Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner meg på at jeg burde kvitte meg med Prototype. Gøy konsept, men spillet er ikke gøy etter gjenspilling. AC2 blir garantert et vent, regner med at kjøper kanskje en av de pakkene med figuern iløpet av februar eller mars. Akkurat nå den uka blir det LFD2 og Lego: Rockband samt at MW2 forsatt er et spill jeg ikke klarer å slippe.

 

Haha så genialt av Valve å gjemme gnomen i LFD2, gir oss som har likt Valve i noen par år(eller Half Life) et lite flashback. Likte de mini-gamene som var spredd rundt om på Carnivale-banen. Gjorde ferdig reddingsoppdraget og glemte at jeg fikk en avatar-award. Så var litt fornøyd over å få den(dog rosa-farget) Depeche Mode t-skjorta. Et band jeg har likt bittelitt i snart et tiår.

Lenke til kommentar

Har ikke gitt dem noen kroner heller, Lakus. Forhåndsbestilte Uncharted 2 ved å betale en krone og gi dem de to billigste godtatte PS3 spillene jeg hadde men hentet ikke spillet.. Så ble de utsolgt, og jeg fikk et gavekort til 599,90,- istedet. Ren profitt for meg, med andre ord. Det er også vanskelig å bruke slikt et gavekort på andre plasser enn Gamestop ^_^

Lenke til kommentar

Resident Evil 2 kjøpt og betalt fra US PS Store biggrin.gif

 

 

Ligger det spillet ute på PSN? Bah, jeg må få kjøpt meg en PS 3 snart. Har spillet til PlayStation, det er jo ett av mine all time favoritter! Fullføre det på rundt en time uten å lagre spillet og bruke kun èn førstehjelpsspray var mitt domene for noen år tilbake. Gud så moro det var med minigun og bazooka. Jeg klarte til og med å løpe fra starten av spillet og inn i politistasjonen uten å skyte mer enn et par ganger (og på minibosen som hadde nøkkelen), og plukket selvfølgelig ikke opp noe - alt for å få nøkkelen til fler kostymer!

Lenke til kommentar

Har ikke gitt dem noen kroner heller, Lakus. Forhåndsbestilte Uncharted 2 ved å betale en krone og gi dem de to billigste godtatte PS3 spillene jeg hadde men hentet ikke spillet.. Så ble de utsolgt, og jeg fikk et gavekort til 599,90,- istedet. Ren profitt for meg, med andre ord. Det er også vanskelig å bruke slikt et gavekort på andre plasser enn Gamestop ^_^

 

Whaaat.. Regner med at det var helt greit at de var utsolgt da :p

Lenke til kommentar

Finnes det noe som heter EB Games lenger? I Drammen har nemlig den EBGames butikken som var der borte og nå heter butikken Gamestop. Jeg hadde ikke noe godt forhold til EBGames, men har alltid fått gode erfaringer fra Gamestop. Det er selvfølgelig ikke alle butikker som kan ha så gode ansatte og god butikksjef som akkurat i den Gamestop butikken jeg jobber i. Om butikksjefen ikke er ålreit så ansetter ikke han noe alreite folk heller og da blir butkken dårlig og folk får dårlige erfaringer med butikken og lar vær å kjøpe spill der. Sånn var forholdet mellom meg og EBGames iallefall. Ingen av de som jobbet der var noe særlig oppegående og hadde fint lite i en butikk å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...