Gå til innhold

Brütal Legend: Generell Diskusjon.


Hvordan er dine forventninger til Brütal Legend?  

  1. 1. Ja, hvordan er de?

    • Tim Schafer/Double Fine/Heavy Metal er kung! Så det blir også Brütal Legend!
      25
    • Must-buy!
      7
    • Ser rimelig spennende ut.
      9
    • Ser helt greit ut.
      3
    • Ganske skeptisk.
      5
    • Særdeles skeptisk.
      3
    • Kommer til å bli møkk!
      1
    • Brütal Legend?
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som så mange andre har jeg fått testa demoen, og blitt positivt overrasket. Dog litt skeptisk til om spillet blir monotont eller ikke. Slossingen er ikke akkurat strålende, men humoren og storyen rundt slo godt an.

 

Se an noen anmeldelser tenker jeg. Sannsynligvis blir det kjøp når spillet havner under 250,-

Lenke til kommentar

Som så mange andre har jeg fått testa demoen, og blitt positivt overrasket. Dog litt skeptisk til om spillet blir monotont eller ikke. Slossingen er ikke akkurat strålende, men humoren og storyen rundt slo godt an.

 

Se an noen anmeldelser tenker jeg. Sannsynligvis blir det kjøp når spillet havner under 250,-

 

Jeg tror slossingen nok ikke vil bli alt for varierende, men tror heller ikke demoen er representativ heller. Man får flere ferdigheter etter hvert, og den åpne verdenen vil jo også bidra til at det nok blir spennende å reise rundt og oppdage nye ting!

 

Finnes det en demo til PC? Har ikke nett på xboxen for øyeblikket og skulle gjerne testet ut en demo.

 

Spillet er så vidt jeg vet konsolleksklusivt, så noen demo til en pc-versjon finnes nok ikke.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det sies jo at Jack Black er flink på å skille jobb og sin personlige galskap, se bare på Margot at the Wedding.

 

Regissøren av School of Rock sa jo at folk ikke skjønte hvordan han klarte å jobbe med Jack Black, når han er såpass hyper som han er hele tiden, men han svarte rett og slett at Jack er en energibombe når det er et kamera tilstede, for han liker å prøve å få folk til å lè, men når han jobber er han like fokusert om jobben som han er hyper til vanlig.

Lenke til kommentar

Har fått prøvd demoen nå, og er gledelig overrasket over at den ellers irriterende Jack Black faktisk gjør en god jobb som stemme. Fet musikk og gjennomgående fiffig humor = garantert kjøp.

 

Det er enda for tidlig å si etter min mening, men ja, det kan synes at han faktisk har klart å styre seg litt. Alt er ikke "awsome". Jeg fryktet verre. Mye verre. Humoren syns jeg det står litt dårligere til med riktignok, men det er jo begrenset hvor mange "haha"-øyeblikk man kan og bør presse inn i de første 15 minuttene av et spill.

 

Men med en slik setting og et slikt soundtrack er det mye som må gjøres fryktelig dårlig for at dette spillet ikke skal skli inn i rekken av favoritter!

Lenke til kommentar

Tenker rart sent på kvelden.

 

Brutal Legend har ingen anmeldelser ute. Uncharted 2 slippes samme dag, det har 40+ på både meta critic og game rankings. Langt flere om du regner med internasjonale anmeldelser som de norske.

 

Har dette spillet på forhåndsbestilling, men når denne tanken slo meg nå ble jeg plutselig litt skeptisk. Kan ikke huske noe spill som ikke har hatt noen anmeldelser dagen før det blir sluppet som ikke var langt dårligere enn hva "hypen" skulle tilsi. Det er som oftest utviklerne sin måte å kapitalisere på forhåndsbestillinger og tidlige kjøp.

 

Tror og håper på at dette ikke er tilfellet her, men man kan se på dette som en MMO med NDA helt frem til slipp dato. Som regel er dette for å dekke over de større feilene, og sørge for at all info om spillet frem til da er gitt og godkjent av utviklerne. Noe som så langt er tilfellet med Brutal Legend. Håper på å våkne i morra med mange 10/10 og terningkast 6 anmeldelser, men er faktisk litt skeptisk nå.

 

Men, men, worst case scenario er at jeg bytter det inn på Gamestop for en Borderlands pre-order :)

Lenke til kommentar
Brutal Legend is a tour de force that wraps up humor, music, and clever gameplay into one highly polished package. You haven't played a game quite like this before and won't want to miss it. Tim Schafer is one of the funniest guys in games and Jack Black is one of the funniest guys in movies -- together they'll keep you ROFLing (although the laughs do taper off as you work your way through the game). Brutal Legend isn't quite perfect and there is room for improvement (it's a little short, side quests are repetitive...), but when the credits roll you'll find yourself hoping for a sophomore release. Double Fine created a rich heavy metal universe and backstory full of great characters and creatures, with potential for an out-of-this-world sequel. Here's hoping Schafer and company get a chance to take us there

 

Virker lovende, og for de som er skeptiske til Jack Black sier anmelder at han gjør en særdeles god jobb :)

 

Men desverre virker det som om Brütal Legend har fått samme viruset som Mass Effect, altså repetive sidequests.

Det gjorde dog ikke noe særlig for min opplevelse sv Mass Effect, og jeg tviler på at det vil det med Brütal Legend!

Lenke til kommentar

 

Virker lovende, og for de som er skeptiske til Jack Black sier anmelder at han gjør en særdeles god jobb :)

 

Men desverre virker det som om Brütal Legend har fått samme viruset som Mass Effect, altså repetive sidequests.

Det gjorde dog ikke noe særlig for min opplevelse sv Mass Effect, og jeg tviler på at det vil det med Brütal Legend!

 

Er mange ting som gjør meg skeptisk til de anmeldelsene.

 

- Er flere ganger de skriver at det er kort. Skriver til og med at han ble 62% ferdig, men skriver ikke hvor langt det er i timer. Du skal slite for å finne en anmeldelse av Uncharted 2 som ikke spesifiserer hvor lang tid det tar å runde det.

 

- De sier at spillet har en god del RTS i seg, samtidig som at de skriver at RTS mekanikken er dårlig laget. Går til og med så langt som å ønske seg en PC versjon.

 

- Skriver om noen bugs som gjør at de må lade på nytt.

 

- Skriver at spillet er repeterende, men på en måte som at "obsessive compusive" folk vil like det (noe som ikke er majoriteten).

 

Vil ikke tro det, men en anmeldelse som er fylt av "filler" materiale, hele paragrafer som ikke sier noe, samt som de glatt hopper over å spesifisere feil. Det skriker av en "kjøpt" anmeldelse.

 

Hvor er de norske?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...