Gå til innhold

Assassins Creed 2 - Diskusjon og ableøyer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mente ikke dø som i at jeg vil ha deg dø, men som du, som i slæng.

 

men liten sjangs for at de ofrer kvaliteten på 360 og PS3 for en dårligere platform uansett størrelse på team.

så jeg tror AC2 blir like bra som det kan få blitt uansett.

 

ta Gears of War som ett eksempel, de hadde 25? 50?stk som lagde det, ble ikke noe sveket det av ett mindere team

AC1 hadde sikkert under halvparten av det Ac2 har

men det er vel ikke relevant lengere siden det ikke kommer en Wii versjon

Endret av TearJacK
Lenke til kommentar
Nettopp, to team = mindre på hver versjon.

Ja. For Call of Duty 4 ble jo en nedtur.

Nei, men det er ikke en fordel at utviklerne må bruke tid på flere plattformer. Jeg sier ikke det vil ha stor innvirkning at spillet kommer ut på PC, PS3, Xbox 360 og Wii, men det ville vært bedre med to plattformer enn 4. ;)

Lenke til kommentar

Holder på å spille gjennom 1'ern nå og en ting jeg har lagt merke til er at fiendene dine er veldig "overagressive". De blir veldig fort sure. F.eks bare du rir litt for med hesten går de helt bananas, de kunne ikke tenke seg at det bare var en tilfeldig forbi passerende som hadde dårlig tid? Nei da. Så litt mindre aggressiv AI når man ikke er i combat og sånt hadde vært kjekt.

Lenke til kommentar
Det kan også hende at biler som kjører litt fort mot en kontroll post også bare har det travelt, men jeg tror ikke vaktene tar det i beregning. De er kun så aggressive siden det er nær krig i området og derfor ganske mistenksomme mot fremmede.

Frekk liten Far Cry 2 referanse? Vil si at situasjonen er litt forskjellig, det er vel mer vanlig at folk rir rundt på hest i AC-land.

Lenke til kommentar

Enig, men syntes at vakt-postene i Far Cry 2 var i overkant irriterende. I AC er det dritt å komme seg gjennom Kingdom, blender du hver gang du ser en fiende tar det en god stund å komme seg gjennom. Du ender selvfølgelig opp med å bare galoppere gjennom, og heller vente til du er fremme med å gjemme deg. Inne i byene syntes jeg ikke vaktene er irriterende, det er for det meste Kingdom jeg er negativ mot.

Lenke til kommentar
Holder på å spille gjennom 1'ern nå og en ting jeg har lagt merke til er at fiendene dine er veldig "overagressive". De blir veldig fort sure. F.eks bare du rir litt for med hesten går de helt bananas, de kunne ikke tenke seg at det bare var en tilfeldig forbi passerende som hadde dårlig tid? Nei da. Så litt mindre aggressiv AI når man ikke er i combat og sånt hadde vært kjekt.

Det blir verre når man har spilt en stund, og alle vet at det er en snikmorder rundt i de tre byene. Da kan man ikke løpe ned en gate engang uten at det bli ropt "Assassin!"

Lenke til kommentar
Frekk liten irak referense, men nå som du nevner det så er folk i FC2 helt fanatisk på akkurat det der, er alt for ille. Det er ofte lov å ri, men når du skal inn i trange gater er det forventet at du rir sakte/går av hesten. Tenk på det som...fartsgrense.

 

Og begge spillene er UbiSoft spill. Aner vi en sammenheng?

 

Jeg forstår hvorfor de kunne bli grinete når du red, men det ble ikke noe mindre irriterende av det. Når du kan godta at en fyr faller 100 meter ned i en høystakk kan du godta at noen overser at du rir litt for fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...