har gjort før, samme hvilken film det er. Og når jeg ikke syns han var særlig morsom første gangen hjelper ikke akkurat dét.

 

Forhåndsbestilte i dag! Bytta mot Far Cry 2 og TimeShift. Fikk jaggu meg holde spillet i mine egne hender for at jeg skulle få se på det. Var veldig nær å stikke av med spillet i hånda men jeg greide å tøyle meg.

 

Ang. anmeldelser så spiller ikke de noen rolle i dette tilfellet - noen spill skal man bare ha, ferdig med den saken.

Lenke til kommentar
Ang. anmeldelser så spiller ikke de noen rolle i dette tilfellet - noen spill skal man bare ha, ferdig med den saken.

 

Amen.

Grunnen til at jeg linket anmeldelser var for at noen tvilere kanskje ville bli overbevist, selv er jeg knallsikker på at jeg skal ha spillet uansett.

 

Jeg liker ham ikke fordi han på lik linje med Jim Carrey ikke greier å gjøre annet enn det han har gjort før, samme hvilken film det er. Og når jeg ikke syns han var særlig morsom første gangen hjelper ikke akkurat dét.

 

 

Derimot synes jeg begge to har noen hederlige unntak, ikke minst James Carreys rolle i "Eternal Sunshine...".

Jack Black er forøvrig veldig god i "Margot at the Wedding" også :)

 

Edit:

Likte forøvrig dette sitatet veldig godt:

 

The title is chock full of little details that make it a must-have. While it is a bit on the short side, there are plenty of collectibles to keep you busy after you complete the game, and the entire ride is entertaining from start to finish. In a sea of holiday sameness, how many games can make that claim?
Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Da er det bare å plukke det opp etter skolen imorgen, så få spilt det en liten stund før jeg må øve på prøve, fremføring og gjøre ferdig et aldri så lite prosjekt i InDesign før jeg drar opp på fjellet dagen etter. Er litt trist å tenke på.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Her er en anmeldelse fra Giantbomb.com. De sier det samme som de andre jeg har lest, men det er kanskje litt foruroligende at anmelder mener det går an å fullføre spillet på rundt 4 timer på Normal.

Mener å huske at VG-anmelderen sa at det tok rundt 5-6 timer å fullføre spillet, men at man da var på rundt 50% completed. Husker ikke HELT dog, orker ikke å lete opp..

 

Hørte forresten akkurat en Brutal Legend reklame på Spotify.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...