Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Fikk bare spilt et par runder MP i går kveld/natt og har derfor et noob-spørsmål. Hvordan får man brukt "care package" (på PC)?

 

Det står sikkert et eller annet sted, men tastaturoppsettet var litt annerledes. Første gang jeg skulle kikke ut av et vindu (q) kastet jeg flashbang på meg selv. Glemte at lean var borte. Første gang jeg skulle stikke ned en fyr (v), skjedde ingen ting siden kniven nå er på (e).

 

Jeg har ikke spilt noe særlig CoD på lenge, men jeg synes neste CoD 5 WaW virket mer intenst i MP. Det kan være pga antall spillere og at jeg foretrekker domination/headquarters ikke TDM. Gleder meg uansett til å få spilt litt mer i kveld :)

 

Hehe, tror det fleste killstreaksa du får er på (4). Og grenade launcher har blitt flytta til (3)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du lager din egen klasse med spesielle egenskaper etc. Og spillet er dritbra på PC, bedre enn på konsoll, men smaken er som baken! :)

 

edit: glemte ord

 

Ja, hvis du mener 8 timer er mye på vanskeligste vanskelighetsgrad så.

Hvis du ikke forstår at 8 timer er mer enn 5 timer så...

Endret av Cerandin
Lenke til kommentar

Poenget hans var at folk _GJØR_ det kortere enn det trenger å være, så ja det er kort, men da trenger dem ikke gjøre det kort og syte av det etterpå?

 

edit: og det er jo multiplayer som er hovedfokuset i spillet, hvis man kjøper mw2 kun for singleplayer så er ikke MW2 spillet for den personen!

Endret av Cerandin
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at 5 timer er lite for SP. 8 er heller ikke mye å skrye av med tanke på at mange andre spill har betydelig mer. Men spør du meg så kommer det helt ann på hvor mye du tillater at SP skal vare for deg. Jeg har en tendens til å runde SP-spill jeg liker flere ganger. Og finne forskjellige måter å runde det på osv. Til eksempel på CoD 4 så runna jeg spillet. Så begynte jeg å samle opp enemy intel. Og etter det har jeg flere ganger spilt brett jeg liker om og om igjen med forskjellige cheats, får litt annerledes opplevelse.

 

Konklusjon: SP varer så lenge du lar det vare. Liker du ikke 5 timer og ikke ønsker å få mer ut av det så spill et annet spill, alternativt gå for mulitplayer.

Hvor er bolla mi?!

Lenke til kommentar

Helt enig med Stinky. Spillet er forferdelig kort ja, men jeg har flere spill liggende som jeg aldri har orket fullføre da de er forbanna kjedelige. Her synes jeg det kom et nytt wow øyeblikk rundt hver sving. Jeg kommer definitivt til å spille gjennom et par ganger til. Må ha med meg all intel + veteran.

Da var det endelig rundet :) Awesome er følelsen jeg sitter igjen med. :)

Lenke til kommentar

Ble ganske skuffa over onlinedelen, lagg, glitching allerede og masse andre barnesykdommer.

Tror jeg skal rushe ferdig singelplayeren så får jeg solgt unna årets mest oppskrytte spill

Og hos meg så er COD litt for arcade og man trenger seriøst ikke aim for å treffe, mp5 og steady aim så er man "likksom" god...

mp5 og steady aim så er man "liksom" god?

Hva legger du i definisjonen _god_?

For at en person skal være god, og over gjennomsnittet pleier personen å ligge på f.eks 20/3 eller 56/8 med kills/death.

 

Jeg er enig med deg fram til den siste delen... 20/3? Det er ikke ofte jeg ser, selv om jeg inne imellom har det selv, er det ikke SÅ mye som skal til for å være "god" eller "over gjennomsnittet"... Faktisk, så er det bare enkel matte å finne ut at du ikke trenger så mye som 20/3 i K/D ratio for å være over gjennomsnittet. For å være over gjennomsnittet trenger du bare har ett mer kill enn deaths... En som ligger på 1/1 i snitt vil regnes som normal, en med 2/1 i snitt regnes nok som god... jo, jo... JO :D

Jeg vil nå se på det slik da:

 

Under 1 i K/D = bad

1-2 K/D = Normalt

3+++ K/D = God

 

Jeg ser heller ikke ofte folk med 1-2 K/D, men jeg klarer det fint selv, og syns ikke at jeg er noe spesielt god. :p

 

Og dere som klager på lag.

Det er bare latterlig. Har ikke hatt noen problemer med det, og har 5 timer played multiplayer.

 

Med mindre dere blir koblet opp mot en host i kina så tviler jeg på at det blir ett problem.

Endret av Exia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...