Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEg kan spille det online uten lagg med den værste nettlinja EVER!!!!!! JJAAAAA JEG ER SÅ FUCKINGS GLAD!! :D Kom på 1plass første matchen! Legg til Atsjonas hvis du vil spille!

Lenke til kommentar

Igjen så kommer PS3 "dårligst" ut på multiplatform spill...synes PS3 utgaven ser blass og kjedelig ut i forhold til X360. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig....

 

http://www.lensoftruth.com/?p=16236

 

Her som sagt er det på standard PS3 innstilling med limited HDMI range, sånn ser det ikke ut på min FULLHD smile.gif

Alle multiplattformene jeg har er faktisk ikke så grått som Lens Of Truth vil ha det til

 

 

Vel jeg har vært i samme båt som du muligens er i...bennektelse av at PS3 faktisk er dårligere på omtrent samtlige multiplatform spill. Jeg har aldri tatt disse PS3 vs X360 testene serriøst..men nå som jeg har begge maskinene så kan jeg i mange tillfeller teste selv. Og jeg har til gode å teste et spill som ser like bra ut på PS3 eller bedre når det kommer til multiplatform spill.

 

PS3 utgaven ligger ca 10fps under X360 utgaven hele tiden..det er garantert ikke noen gamebreaker. Men i tillfellet med MW2 så er det lavere fps,ingen bloom,dårlige skygger,lengere lastetid og et blassere bilde.

 

Gamebreaker? Nei langt derifra...spillet er nok konge på PS3 men fakta er fakta og det er at X360 utgaven er best.

 

Og med det kan jeg angre på at jeg kjøpte PS3 utgaven

Lenke til kommentar

Her er minuset fra gamespy.com sin anmeldelse av MW2:

Single-player may feel too short; more flexibility in Spec Ops would have been nice; no Party Chat on Xbox 360.

 

Så det vil si at man kan ikke bruke party chat på 360 versjonen, da er jeg nesten glad for at jeg valgte PS3 versjonen siden Live gikk ut idag, var nesten opplagt at Live dødet akkurat når MW2 er lansert.

 

Viss jeg måtte ha valgt det til 360 så hadde det blitt et dyrt spill ;)

 

Igjen så nevner dem "short singleplayer", jeg spilte igjennom COD4MW på hardened på 4 1/2 timer på PS3-versjonen, da vil MW2 være 2 timer ekstra som er litt for lite...

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Her er minuset fra gamespy.com sin anmeldelse av MW2:

Single-player may feel too short; more flexibility in Spec Ops would have been nice; no Party Chat on Xbox 360.

 

Så det vil si at man kan ikke bruke party chat på 360 versjonen, da er jeg nesten glad for at jeg valgte PS3 versjonen siden Live gikk ut idag, var nesten opplagt at Live dødet akkurat når MW2 er lansert.

 

Viss jeg måtte ha valgt det til 360 så hadde det blitt et dyrt spill ;)

 

Igjen så nevner dem "short singleplayer", jeg spilte igjennom COD4MW på hardened på 4 1/2 timer på PS3-versjonen, da vil MW2 være 2 timer ekstra som er litt for lite...

 

 

Jeg hørte at xbox versjonen kunne man ikke prate med folk i MP..men det er bare i noen moduser mate! skulle gjerne ha gitt deg en link, men skal hente MW2 fra butikken nu ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Regner med at du gamer Live Atsjonas, så legger deg til. Gleder meg virkelig til at jeg får mitt spill fra CDON.

Jeg tror jeg faktisk har deg allerede, men hvis ikke så er det bare å legge meg til. Kommer nok til å spille i hele natt, og følgesvenner gjør ingenting!

Lenke til kommentar

Vel jeg har vært i samme båt som du muligens er i...bennektelse av at PS3 faktisk er dårligere på omtrent samtlige multiplatform spill. Jeg har aldri tatt disse PS3 vs X360 testene serriøst..men nå som jeg har begge maskinene så kan jeg i mange tillfeller teste selv. Og jeg har til gode å teste et spill som ser like bra ut på PS3 eller bedre når det kommer til multiplatform spill.

 

PS3 utgaven ligger ca 10fps under X360 utgaven hele tiden..det er garantert ikke noen gamebreaker. Men i tillfellet med MW2 så er det lavere fps,ingen bloom,dårlige skygger,lengere lastetid og et blassere bilde.

 

Gamebreaker? Nei langt derifra...spillet er nok konge på PS3 men fakta er fakta og det er at X360 utgaven er best.

 

Og med det kan jeg angre på at jeg kjøpte PS3 utgaven

 

Kjøp spelet til den plattformen du bruker mest og/eller har flest vener på. Ja, det er forskjell på dei to utgåvene, men det er ingen gamebreaker. Frame rate er stort sett høg nok uansett plattform, og det andre får du ikkje tid til å sjå etter uansett når du spring rundt i MP ;)

Lenke til kommentar
MODERN WARFARE 2 CD-KEYS

If you attempt to activate the game before the retail release date, you will receive the message "Invalid CD Key". You will be able to activate your CD Key on the retail release date, currently set for November 10th.

 

:S Det er jo i dag! 10. November...

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor lang tid brevpost tar?

Fikk epost om at det var sendt fra Elkjøp på fredag.

 

Jeg bestilte også fra Elkjøp, men har ikke fått det. Tror jeg stikker på å kjøper det og sender elkjøp sitt eksemplar tilbake. Makan til lang leveringstid har jeg ikke sett maken til. Skulle hørt på folkene som sa at Elkjøp var dårlig på levering...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...