Gå til innhold

Assassins Creed 2 - Diskusjon og ableøyer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her. Jeg liker å ha cutscenes hvor jeg kan slappe av litt og bare se på. Jeg trenger ikke noen quicktime-event som ber meg trykke "X, Y, X, B" bare for at personen skal si noen ord. Det blir for dumt etter min mening. Det virker som at de tror å påtvinge oss å trykke på noen knapper i cutscenene skal holde på oss istedenfor en god historie?

Lenke til kommentar

Er det snakk om at de skal bytte t cut scenes med quicktime? Det er jo ikke god of war dette, selv om det virker som om alle action spill er pålagt å ha det av lov nå.

 

Men uansett, assassins creed 1 var yndlingspillet mid, gleder meg villt til toern, håper det blir litt mindre repetetivt da.

 

Er det snakk om at de skal bytte t cut scenes med quicktime? Det er jo ikke god of war dette, selv om det virker som om alle action spill er pålagt å ha det av lov nå.

 

Men uansett, assassins creed 1 var yndlingspillet mid, gleder meg villt til toern, håper det blir litt mindre repetetivt da.

Lenke til kommentar

Mulig Boxart for Assasins Creed 2?

assa2_x360.jpg

 

Selv synes jeg at det ser ut som han har veldig mye klær på seg. Med alle de bevegelsene han stadig vekk kommer til å utføre under min ledelse tror jeg han kommer til å svette rimelig mye. Men hvem vet, kanskje det er noe ultralett pustemateriale som ble funnet opp på 1500-tallet. Er også dukket opp noen detaljer som kanskje er rimelig interessante for en del foruminger. Virker som at det blir en del mer aktiviteter å utføre for de som klagde på repetitivt gameplay i det første (99%av oss). Håper bare ikke at det å fly blir noe vi kan gjøre som Batman ved å slenge frem de gode gamle vingerammene av tre fra lomma og sveve avgårde.

 

 

You’ll have a ton of new weapons to choose from including an axe, a hammer, a mace, a spear, 2 different sword types, a spear axe, and 2 smaller blades

 

 

* You CAN swim

* Da Vincis workshop is in the game

* Locations include Saint Marks Basilica, The Grand Canal, The Little Canal, and the Rialto bridge.

* The game opens in 1476, Altair is from 1191

* So you do indeed play as a new ancestor of Altair / Desmond

* You will see the countryside of Tuscany

* The “Auditore” family is mentioned

* The main characters name is Ezio Auditore de Firenze

* He is a nobleman of Florence

* Big characters are in the game including Machiavelli, Caterina Sofrza, and Lorenzo de Medici

* YOU DO INDEED GLIDE on Da Vincis flying machine.

* Game will feature a new notoriety system that governs how enemy soldiers and people will treat you.

* You can disarm enemies and use their own weapons against them this time.

* Each weapon has a special move.

* 16 unique mission types.

* No more ease dropping or pick pocketing missions.

* If you get beat up to much you will need to see a street side doctor to regain full strength.

* Hidden objects (like flags in the first one) are there to uncover but this time if you track them down you will get in-game bonuses that make it worth your time.

* Items include, flags, statues, and gold coins and more that isnt mentioned.

* New enemy types with unique attitudes and weaknesses are present in the game. Archers are mentioned, as well as elite enemies, dagger wielders, “Brutish” armored troops with heavy armor and 2 handed swords and axes, and an intelligent halberd enemy will probe hiding places with their weapons if they think you’re near by.

* While hiding in a hay bail you can assassinate people this time, but it may expose your position.

* You can still climb towers and ride horses

* The Lorendo de Medici assassination attempt is in the game.

* There is now a night and day sequence in the game.

* 240 people are working on this title.

Lenke til kommentar

Mer spesifikt Italia og Venezia ;)

 

Coveret er det jo ingen som vet om er offisielt eller fanmade enda, men det ser mer offisielt ut en de aller aller fleste fanmade bilder, wallpapers og covere. Det ser rett og slett smotth ut og jeg vil også bli glad om det faktisk er coveret.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ingenting imot oppdrag hvor jeg måtte være lommetyv og høre på samtaler. Jeg synes det var interessante oppdrag, som jeg følte jeg fikk noe ut av og førte meg nærmere han jeg skulle snikmyrde. Nå skal man fly rundt på Da Vinci-fly og bruke økser. Jeg likte at første spillet var enkelt, og fokuserte på tilnærmingen til offeret og hadde nydelige bevegelser som klatringen og vandringen rundt i menneskemengder. Det første spillet var rent og pent. Håper ikke de endrer for mye.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Følte at det var rimelig logisk at han drukna når han kom i kontakt med vann, med tanke på vekta han hadde med våpen og utstyr. Men lurer nå på hvordan han skal se ut, hvis dette ikke er noe problem lenger, OG det faktum at han skal kunne gli med Da Vinci' s glidevinger med samme vekt om ikke mer (økser, spyd osv.). Har nå Ubisoft bare kastet vekk vekstfaktoren... Det kan fort gjøre spillet mye mindre realistisk og "kjedelig".

Lenke til kommentar
Hvis man går rundt med en glider i lommen og slik at man kan fly hele tiden så blir det teit. Kan jo være at du kan bruke den på noen bestemte oppdrag eller noe.

jeg tror/håper nok at det er det de gjør (At de har den på bestemte oppdrag o.l.). Kanskje litt som i Far cry 2 der de var sånne hanglidere rundt om kring. Men uansett, det kan jo bli veldig innteresant, men jeg tenker at det nok blir gliding istede for flyving.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...