Gå til innhold

Assassins Creed 2 - Diskusjon og ableøyer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser veldig frem til dette spillet :) det er jo bekreftet av AC er en trilogi eller? Spillet fikk jo overall veldig god kritikk fra spillmediene, men håper og tror at de har lært av de mange negative tilbakemeldingene de må ha fått fra både spillmediene men også gamerne, som blant annet at det blir for repeterende. Jeg savnet veldig andre muligheter utover det å gjøre oppdragene og drive historien fremover. det hadde vært greit å ha andre muligheter enn å hoppe rundt på tak HELE tiden når man vil ha et avbrekk fra oppdragene. Slåssingen var ikke så bra at jeg kunne holde på med det i timesvis heller. Men jeg likte spillet veldig godt, men mange ble nok litt revet med både av grafikken og alle de nye mulighetene med tanke på bevegelse som spillet introduserte for et større spekter av gamere :)

 

Men jeg synes generelt sett at Ubisoft leverer bra spill så jeg har troen på at en oppfølger kan bli bra. Og det må jo være flere enn meg som er nysgjerrig på hva som skjer videre etter slutten på AC?

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg likte AC utrolig bra.. Men som sagt uttallige ganger så er det for repeterende. Det var altid det samme om og om igjen.. Noe annet som skuffet meg litt var utroligt nok grafikken men det var nok pga. dårlig PC :p Kunne også tenkt meg litt mer RPG følelse slik at jeg kunne utstyre helten selv.. Kunne også tenkt meg at jeg kunn kjøpe våpen, rustning, skills(?) og kansje også muligheten til å kjøpe informasjon.. Viss det skal skje på 1700-tallet så er de jo litt mer sivilisert og litt mer økonomiske.. Skulle også tenkt meg flere våpen.. ;)

 

Vet ikke om noe mer akkuratt nå men jeg er ganske sikker på at det er noe jeg har glemt :p

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg likte AC utrolig bra.. Men som sagt uttallige ganger så er det for repeterende. Det var altid det samme om og om igjen.. Noe annet som skuffet meg litt var utroligt nok grafikken men det var nok pga. dårlig PC :p Kunne også tenkt meg litt mer RPG følelse slik at jeg kunne utstyre helten selv.. Kunne også tenkt meg at jeg kunn kjøpe våpen, rustning, skills(?) og kansje også muligheten til å kjøpe informasjon.. Viss det skal skje på 1700-tallet så er de jo litt mer sivilisert og litt mer økonomiske.. Skulle også tenkt meg flere våpen.. ;)

 

Vet ikke om noe mer akkuratt nå men jeg er ganske sikker på at det er noe jeg har glemt :p

liker tanken på å kunne kjøpe ting fremfor å kunne "unlocke" ting som man gjør i Orginalen. Men det bør jo kanskje da være et visst ranking system eller at man må betale med penger og at man ikke kan få så mye penger i starten at man står med de beste våpnene tidlig i historien, eller?

 

Grafikken på ps3 og xbox360 var ganske bra, men jeg kjørte dette på pc og jeg synes det faktisk så bedre ut :) Men så har jeg en pc som yter spillet rettferdighet også.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok utviklerne har fått med seg at så å si hele spillverdenen synes spillet var veldig bra, BORTSETT fra at det var alt for repeterende. Så føler meg ganske så sikkert på at en såpass god utvilker som Ubisoft fikser dette problemet. Ellers var det jo et virkelig bra spill!

Lenke til kommentar

Som flere andre har skrevet før, så ødela repetisjonen igjennom hele spillet alt før meg. Jeg gikk lei etter en stund, og har faktisk ikke gått igjennom det.

Men jeg synes det var et bra spill uansett, så 2ern skal prøves.

 

Og det med at Altair skal lære seg å svømme, er vel et tegn at man får enda mer frihet å spillet, som er bra.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Jeg tror nok utviklerne har fått med seg at så å si hele spillverdenen synes spillet var veldig bra, BORTSETT fra at det var alt for repeterende. Så føler meg ganske så sikkert på at en såpass god utvilker som Ubisoft fikser dette problemet. Ellers var det jo et virkelig bra spill!

Jeg håper da det. Jeg likte det veldig godt, men det ble litt for ensformig i lengden.

Lenke til kommentar
Og jeg så en over her nevne hesteridingen. Mer? Det var også et enormt irritasjonsmoment for meg. På hvert quest måtte jeg jo ri i ti minutter før jeg kunne begynne å luske rundt i gatene :)

 

Det med hesteridingen var egentlig en liten digresjon. Synes bare det var synd at man ikke kunne ri inne i byene.

Lenke til kommentar

ikke et eneste til meg heller :wacko: Men fikk jo en ekstern harddisk :D

 

Men tilbake til Assassins Creed 2..

Jeg håper de kan endre litt på hva vi skal gjøre.. Spillet er jo kjempe bra, men det ble litt kjedelig etterhvert med å gjøre det samme .. var det 10 - 11 ganger eller no?? mi skulle jo drepe de "bossene"...Men er det forskjellige vanskelighetsgrader på det? for det var et rimelig enkelt spill...

 

bare å bruke counter attack på alle :(

Lenke til kommentar
. Attempted assassination er priceless.

 

haha! genialt!

 

Men er enig, mer variasjon er et must!

 

 

1700 tallet, kuler vil IKKE fly.. det er jo munnladningsrifler, altså 1 skudd, 1 reload, 1 skudd, reload.. og så var de langt ifra treffsikre!

Selvfølgelig er det jo masse folk som skyter om ganga, men det blir jo relativt lett å komme seg unna...

hvis de sender ut folk med flerskuddsrifler så bryter det veldig med den respekten jeg byggde opp på den "simple" måten de behandla AC våpnene, det var jo "vanlige" våpen med litt modifikasjoner, og da mener jeg mest den innebygde kniven, liker den veldig godt =)

Men hvis de hoster det opp, imot all mine forventninger, så burde det KUN være for oss og^*bosser*

 

Hadde også vært kjempe om de satte inn gift som drapsvåpen au, forgifte maten under lagingen, som da mener at du måtte snike deg inn på kjøkkenet, og det erke berre berre =)

 

Og forhåpentligvis klarer de å lage en LITT mer reell måte å komme seg unna på, annet enn ved å hoppe inni et hus med gardiner... hufffameg!

Lenke til kommentar

Elsket AC.... Fantastisk Gameplay, Fantastisk historie, men noe repetativt.

 

Men ang. AC 2

 

SPOILER!

 

Skjul
I slutten av spillet, når du kan bruke eagle vision inne i lab'en, så ser man masse kinesisk/japansk skrift inne på soverommet. Kan dette være et hint om det neste spillet?

Hadde vært stilig med Samurai opplegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...