Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Og dere som klager på lag.

Det er bare latterlig. Har ikke hatt noen problemer med det, og har 5 timer played multiplayer.

 

Med mindre dere blir koblet opp mot en host i kina så tviler jeg på at det blir ett problem.

 

Lag er et kjent problem i MW2...var hos en venn igår og han spratt rundt på skjermen til tider. Men Infiniti Ward er klar over problemet og jobber med det, en patch kommer muligens til fredag som skal ordne endel problemer med PS3 versjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NEIMEN HVA I FITTE FAEN?

NÅR JEG ENDELIG HAR FÅTT DET INSTALLERT SÅ FÅR JEG OPP ERROR MELDING: could not find roadkill.ff SÅ KRÆSJER HELE DRITTEN!

 

Holy mother of...

Greit nok at du blir frustrert og virkelig "rager" ala bildet under, men dette er nok ikke en helt anstendig måte å reagere på.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

ffffffffuuuuuuu2766648.jpg

 

Helt enig med deg Gal Ape, man skulle tru folk ikke hadde opplevd en så stor release før.

 

Det er årets største release, selvfølgelig har steam trøbbel med serverne og ikke forvent at når dere trøkker in dvd'n så skal hele verden ordne seg for dere.

For de som har litt peil på hvor mye trafikk som pøses rundt i serverne akuratt nå, så vet dere at dette ikke er lett. Det vil bli en flaske hals og det vil vi merke.

 

For dere som /facedesk'er på første error ved launch må lære dere en ting. Det er slik det er på PC, men om du justfuckinggoogleit.com eller har litt kunnskap så er dette ting som er overkommelig.

Spørr du meg burde dette spillet kun selges igjennom steam ved PC. Retail vesidna skaper bare problemer. Steam er overlegent, kom med noen gode objektive argumenter mot steam istede for å si det suger.

th_1253649044969.jpg

 

 

Haha....er så typisk pc nerder å si slikt, "kjøper du pc spill så ikke forvent at det skal fungere altså...du burde helst være en halvfeit 14åring som sitter å knotter hele dagen og kan ALT om pc SÅ kan du kjøpe et pc spill". Er faen meg ikke rart folk flest kjøper spill til konsoller! En har med all grun rett til å være forbanna når ting ikke fungerer...så skrik ut sier nå jeg!

 

Og Steam er overlegent? Dem har jo driti så jævli på draget som det faen meg går ann etter hva jeg har lest. Piss preik...

 

NB: Hentyder ikke at du er noe av det jeg nå skribler ned her slik men det er vel heller et generelt bilde av skikkelige pc geeks... ;)

 

"Helt enig med deg Gal Ape, man skulle tru folk ikke hadde opplevd en så stor release før.

 

Det er årets største release, selvfølgelig har steam trøbbel med serverne og ikke forvent at når dere trøkker in dvd'n så skal hele verden ordne seg for dere.

For de som har litt peil på hvor mye trafikk som pøses rundt i serverne akuratt nå, så vet dere at dette ikke er lett. Det vil bli en flaske hals og det vil vi merke.

 

For dere som /facedesk'er på første error ved launch må lære dere en ting. Det er slik det er på PC, men om du justfuckinggoogleit.com eller har litt kunnskap så er dette ting som er overkommelig.

Spørr du meg burde dette spillet kun selges igjennom steam ved PC. Retail vesidna skaper bare problemer. Steam er overlegent, kom med noen gode objektive argumenter mot steam istede for å si det suger."

 

Steam suger og her er hvorfor.

-Når du setter inn dvd skal vrden ordne seg for meg. Det er grunnen til at jeg vil ha det på dvd istedet for å bruke time er på å laste ned.

 

-Det er en uting at man må gå online for å registere ett offline spill. Her må brukerne lide fordi utvikler ikke klarer å lage gode nok sikkerhetssperrer.

 

-Steam har monopol på å selge spillet online. Monopol er aldri bra.

 

-Betaler man 500,- for ett produkt forventer man at det skal virke. Du skal ikke sitte lese forum og google for å få ting til å fungere.

 

Hadde jeg vist det hadde blitt så mye krøll hadde jeg aldri kjøpt MW2, heller ventet på at det ble cracket. Om piratkopiering er så stort problem, hvorfor er da ps3 spill dyrere enn pc spill???

Jeg er bare bitter siden jeg ikke fikk spillt i går, og det syns jeg at jeg har god grunn til å være.

 

Hva var det dere ikke skjønte med setningen "kom med noen gode objektive argumenter mot steam istede for å si det suger."

Slike kommentarer som dere kommer med er ekte itavisen.no materiale.

Trist, leit og synd at spillet ikke fungerte akkurat som det skulle da du trøkte dvden i pcen din. Om dere ikke vet det så er det en ratio på 5/500 discs som er ødelagte, noe som er blitt et stort problem for Activision og IW.

Og NEI, jeg regner ikke med alle klarer fikse sine problemer pga manglende pc kunnskaper som tydlighvis kun feite 14åringer har. Google er hvertfall en start, men når det er snakk om at det er steam sin skyld så er det ikke sikkert feilen ligger hos dem.

Ingen kan nekte for at steam har mye trafikk i disse dager, så om systemet de har går ned en kveld pga denne store trafikken så er det bare logisk.

 

Dere skal jo få syte så mye dere vil, men PC programmer er alltid mye mer komplekse enn et konsoll spill. Jeg mener har du fått et problem med et spill så er du garantert ikke alene, det er derfor kanskje det er lurt ta en google tur. PC er ikke rocket science.

 

btw: steam har ikke monopol, langt ifra.

Endret av Oleidolet
Lenke til kommentar

Ble ganske skuffa over onlinedelen, lagg, glitching allerede og masse andre barnesykdommer.

Tror jeg skal rushe ferdig singelplayeren så får jeg solgt unna årets mest oppskrytte spill

Og hos meg så er COD litt for arcade og man trenger seriøst ikke aim for å treffe, mp5 og steady aim så er man "likksom" god...

mp5 og steady aim så er man "liksom" god?

Hva legger du i definisjonen _god_?

For at en person skal være god, og over gjennomsnittet pleier personen å ligge på f.eks 20/3 eller 56/8 med kills/death.

 

Om man klarer å drepe to-tre stykker uten å dø: /golfclap

Jeg tror rett og slett at Toman er litt dårlig taper. Alle spill bortsett fra Uncharted og Killzone er dårlig, har lagg, masse glitch og har barndomssykdommer.

 

Hvorfor tror du det da? Og ja spesielt Uncharted 2 har jeg aldri hatt lag selv jeg er level 40 der. Mens på MW2 er det funnet glitching allerede der man kan dualwielde skjold og AK47, ikke dårlig taper når folk på nette bruker laggswitch og glitching som ødelegger hele mpdelen

Lenke til kommentar

Hmm, da jeg spilte CoD på nett med noen kompiser i går, brukte vi ventrilo og alt funket fint.

Men i dag har jeg et problem. Ventrilo "henger" seg opp for meg. Jeg kan høre folk prate, men når jeg prater hører de ikke meg. Når jeg restarter VT får de alt jeg har sagt samtidig. Noen som vet hva problemet kan være? Mikrofon og alt det der fungerer. Tviler på at det har noe med Modern Warfare spesifikt å gjøre.

Lenke til kommentar

Må si dette var skuffende saker. Tok kortere tid å runne enn COD4, den såkalte coop-modusen er bare deler av storydelen og multiplayerdelen til pc har blitt totalt ødelagt.

 

8555.JPG

 

Du har ikke spilt det. Ja SP er kortere men det er ca 10x bedre og mest hollywood-aktige opplevelsen du får i et spill. Aldri sett noe lignende før, råeste jeg har spilt.

Og COOp er ikke bare deler av storydelen, det er dritkule missions altifra snik deg fram med sniper så stealth som mulig til å få en hel by mot deg. Det er kuleste coopen jeg har spilt ihvertfall.

 

Og negative du nevner med multiplayeren er bare tull, spilte i klan i COD4 og kommer til å gjøre det i dette også. Hvordan kan du få til 100ms+ når ping ikke vises annet enn i farger? Tror du bare rantet uten mening. Spillet er 10/10 på alle deler.

 

Antall spillere er som utviklerne skrev, perfekt balansert. Prøv deg en runde online å se hvor lenge du overlever, så tenk om du skulle doblet dette. Hadde aldri funket.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...