Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Uncharted er verdens mest oppskrytte spillserie. Tviler ikke på at Sony har sendt rundt en del sjekker i sammen med review kopien til anmeldere.

 

Skytinga i spillet er elendig og alt går på skinner. Synes faktisk de siste Tomb Raider spillene er mye bedre. Særlig Underworld og de 2 ekstra episodene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Holy Hell, EDGE gav Bayonetta 10/10Postet bilde

 

Og 40/40 i Famitsu. Bare 360 versjonen dog fordi PS3 versjonen suger skikkelig i forhold. 30fps og lavere mot for det meste 60fps på 360 og langt dårligere teksturer.

 

Sony har sagt at de vil fikse dette ved US release. Men jeg kommer nokk til å anskaffe Bayonetta til 360 selv om det skjer :D

 

EDGE: "A beautiful and graceful fighting game that lets imagination loose, and winks before slapping Dante, Kratos and every other hero back to the drawing board" men denne omtalen kunne de nokk spart seg for til spillene er ute :/ Ikke det at jeg ser så ALT for mye frem til de spillene men... Gleder meg faktisk mer til Bayonetta enn God of war 3 tbh.

Lenke til kommentar

Tviler jeg meget sterkt på. Den europeiske og amerikanske demoen av Bayonetta er fremdeles like dårlig på PS3.

Vi får bare vente og se. Ikke stort annet vi kan gjøre :/ Men det blir uansett Bayonetta på 360 for min del. Gleder meg villt til den 8. Januar :D Bare synd at jeg sikkert er i førde uten xbox da -.-

Lenke til kommentar

Har spilt bayonetta demoen nå, og ja vet ikke helt hva jeg skal si. Syntes det blir litt to much, hopper frem og tilbake, trippel salto. Føler alt bare er button mash. Du trenger ikke være god for å få til syke kombinasjoner, samtidig skjer det så sykt mye på skjermen at man nesten får vondt i øya.

 

syntes også spillet var ganske lett, spilte på hard, og fikk platinum på alt. Tror jeg står over denne titelen.

Lenke til kommentar

Demoen av Bayonetta var digg, men synd jeg fikk nesten aldri se hva som skjedde, kansje litt for store monstre men men..

 

Dette spillåret for meg har vært en dyr affære, ble kjøpt inn nytt anlegg, ny mobil, PS3 Slim, PSP, DS, Wii, Dj Hero, ny TV og ca 35 spill og da er summen på 56000kr jeg har brukt dette året på spill og utstyr, tror jeg må styre meg litt til neste år :p

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Demoen av Bayonetta var digg, men synd jeg fikk nesten aldri se hva som skjedde, kansje litt for store monstre men men..

 

Dette spillåret for meg har vært en dyr affære, ble kjøpt inn nytt anlegg, ny mobil, PS3 Slim, PSP, DS, Wii, Dj Hero, ny TV og ca 35 spill og da er summen på 56000kr jeg har brukt dette året på spill og utstyr, tror jeg må styre meg litt til neste år :p

Hvis du er AV interessert, så er ikke 56 000 særlig mye. Kommer selvsagt ann på jobb, men mange jeg kjenner bruker det samme beløpet bare på kabler.

 

For meg så ble 11.2 surround forsterkeren (Yamaha DSP-Z11) min det dyreste i år, den kostet 50k, og et par B&W 803s, til 45k. Så snart er jeg på vei mot 11.2 surround sound. Gleder meg. Det er vel de to store utgiftene.

 

Til neste år blir det prosjektor, 120" lerret, og surround back og surround høyttalere. Så er 11.2 systemet klart.

 

Samtidig har jeg lyst å biampe frontene til 250W til diskant + mellomtone, og 250W til basselement. Det vil gi steinkontroll. Men det krever en god effektforsterker.

Lenke til kommentar

Demoen av Bayonetta var digg, men synd jeg fikk nesten aldri se hva som skjedde, kansje litt for store monstre men men..

 

Dette spillåret for meg har vært en dyr affære, ble kjøpt inn nytt anlegg, ny mobil, PS3 Slim, PSP, DS, Wii, Dj Hero, ny TV og ca 35 spill og da er summen på 56000kr jeg har brukt dette året på spill og utstyr, tror jeg må styre meg litt til neste år :p

Hvis du er AV interessert, så er ikke 56 000 særlig mye. Kommer selvsagt ann på jobb, men mange jeg kjenner bruker det samme beløpet bare på kabler.

 

For meg så ble 11.2 surround forsterkeren (Yamaha DSP-Z11) min det dyreste i år, den kostet 50k, og et par B&W 803s, til 45k. Så snart er jeg på vei mot 11.2 surround sound. Gleder meg. Det er vel de to store utgiftene.

 

Til neste år blir det prosjektor, 120" lerret, og surround back og surround høyttalere. Så er 11.2 systemet klart.

 

Samtidig har jeg lyst å biampe frontene til 250W til diskant + mellomtone, og 250W til basselement. Det vil gi steinkontroll. Men det krever en god effektforsterker.

 

50k er mye, ivertfall for meg. Jeg har en ekstrem lønning på 1350 kroner i måneden.

Lenke til kommentar

Eg vil gjerne se bilder av oppsettet ditt mann, også i fremtiden :p Høres rimelig fett ut for og si det mildt!

Jobbet cirka 2 jobber fulltid hver dag, og i helger, mens jeg bodde i en leilighet med utgifter på 3000 kr i måneden. Nå har jeg fått hus, så er vel derfor jeg har hatt råd, men føler jeg har fortjent det. Men definitivt, skal poste bilder når dedikerte kinorommet er ferdig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...