Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Bare partyleader som trenger å være det, så finn noen å spill sammen med :)

Har ikke fått til å spille sammen med noen enda, alt sier bare klikk. Er ikke så mange lvler igjen dog..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

NEIMEN HVA I FITTE FAEN?

NÅR JEG ENDELIG HAR FÅTT DET INSTALLERT SÅ FÅR JEG OPP ERROR MELDING: could not find roadkill.ff SÅ KRÆSJER HELE DRITTEN!

 

Holy mother of...

Greit nok at du blir frustrert og virkelig "rager" ala bildet under, men dette er nok ikke en helt anstendig måte å reagere på.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

ffffffffuuuuuuu2766648.jpg

 

Helt enig med deg Gal Ape, man skulle tru folk ikke hadde opplevd en så stor release før.

 

Det er årets største release, selvfølgelig har steam trøbbel med serverne og ikke forvent at når dere trøkker in dvd'n så skal hele verden ordne seg for dere.

For de som har litt peil på hvor mye trafikk som pøses rundt i serverne akuratt nå, så vet dere at dette ikke er lett. Det vil bli en flaske hals og det vil vi merke.

 

For dere som /facedesk'er på første error ved launch må lære dere en ting. Det er slik det er på PC, men om du justfuckinggoogleit.com eller har litt kunnskap så er dette ting som er overkommelig.

Spørr du meg burde dette spillet kun selges igjennom steam ved PC. Retail vesidna skaper bare problemer. Steam er overlegent, kom med noen gode objektive argumenter mot steam istede for å si det suger.

th_1253649044969.jpg

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEg kan spille det online uten lagg med den værste nettlinja EVER!!!!!! JJAAAAA JEG ER SÅ FUCKINGS GLAD!! :D Kom på 1plass første matchen! Legg til Atsjonas hvis du vil spille!

Oi, hva slags linje har du da? Kan hende jeg også får nyte luksusen av lag-fri spilling! Yay.

Lenke til kommentar

Hvis noen andre har runda det:

 

Denne Makarov, het ikke han russern som hjalp deg i MW1 også Makarov? Er dette samme person?

 

I slutten dreper du jo Shepherd for det han har gjort (hva gjorde han egentlig, Makarov prøvde jo også å ta han) men hva skjedde med Makarov? Datt skikkelig ut av historien

 

 

 

han i cod4 het kamarof, eller kamarov elns.

Endret av Såpe
Lenke til kommentar

NEIMEN HVA I FITTE FAEN?

NÅR JEG ENDELIG HAR FÅTT DET INSTALLERT SÅ FÅR JEG OPP ERROR MELDING: could not find roadkill.ff SÅ KRÆSJER HELE DRITTEN!

 

Holy mother of...

Greit nok at du blir frustrert og virkelig "rager" ala bildet under, men dette er nok ikke en helt anstendig måte å reagere på.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

ffffffffuuuuuuu2766648.jpg

 

Helt enig med deg Gal Ape, man skulle tru folk ikke hadde opplevd en så stor release før.

 

Det er årets største release, selvfølgelig har steam trøbbel med serverne og ikke forvent at når dere trøkker in dvd'n så skal hele verden ordne seg for dere.

For de som har litt peil på hvor mye trafikk som pøses rundt i serverne akuratt nå, så vet dere at dette ikke er lett. Det vil bli en flaske hals og det vil vi merke.

 

For dere som /facedesk'er på første error ved launch må lære dere en ting. Det er slik det er på PC, men om du justfuckinggoogleit.com eller har litt kunnskap så er dette ting som er overkommelig.

Spørr du meg burde dette spillet kun selges igjennom steam ved PC. Retail vesidna skaper bare problemer. Steam er overlegent, kom med noen gode objektive argumenter mot steam istede for å si det suger.

th_1253649044969.jpg

 

 

Haha....er så typisk pc nerder å si slikt, "kjøper du pc spill så ikke forvent at det skal fungere altså...du burde helst være en halvfeit 14åring som sitter å knotter hele dagen og kan ALT om pc SÅ kan du kjøpe et pc spill". Er faen meg ikke rart folk flest kjøper spill til konsoller! En har med all grun rett til å være forbanna når ting ikke fungerer...så skrik ut sier nå jeg!

 

Og Steam er overlegent? Dem har jo driti så jævli på draget som det faen meg går ann etter hva jeg har lest. Piss preik...

 

NB: Hentyder ikke at du er noe av det jeg nå skribler ned her slik men det er vel heller et generelt bilde av skikkelige pc geeks... ;)

Lenke til kommentar

Ble ganske skuffa over onlinedelen, lagg, glitching allerede og masse andre barnesykdommer.

Tror jeg skal rushe ferdig singelplayeren så får jeg solgt unna årets mest oppskrytte spill

Og hos meg så er COD litt for arcade og man trenger seriøst ikke aim for å treffe, mp5 og steady aim så er man "likksom" god...

Lenke til kommentar

Ble ganske skuffa over onlinedelen, lagg, glitching allerede og masse andre barnesykdommer.

Tror jeg skal rushe ferdig singelplayeren så får jeg solgt unna årets mest oppskrytte spill

Og hos meg så er COD litt for arcade og man trenger seriøst ikke aim for å treffe, mp5 og steady aim så er man "likksom" god...

 

Kan du definere alle disse barnesykdommene, eller er det bare no svada du slenger ut av deg?

 

Lagg ekstisterer fra tid til annen på ALLE, jeg sier ALLE jævla spill som finnes online. Har spilt i 8-7 timer og er rank 27-28 eller no, noe lagg innimellom, men for det meste knallconnection. Det er verken bedre eller dårligere enn noe annet.

 

Hva slags glitching har du sett? Kan du nevne ett spill til siste generasjon konsoller som har vært fullstendig fritt for glitcher og andre bugs ved release?

 

Hvor mye har du faktisk spilt online? Kan si deg såpass at på mange av disse mapsa kommer man ikke langt med MP5 og steady aim. Skal like å se deg løpe rundt på noen av de store åpne mapsa med MP5'en din og eie alt og alle. Forbanna vrøvl.

 

Du får gå og kose deg med Uncharted, sikkert mer simulator aktig det for en som ikke liker arcade.

Lenke til kommentar

Jeg kan gi noen ganske gode råd angående MW2

Viss dere synes at singelplayeren er for grå så skru den brightnessdriten helt ned til første hakk

 

Dette kan godt gjelde for begge konsollversjonene, gjett om PS3 versjonen min ble flott da :D

 

Men når dokk skal spille multiplayer så stiller bare den til der dere vil ha den ;)

Jeg prøvde å ha null brightness i MP, så omtrent ingenting, så singelplayeren blir ikke ødelagt av å ha lite brightness på.

 

Mpdelen i MW2 var like dårlig som COD5 mener jeg, dårlig banedesign på dem fleste av banene

Endret av Toman
Lenke til kommentar

hehey folkens, klarer ikke helt å bestemme meg om eg skal ha spillet til pc eller xbox.

har pc som eg mener kan kjøre dette veldig greit og å bruke mus når du spiller FPS er jo allids best, men på en annen side så er eg garantert å kunne kjøre det på den grafikken det var ment for visst eg velger xbox versjonen så er enda ikke helt sikker.

og xboxen min har ikke internett og det tror eg ikke den kommer til å få i nærmeste tiden så eg antar det dreper litt gleden med MW2?

 

anyway takkitakk^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...