Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

endelig fått begynt på uncharted 1.. Får pløye gjennom 1 og 2 før jeg kan begynne på assassins creed 2. Fatter ikke hvordan jeg skal få tid til alt.. Spiller endel mw2 og i tillegg har jeg dragon age uåpnet her. skal også hente left4dead 2 i morgen og new super mario bros fredag. For ikke snakke om fallout 3 som jeg har maaaaasse igjen av.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har nok å styre med det skal jeg love deg. Jeg og vil ha New Super Mario Bros!!!

 

Thadon: Nope, etter dem timene jeg hadde med onlinedelen til MW2 så vil jeg ikke spille den delen mer, var ikke så bra som COD4MW når det kom. Med lagg, altfor mye camping, heartbeatsensoren forstår jeg ikke den er med i MP og steady aim alle bruker...

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Du har nok å styre med det skal jeg love deg. Jeg og vil ha New Super Mario Bros!!!

 

Thadon: Nope, etter dem timene jeg hadde med onlinedelen til MW2 så vil jeg ikke spille den delen mer, var ikke så bra som COD4MW når det kom. Med lagg, altfor mye camping, heartbeatsensoren forstår jeg ikke den er med i MP og steady aim alle bruker...

 

Må bare si noen få ting her, Toman. Bruk steady aim du også da! Også er det en perk som gjør sånn du ikke blir sett av heartbeatsensorer :)

Lenke til kommentar

Ellers er vel ikke akkurat Steady Aim den mest brukte perken i slot 3. Det har vel mer med at det faktisk går ann å skyte uten å dra geværet opp mot trynet. Tro det eller ei. Om jeg blir overrasket av noen rundt et hjørne tar jeg som regel ikke geværet fatt og løfter det, jeg bare skyter og dreper.

 

M16 med Holographic Sight, Scavenger Pro, Stopping Power Pro og Scrambler Pro er deilig. Og Claymores for å beskytte flagg osv selvfølgelig.

Lenke til kommentar

COD4 var vel mer åpent terreng med hus imellom, mens i MW2 er det hus med åpent terreng imellom.

 

Er en liten tilpasning som må til mellom de to variantene, men de nye kartene gir helt klart mest bang-per-inch og jeg tviler ikke på at en del av de gamle kartene vil finne sin vei til MW2. Om de ikke gjør det er jeg helt sikker på at Infinity Ward vil lage noen kart som er i samme ånd som dem. Bare se på Spec Ops og hvor mye der som gav oss små pek til COD4. Hvem så vel ikke at det var deler av multiplayerbanen "Downpour" ifra COD4 man løp igjennom i Spec Ops oppdraget med AC130`en?

Lenke til kommentar

Gjør som meg, selv spillene du ikke har tid til. Selv solgte jeg Brutal Legend, Fallout 3, Madworld osv uten å ha rørt noe særlig(max 45 min, BL solgte jeg uåpnet). Merker jeg må slutte å kjøpe spill som er "middelmådig".

 

jeg kjøper så og si ikke "middelmådige" spill. Madworld bytta jeg selv inn etter et par timer. Ble for kjedelig. Men ellers er det greit å ha spill liggende til senere tider. Har no more heroes liggende her, og vil ikke bytte det før jeg har spilt det ihvertfall nok til å vurdere om det er noe gøy..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Bytter vekk altfor mange spill jeg, men når man får 1000kr i måneden og bruker opp så og si alt på godteri (verdens værste sparer..) så er det ikke så veldig mye annet å gjøre. Ser etter en jobb dog.

Lenke til kommentar

Hvis du får 1000 kroner i måneden og bruker det på godteri høster man det man sår :p

 

Du kan dog trøste deg med at når du blir eldre pleier godterisuget å forsvinne, var selv en jævel etter godteri helt til jeg skjønte hvor mange fete ting jeg gikk glipp av pga ødsling av penger.

 

1000kroner kan jo være så mye som 4 spill i måneden, eller to helt ferske :)

Lenke til kommentar

Det gir meg god samvittighet å bytte inn spill. Spill er ikke det samme som film, en film kan jeg ha i hylla, for så å plukke den frem når en venninne/kompis vil se på den, uansett hvor dårlig den er, uansett om den er dårlig. Et elendig spill rører jeg aldri igjen.

 

Selger dog aldri spill jeg ikke har åpnet/prøvd, det er bare å kaste penger ut av vinduet. I tillegg så er jeg ikke alltid enig med anmeldere o.l. Har fortsatt Bioshock og Prototype som jeg ikke har rørt, de blir ikke solgt før jeg har gitt de en sjanse i noen timer først.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...