Gå til innhold

Assassins Creed 2 - Diskusjon og ableøyer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper på at eneren kommer i posten i morgen slik at jeg får kost meg med det igjen.

 

screenshot_8342.jpg

We don't receive many postcards at OXM and when they do, they have stuff like "when is halo 4 comming out thanx" written on the back.

 

So you can imagine our surprise when we received this postcard this morning, blank except for a Milan post-stamp on the back.

 

Even more curious is that the postcard is tied in with Assassin's Creed 2, somehow. You'll notice one of the background windows shaped as the Assassin's Creed logo while a small sign to the right says "Buon Compleano Da Vinci", which is Italian for "Happy birthday Da Vinci". The Game Informer preview of Assassin's Creed 2 suggests Da Vinci will be creating your weapons, while the teaser trailer shows off Da Vinci's drawings.

 

So what does this postcard mean? What other clues does it have? What can we read into it?

 

 

Halve bilde og noe av teksten er utafor forumramma :(

 

Men er jo en artig teaser!

 

Mye mer vet jeg ikke, trenger ikke mye mer slik det var i nummer 1, men om det er enkelte oppdrag så hadde det jo vært tøft.

Lenke til kommentar

Mye av markedsføringen til både Assassin's creed 1 og 2 har jo vært genial. blant annet det på enern hvor det ikke var nevnt noe sted at det ville være i framtiden, og på disse teaserne til toern så må du tenke en del, og det er lurt å få forbrukeren til å tenke, man skal ikke bare gi all info med en gang og si her kos deg.

 

Dog de kanskje kunne valgt et annet blad enn game informer, får du ikke bare tak i det i USA? selv om de kanskje er den største delen av målgruppen.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Sant det, Perrern. Første gang jeg startet AC og sto opp fra animusen skjønte jeg ingenting - jeg ante ikke noe om Desmond! Håper inderlig de bygger videre på ham, og kanskje introduserer oss for flere karakterer fra fremtiden. Kanskje litt vanskelig med flere historier av gangen, men håper de klarer det.

 

Edit: Man får etterhvert vite at en av personene du møter i fremtiden er en etterkommer av "gjengen" som Altair er med i, og denne gjengen gjør mye for at Desmond ikke skal ut med informasjon som slemmingene ønsker. Dessverre bli mange av dem drept i det første.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Nypis: Tja, første øyekast er ikke store greiene nei, men det er vel nok av hint i den for de ivrigste folka å henge fingrene i.

 

Error: De lager vel spillet først, og så lager de versjonen for Wii ut i fra det de har. De har jo en releasedate å jobbe mot uansett, om de bruker den tiden på å lage spillet fint for Wii eller om de bruker den på å finjustere skjegget på da Vinci er ett fett for meg.

Lenke til kommentar

Vi trenger ingen dødstrusler her TearJack. Vi bare diskuterer et spill.

 

Men, anyways, gode nyheter. «Assassin's Creed 2» er under utvikling til PC, PS3 og Xbox 360 (med en egen versjon til PSP også), og forventet lansering er høsten 2009.

 

Kilde - Står også litt annen info der.

 

Edit: Noen få ekstra spennende utsnitt:

 

Vi beholder og videreutvikler alt som var bra i «Assassin's Creed», men vårt hovedfokus nå er å tilby mer variasjon i oppdragene, mer variasjon i spillbarheten, flere våpen, mer varierte likvideringer, dypere rollefigur-utvikling og så videre, legger han til.

 

Ezio har blitt forrådt av de herskende familiene i Italia, og legger ut på en episk søken etter hevn, sier Puel.

 

Angående Da Vinci: - Han er både en mentor og en våpenutvikler for Ezio. Du kan forvente deg noen overraskelser fra hans geniale hode, for eksempel de doble, skjulte knivbladene, sier Puel.

(Synes personlig dette er litt.. Rart..)

 

Og til sist, bekreftelse av flyving: - Ezio vil kunne kaste seg ut fra et høyt punkt og fly over byen for å nå spesifikke steder, sier Puel.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...