Gå til innhold

Assassins Creed 2 - Diskusjon og ableøyer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som nevnt tidligere, så håper jeg vi ikke bare får crossbows, men vanlige buer også. Noen synes crossbows er det ultimate lang-distanse våpenet, men jeg liker en god bue mye bedre. + at man skyter fortere med en bue. Crossbows må jo få den tråd tingen dratt ned for så å legge en pil der og så skyte..

 

Men alt i alt så tipper vi får en knall spillopplevelse med dette.

Lenke til kommentar
Du kan jo assassinate folk på akkurat samme viset som før ...

 

Har mine tvil, når de forandrer gameplayet på en så drastisk måte. De gjør ikke om på noe grunnleggende uten å benytte seg av forandringen, det er det ingen spillutvikler som gjør.

 

(Til min store fortvilelse)

Det som kanskje kan bli litt stilig er jo nå som vi har en dag og natt cycle. Da kan vi jo assassinate folk om natten, det kan jo være ganske kult og være et stealth element.

Lenke til kommentar
Jeg likte best å gå rundt i fremtiden i Assassins Creed. Ikke bare fordi jeg er glad i mystisk sci fi, men også fordi det var greit med litt avveksling.

For guds skyld nei! håper de virkelig har lært og ikke avbryter hvert oppdrag med at du bare må gå rundt i en lab, legge deg for så og våkne og kunne fortsette

Lenke til kommentar
Jeg likte best å gå rundt i fremtiden i Assassins Creed. Ikke bare fordi jeg er glad i mystisk sci fi, men også fordi det var greit med litt avveksling.

For guds skyld nei! håper de virkelig har lært og ikke avbryter hvert oppdrag med at du bare må gå rundt i en lab, legge deg for så og våkne og kunne fortsette

 

Jeg håper de legger mer av den tiden, var en god avveksling, og også en flott måte å fortelle historien rundt på.

Lenke til kommentar

Jeg kan se for meg at etter vi har spillt ferdig i italia og funnet hele det minnet vi skal gjøre ferdig, så spiller vi nok mer med desmond, kanskje vi skal prøve å rømme og slå oss sammen med fremtiden templars eller hva de het ( de som angrep byggningen der desmond ble holdt fanget for å redde han).

Endret av Njardiss
Lenke til kommentar
Jeg kan se for meg at etter vi har spillt ferdig i frankrike og funnet hele det minnet vi skal gjøre ferdig, så spiller vi nok mer med desmond, kanskje vi skal prøve å rømme og slå oss sammen med fremtiden templars eller hva de het ( de som angrep byggningen der desmond ble holdt fanget for å redde han).

1. Italia, ikke Frankrike.

2. Assassinene kom for å redde han (Tempelfolka er fienden)

 

Men eller kan jeg se meg enig med deg. blir nok litt mer utforskning av Desmond sin situasjon også.

Lenke til kommentar
Håper bare de har valgt å bygge det opp til å bli litt mer variert. Selv er jeg veldig lei av at spillstudioene skal lage disse triliogiene sine hele tida, to be continued... 2011 er ikke en bra slutt på et spill :p

 

Er jo ganske greit når vi VET at vi får fortsettelsen i neste spill, og ikke bare HÅPER at vi får det :)

Jepp, hadde vært værre hvis det sto: Vi kommer med en fortsettelse hvis vi har nok penger, men nå som v ser finanskrisa er på vei så vet vi ikke helt.

Lenke til kommentar
Det som kanskje kan bli litt stilig er jo nå som vi har en dag og natt cycle. Da kan vi jo assassinate folk om natten, det kan jo være ganske kult og være et stealth element.

 

Dèt har du rett i at er et godt poeng! Men det spørs jo hvordan de gjør det med lyskilder og slikt, og skal man dømme etter Far Cry 2 vil det ikke spille store rollen om det er dag eller natt. Vidt forskjellige spill forsåvidt, men en utvikler holder seg gjerne til det den har gjort før. Uansett vil det være en höydare å stå høyt over en by og speide midt på svarte natta.

 

Håper også vi får se mer av Desmond, det var en artig vri på historien og også et hyggelig avbrekk.

Lenke til kommentar

Om det blir flere måter å gjøre en ting på, f.eks. snikmord om natten og kamp om dagen, håper jeg det blir reele valg og ikke "kamp er lett, snikmord vanskelig" eller motsatt for den del. Det skal være reele valg, like vanskelige å gjennomføre. Om ikke på hvert oppdrag så iallefall sirka.

 

Det er ikke valg om jeg kan bruke en halvtime på å finne ut informasjon om ett mål for så å planlegge og utføre ett snikmord eller bare storme på og være ferdig på 5 minutt.

På den andre siden vil jeg heller ikke prøve å drepe målet for så å dø ørten ganger pga at vaktene stormer over meg når jeg bare kunne svippe inn vinduet om natten og kuttet strupen på han.

 

Om det varierer litt fram og tilbake fra oppdrag til oppdrag er forsåvidt greit siden jeg da kan variere spillestilen ut ifra det. Eventuelt kan man lage forskjeller i valgene, for eksempel kan snikmord ta mer tid å forberede men, når dette først er gjort er det mye mindre risiko for å feile mens kamp er fortere og har en større sjans for å feile (du dør). Da er det plutselig valg. Har møtt for mange spill hvor man påstår å ha valg men det er som å velge mellom ei vakker jente på fanget eller la Lecter barbere familie juvelene. Du kan kalle det valg, men det da strekkes definisjonen ganske langt.

 

Får håpe de gjør det bedre denne gangen, for spill serien har utvilsomt utrolig mye potensiale.

Lenke til kommentar
Det som kanskje kan bli litt stilig er jo nå som vi har en dag og natt cycle. Da kan vi jo assassinate folk om natten, det kan jo være ganske kult og være et stealth element.

 

Dèt har du rett i at er et godt poeng! Men det spørs jo hvordan de gjør det med lyskilder og slikt, og skal man dømme etter Far Cry 2 vil det ikke spille store rollen om det er dag eller natt. Vidt forskjellige spill forsåvidt, men en utvikler holder seg gjerne til det den har gjort før. Uansett vil det være en höydare å stå høyt over en by og speide midt på svarte natta.

 

Håper også vi får se mer av Desmond, det var en artig vri på historien og også et hyggelig avbrekk.

Ja, jeg vil se mer av desmond, synes slutten var helt sjuk :p kommer dog kanskje til å savne det at de bare har 4 fingre, var liksom så kult at du ofra fingra for å kunne være en assassin.

 

Men det med stealth og natt håper jeg de i allefall tenker litt på om de ikke jobber 100% med det. Jeg er dog enig i at natt greia i far cry 2 ikke hadde en dritt å si, det eneste skipe var at du så mindre, eller mer i noen sammenhenger.

Lenke til kommentar

Jeg håper på at eneren kommer i posten i morgen slik at jeg får kost meg med det igjen.

 

screenshot_8342.jpg

We don't receive many postcards at OXM and when they do, they have stuff like "when is halo 4 comming out thanx" written on the back.

 

So you can imagine our surprise when we received this postcard this morning, blank except for a Milan post-stamp on the back.

 

Even more curious is that the postcard is tied in with Assassin's Creed 2, somehow. You'll notice one of the background windows shaped as the Assassin's Creed logo while a small sign to the right says "Buon Compleano Da Vinci", which is Italian for "Happy birthday Da Vinci". The Game Informer preview of Assassin's Creed 2 suggests Da Vinci will be creating your weapons, while the teaser trailer shows off Da Vinci's drawings.

 

So what does this postcard mean? What other clues does it have? What can we read into it?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...