Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Ja nå er jo spillet ute så du kan ikke få det til enkrones-tilbudet, men billigere ved innbytting blir det jo.

 

Man styrer med styrestikken og vifter bare av og til med fjernkontrollen for å paralysere eller velte objekter, og man kan også skyte ved å peke på skjermen (har ikke hatt bruk for dette enda). Er ikke no slit eller noe som ikke fungerer som det skal.

 

Slik var faktisk det aller første Rabbids spillet også når jeg tenker meg om. Utrolig nok så virket kontrollene som det skulle i det lanseringsspillet.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om jeg kan være sikker på om dette er en Jasper-enhet?

Slik jeg har forstått det så har de nyeste 360'ene 256MB integrert minne. Jeg sendte derfor mail til platekompaniet for å spørre om minne-enheten er integrert eller ikke.

 

Det er det nok. Japser er jo ikke akkurat nytt lenger. Og om den ikke har de 256mb innabords så kommer den med et minnekort uansett. Selv ville jeg foretrukket minnekort fordi det er veldig greit å ha.

Lenke til kommentar
Noen som vet om jeg kan være sikker på om dette er en Jasper-enhet?

Slik jeg har forstått det så har de nyeste 360'ene 256MB integrert minne. Jeg sendte derfor mail til platekompaniet for å spørre om minne-enheten er integrert eller ikke.

 

Det er det nok. Japser er jo ikke akkurat nytt lenger. Og om den ikke har de 256mb innabords så kommer den med et minnekort uansett. Selv ville jeg foretrukket minnekort fordi det er veldig greit å ha.

Den har 256 intigrert minne, Alle Xboxer fikk det etter de endret grensesnitt, for det tar litt ekstra plass.

Lenke til kommentar

Det høres flott ut. Tror jeg skal ta meg en tur til gamestop og høre hva det kommer på hvis jeg bytter inn de to spillene en gang i uken som kommer. Takk skal du ha for svar Gormers :)

Koster under 200,- på Play.com nå :)

 

Play har virkelig startet salget! Elsker Play hver dag i desember frem til jul, dem blakker meg.

Lenke til kommentar

Det høres flott ut. Tror jeg skal ta meg en tur til gamestop og høre hva det kommer på hvis jeg bytter inn de to spillene en gang i uken som kommer. Takk skal du ha for svar Gormers :)

Koster under 200,- på Play.com nå :)

 

Play har virkelig startet salget! Elsker Play hver dag i desember frem til jul, dem blakker meg.

 

Hehe, jeg så det der, passet jo perfekt :) Har bestilt det. Elsker også play.com også. Fantastiske tilbud de har på såpass nye spill.

Lenke til kommentar

Endelig fått meg 360. Impuls kjøp i dag. Bare hatt ps3 før, og jeg må si jeg er mektig imponert over film tjenesten og alt de tilbyr. Var alltid skeptisk til å kjøpe psn spill, men her får jeg jo faktisk prøve spilla. Helt genialt.

 

Kost meg med fm3 demoen og south park arcade, dum eksamen som gjør at spilling er uaktuelt, men er mektig imponert over xboxen.

 

En ting jeg lurer på, er det en mulighet for å vise hva ting koster i kr isteden for points, har ikke helt snøring på hvor mye pointsa blir i norske kr.

Lenke til kommentar

Endelig fått meg 360. Impuls kjøp i dag. Bare hatt ps3 før, og jeg må si jeg er mektig imponert over film tjenesten og alt de tilbyr. Var alltid skeptisk til å kjøpe psn spill, men her får jeg jo faktisk prøve spilla. Helt genialt.

 

Kost meg med fm3 demoen og south park arcade, dum eksamen som gjør at spilling er uaktuelt, men er mektig imponert over xboxen.

 

En ting jeg lurer på, er det en mulighet for å vise hva ting koster i kr isteden for points, har ikke helt snøring på hvor mye pointsa blir i norske kr.

 

Gratulerer med kjøpet :) Du vil nok få mange gode opplevelser med mange gode spill på den. Når det gjelder points og kr så er jeg ikke 100% sikker, men tror det kun vises i points. Skulle gjerne selv sett at de skiftet over til kr da det er mer oversiktlig. Slik som det er på PSN.

Lenke til kommentar

Det er litt småkronglete å finne ut hva MS points koster i rene kroner da 500 points koster kr 41, 1000 points koster 82, 2000 points koster 164 og 5000 points koster 410 kr.

 

Så 1 ms point koster 82 øre hvis man gjør en utreigning på dette. For å finne ut prisen tar du 82 øre og ganger dette med prisen på det du skal ha.

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

Kommer jo helt ann på hvilke spill du allerede har eller planlegger å kjøpe i den nærmeste framtid og du kan jo plukke ut venner etter det så derfor syntes jeg tråden som ligger i microsoft delen er god for der får du tak i folk som faktisk spiller det du har, men har du lyst kan du godt legge meg til, spiller stort sett alt mulig over liven men fortrekker for tiden FM3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...