Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg måtte le godt da jeg så Larzen innlegg om grupperinger som har de ulike konsollene og spesielt med tanke på hvilke grupper som kjøper 360 kontra PS3. Wii nevner jeg ikke engang for det er en typisk familiekonsoll hvor grafikk ikke er det viktigeste.

 

Jeg vill nok påstå att grupperingen mellom 360 og PS3 er totalt annerledes enn i Larzens fantasiverden. Grupperinga er som følger.

 

De som kjøper 360 er mere voksne folk og hvis man tar en rask titt på hvilke spill som selger mye mere på den konsollen kontra PS3 så skjønner man det fort og man kan bruke MW 2 som oppdekning av mine påstander.

 

De som kjøper ps3 er som regel tenåriger som kun har en konsoll, de har vokst opp med en ps2 og elsker sin ps3 og fortsatt tror att Sony er den ledende på konsollmarkedet, kanskje på tide å våkne opp ?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg måtte le godt da jeg så Larzen innlegg om grupperinger som har de ulike konsollene og spesielt med tanke på hvilke grupper som kjøper 360 kontra PS3. Wii nevner jeg ikke engang for det er en typisk familiekonsoll hvor grafikk ikke er det viktigeste.

 

Jeg vill nok påstå att grupperingen mellom 360 og PS3 er totalt annerledes enn i Larzens fantasiverden. Grupperinga er som følger.

 

De som kjøper 360 er mere voksne folk og hvis man tar en rask titt på hvilke spill som selger mye mere på den konsollen kontra PS3 så skjønner man det fort og man kan bruke MW 2 som oppdekning av mine påstander.

 

De som kjøper ps3 er som regel tenåriger som kun har en konsoll, de har vokst opp med en ps2 og elsker sin ps3 og fortsatt tror att Sony er den ledende på konsollmarkedet, kanskje på tide å våkne opp ?

De som kjøper Xbox har lyst på Xbox, de som kjøper PS3 har lyst på PS3, hvem faen bryr seg om hvem som kjøper konsollen, når alle målgruppene kjøper konsollen?

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Var morsomt å lese uncharted 2 anmeldelsen her, etter å ha runda det i natt.. Jeg er faktisk egentlig helt enig i det meste som blir skrevet. Men karakteren burde ihvertfall vært 8.. De fantastiske sidene ved spillet veier liksom opp for manglene..

 

Uansett, nå gleder jeg meg til å fyre opp Dragon age :D

 

Edit: hva syns folk om det nye designet på ign? Ign skriver forøvrig at GEM kanskje blir navnet på ps3 motion kontrollerne..

Endret av niggle
Lenke til kommentar

Synes det nye designet var enkelt, mye lettere å finne frem på siden.

Forøvrig synes jeg de PS3 motion kontrollene er latterlige. På jobben har vi en tv som henger bak disken og der går det masse sånne trailere og sånt fra spill. En av filmene er en presantasjon av de motion kontrollene. Jeg synes de bare er helt teite egentlig.

Lenke til kommentar

Seriøst på var julehandel idag, død kjedelig. Tusen klær og bare gørr, til vi havna på platekompaniet. Fant en samle pakke med alle gta spillene som ble gitt ut på ps2. Vice city, Gta 3 og San Andreas. Helt fantastisk, så fant jeg Band of Brothers serien til sånn 200kr! ble litt mer penger brukt på meg selv plutselig. Nå blir det down memory lane med gta 3!

Lenke til kommentar

Seriøst på var julehandel idag, død kjedelig. Tusen klær og bare gørr, til vi havna på platekompaniet. Fant en samle pakke med alle gta spillene som ble gitt ut på ps2. Vice city, Gta 3 og San Andreas. Helt fantastisk, så fant jeg Band of Brothers serien til sånn 200kr! ble litt mer penger brukt på meg selv plutselig. Nå blir det down memory lane med gta 3!

 

Fantastisk pakke det der ja. Har bestilt den selv på play.com for £17.99. Har alle tre spillene fra før, men alle sammen er utrolig ripete så det er et under at de virker. Så må ha backup når de en gang dør, for disse spillene er legendarisk!

Lenke til kommentar

Huff...kan ikke US PSN oppdatere snart da...blir gal av å vente på demoen av Dantes Inferno!

 

PixelJunk Shooter var genialt da...simpelt men dog så bra!

 

EDIT: Og da var demoen ute! biggrin.gif

 

EDIT2: DAAAAAMN! Det var heftig...utrolig bra! Dette blir et must buy!

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Seriøst på var julehandel idag, død kjedelig. Tusen klær og bare gørr, til vi havna på platekompaniet. Fant en samle pakke med alle gta spillene som ble gitt ut på ps2. Vice city, Gta 3 og San Andreas. Helt fantastisk, så fant jeg Band of Brothers serien til sånn 200kr! ble litt mer penger brukt på meg selv plutselig. Nå blir det down memory lane med gta 3!

går og venter på bluray utgaven! bestilt fra play for ussle 180kr. helt latterlig billig. skal virkelig kose meg i jula med den!

Lenke til kommentar

Jeg som følte det var en god deal å få en kompis i stockholm til å bestille til meg da det kosta 250 kroner.. Han klarte naturligvis ikke handle i pund heller, så med frakt så ble det nesten 400 kr.. argh :angry:

 

Forhåndsbestilling av red steel 2 til wii for 99 kroner derimot, det er jeg ikke akkurat misfornøyd med :D (cdon > gamestop)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...