Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Uncharted 2 var for meg mye bedre enn eneren. Grafikken på det første var på ingen måter dårlig, men U2 har jo den beste grafikken på spill per dags dato. Med de filmatiserte scenene, enda mer humor, og kjente karakterer så ble hele spillet en drøm. Fortellermåten i dette spillet er også utrolig bra, aldri har jeg fulgt med like mye i spill som dette. Var på forelesning med Erlend Loe, han mente at Uncharted 2 var veldig god på det også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja er det jeg mener også, men synes jeg så et vindu rett før jeg klikket meg videre der det sto noe om at alle kunder utenfor Storbritannia ville bli belastet med Euro.

 

Om det kun gjelder selve belastingen er jo dette bra for oss da euro er mindre verdt enn Pund, men om det også gjelder prisene så ble GTA IV: The lost episodes ca 40 kroner dyrere i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar

Quantum fra Tecmo som tidligere ikke var mulig på 360 ifølge utvikler er på vei til 360 da utvikler biter i det sure eplet og gir dette også ut på 360. Begynner virkelig å bli en veldig lang liste som Sony har måtte gi fra seg både til Microsoft men også en del til Nintendo (skuffende salg som gjør att utvikler ikke tør å satse bare på en plattform?)

Lenke til kommentar

Quantum fra Tecmo som tidligere ikke var mulig på 360 ifølge utvikler er på vei til 360 da utvikler biter i det sure eplet og gir dette også ut på 360. Begynner virkelig å bli en veldig lang liste som Sony har måtte gi fra seg både til Microsoft men også en del til Nintendo (skuffende salg som gjør att utvikler ikke tør å satse bare på en plattform?)

Quantum Theory?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...