Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig. Greit med konkurranse. Modern Warfare har fått stå uutfordret lenge nok nå til at noen kan iallefall forsøke å vippe dem av pinnen. Men er det flere som fikk assosiasjoner til Blood Diamond av fonten og det generelle inntrykket av bildet i artikkelen? Det skriker Blood Diamond i trynet mitt :p

 

Det at fyren ligner på en sjeggete Leonardo DiCaprio hjelper jo også på det inntrykket.

Lenke til kommentar

Så 1 ms point koster 82 øre hvis man gjør en utreigning på dette. For å finne ut prisen tar du 82 øre og ganger dette med prisen på det du skal ha.

 

Det ble litt dyrt, syntes ikke du? 328 kroner for de billigste arcade-spillene?

 

Bruk 0,082 kroner, så skal du få et bedre regnestykke i favør deg. :)

Lenke til kommentar

Så 1 ms point koster 82 øre hvis man gjør en utreigning på dette. For å finne ut prisen tar du 82 øre og ganger dette med prisen på det du skal ha.

 

Det ble litt dyrt, syntes ikke du? 328 kroner for de billigste arcade-spillene?

 

Bruk 0,082 kroner, så skal du få et bedre regnestykke i favør deg. :)

 

Eller så vil vel kanskje denne fungere utmerket?

Lenke til kommentar

Så 1 ms point koster 82 øre hvis man gjør en utreigning på dette. For å finne ut prisen tar du 82 øre og ganger dette med prisen på det du skal ha.

 

Det ble litt dyrt, syntes ikke du? 328 kroner for de billigste arcade-spillene?

 

Bruk 0,082 kroner, så skal du få et bedre regnestykke i favør deg. :)

 

Jepp hehe, ble litt dyrt ja, men er nok ikke noe snakk om favør meg siden det bare var til opplysning for en annen bruke.

Lenke til kommentar

http://www.eurogamer.net/articles/gran-turismo-5-demo-dated

 

Da kommer det en demo av GT5 og jeg vet den kommer til å vise bedre grafikk en det er på GT5P som er det flotteste grafikken jeg har sett i et bilspill, bilmodellene er almost fotorealistiske og asfalten ser ut som asfalt, mørk og detaljert :D

 

Gleder meg til å svi asfalt i denne demoen med G25-rattet!

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...