Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igjen så kommer PS3 "dårligst" ut på multiplatform spill...synes PS3 utgaven ser blass og kjedelig ut i forhold til X360. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig....

 

http://www.lensoftruth.com/?p=16236

 

Her som sagt er det på standard PS3 innstilling med limited HDMI range, sånn ser det ikke ut på min FULLHD smile.gif

Alle multiplattformene jeg har er faktisk ikke så grått som Lens Of Truth vil ha det til

 

 

Vel jeg har vært i samme båt som du muligens er i...bennektelse av at PS3 faktisk er dårligere på omtrent samtlige multiplatform spill. Jeg har aldri tatt disse PS3 vs X360 testene serriøst..men nå som jeg har begge maskinene så kan jeg i mange tillfeller teste selv. Og jeg har til gode å teste et spill som ser like bra ut på PS3 eller bedre når det kommer til multiplatform spill.

 

PS3 utgaven ligger ca 10fps under X360 utgaven hele tiden..det er garantert ikke noen gamebreaker. Men i tillfellet med MW2 så er det lavere fps,ingen bloom,dårlige skygger,lengere lastetid og et blassere bilde.

 

Gamebreaker? Nei langt derifra...spillet er nok konge på PS3 men fakta er fakta og det er at X360 utgaven er best.

 

har du stilt inn PS3'en din riktig? If so, så er det litt skuffende at de valgte porte det over til ps3. En 10fps drop kan indikere at det er utviklet på box, men portet til ps3.

 

Jeg vil gjerne ha noen Latency issues angående PC versjonen her, Hvordan føles gameplay'et og hvordan er latency'en i forhold til match making. gjerne litt grundig svar, ikke bare "no lag" eller "lag lag lag"

 

fortell din average latency på 2 min f.eks

Lenke til kommentar

spillte på regular. Hadde eg spillt på hard så hadde eg vell brukt 5.5 timar+ elns på Pc versjonen. På mw 1 på ps3 brukte eg vell 7 timar på normal pga eg ikkje takle fps på konsoll. Trur nokk kanskje eg hadde brukt like mykje tid med dette på ps3. Men no er det bare å hoppe inn på MP og spele for alle pengane.

Lenke til kommentar

Utsolgt i alle nærliggende butikker :( Og jeg som avbestilte fra CDON fordi jeg var så skråsikker på at butikkene skulle ha det.

 

Noen som har en Xbox 360 kopi til overs?

Jeg har en forhåndsbestilling på gamestop drammen til overs som ikke skal brukes. Hjelper vel lite, når du må til meg og så videre til Drammen Lakus. Bærum ja, har du vært i Oslo? har en kamerat som skulle for å sikre seg det å pizzabuffet på Peppes, men får å være sikker kunne han få min forhåndsbestilling til Gamestop Drammen, men han takket nei. Eid hvis det er tomt i Oslo B)

Endret av X91_Al_CaponeX
Lenke til kommentar

NOTE: Steam activation is required for you to play the PC game. You cannot even play SP apparently without activation. No internet = no play, I believe. Steam activation will only kick in at 12:00:01 AM on Tuesday the 11th. Australia is up and running and as I write this, central Europe should be good to go.-bashandslash.com

 

Angående folk som ikke får installert på PC: "In Germany, they are saying 5 disc sets out of a batch size of 500 are bad" -bashandslash.com

 

Slakting av PC review's av PC spillere.

IGN PC slaughter reviews

Lenke til kommentar

Heldigvis møtte æ ikkje opp på elkjøp ved åpningstid som æ tenkte :p For når jeg kom for å kjøpe det seinere på dagen (ca klokka 3) fikk jeg vite at posten va treg i morres å at det ikke hadde kommet i hyllene før rundt 12 :p Men allikavell, fikk æ det siste spelle i heile butikken :p (som ikkje va reservert) :) Til PS3, Dæven det e digg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...