Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ganske skuffa over onlinedelen, lagg, glitching allerede og masse andre barnesykdommer.

Tror jeg skal rushe ferdig singelplayeren så får jeg solgt unna årets mest oppskrytte spill

Og hos meg så er COD litt for arcade og man trenger seriøst ikke aim for å treffe, mp5 og steady aim så er man "likksom" god...

mp5 og steady aim så er man "liksom" god?

Hva legger du i definisjonen _god_?

For at en person skal være god, og over gjennomsnittet pleier personen å ligge på f.eks 20/3 eller 56/8 med kills/death.

 

Om man klarer å drepe to-tre stykker uten å dø: /golfclap

Lenke til kommentar

Etter min mening har ikke K/D ratio så mye med saken å gjøre, det er mer om man er av den samarbeidende-typen uansett situasjon.

 

Jeg vil heller ha en god lag-spiller på laget, enn en som går på ego-tripp og er for "god" for de andre på laget.

Edit: Sånt er best synlig i "objective games" og ikke TDMs.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

"Helt enig med deg Gal Ape, man skulle tru folk ikke hadde opplevd en så stor release før.

 

Det er årets største release, selvfølgelig har steam trøbbel med serverne og ikke forvent at når dere trøkker in dvd'n så skal hele verden ordne seg for dere.

For de som har litt peil på hvor mye trafikk som pøses rundt i serverne akuratt nå, så vet dere at dette ikke er lett. Det vil bli en flaske hals og det vil vi merke.

 

For dere som /facedesk'er på første error ved launch må lære dere en ting. Det er slik det er på PC, men om du justfuckinggoogleit.com eller har litt kunnskap så er dette ting som er overkommelig.

Spørr du meg burde dette spillet kun selges igjennom steam ved PC. Retail vesidna skaper bare problemer. Steam er overlegent, kom med noen gode objektive argumenter mot steam istede for å si det suger."

 

Steam suger og her er hvorfor.

-Når du setter inn dvd skal vrden ordne seg for meg. Det er grunnen til at jeg vil ha det på dvd istedet for å bruke time er på å laste ned.

 

-Det er en uting at man må gå online for å registere ett offline spill. Her må brukerne lide fordi utvikler ikke klarer å lage gode nok sikkerhetssperrer.

 

-Steam har monopol på å selge spillet online. Monopol er aldri bra.

 

-Betaler man 500,- for ett produkt forventer man at det skal virke. Du skal ikke sitte lese forum og google for å få ting til å fungere.

 

Hadde jeg vist det hadde blitt så mye krøll hadde jeg aldri kjøpt MW2, heller ventet på at det ble cracket. Om piratkopiering er så stort problem, hvorfor er da ps3 spill dyrere enn pc spill???

Jeg er bare bitter siden jeg ikke fikk spillt i går, og det syns jeg at jeg har god grunn til å være.

Lenke til kommentar

Mpdelen i MW2 var like dårlig som COD5 mener jeg, dårlig banedesign på dem fleste av banene

Dårlig banedesign på dem fleste av banene? Nå må du gi deg, spillet får jo skryt for BRA banedesign, og jeg er komplett uenig, det er gromt bra at camping ikke går lenger, ihvertfall ikke slik som på Cod 4, og MW2 multiplayeren er jo en forbedret versjon av MW1...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ble ganske skuffa over onlinedelen, lagg, glitching allerede og masse andre barnesykdommer.

Tror jeg skal rushe ferdig singelplayeren så får jeg solgt unna årets mest oppskrytte spill

Og hos meg så er COD litt for arcade og man trenger seriøst ikke aim for å treffe, mp5 og steady aim så er man "likksom" god...

mp5 og steady aim så er man "liksom" god?

Hva legger du i definisjonen _god_?

For at en person skal være god, og over gjennomsnittet pleier personen å ligge på f.eks 20/3 eller 56/8 med kills/death.

 

Om man klarer å drepe to-tre stykker uten å dø: /golfclap

Jeg tror rett og slett at Toman er litt dårlig taper. Alle spill bortsett fra Uncharted og Killzone er dårlig, har lagg, masse glitch og har barndomssykdommer.

Lenke til kommentar

Ble ganske skuffa over onlinedelen, lagg, glitching allerede og masse andre barnesykdommer.

Tror jeg skal rushe ferdig singelplayeren så får jeg solgt unna årets mest oppskrytte spill

Og hos meg så er COD litt for arcade og man trenger seriøst ikke aim for å treffe, mp5 og steady aim så er man "likksom" god...

 

Kan du definere alle disse barnesykdommene, eller er det bare no svada du slenger ut av deg?

 

Lagg ekstisterer fra tid til annen på ALLE, jeg sier ALLE jævla spill som finnes online. Har spilt i 8-7 timer og er rank 27-28 eller no, noe lagg innimellom, men for det meste knallconnection. Det er verken bedre eller dårligere enn noe annet.

 

Hva slags glitching har du sett? Kan du nevne ett spill til siste generasjon konsoller som har vært fullstendig fritt for glitcher og andre bugs ved release?

 

Hvor mye har du faktisk spilt online? Kan si deg såpass at på mange av disse mapsa kommer man ikke langt med MP5 og steady aim. Skal like å se deg løpe rundt på noen av de store åpne mapsa med MP5'en din og eie alt og alle. Forbanna vrøvl.

 

Du får gå og kose deg med Uncharted, sikkert mer simulator aktig det for en som ikke liker arcade.

 

Jeg quoter meg selv for du Toman hopper glatt over å svare på all motkritikk som kommer på disse dustete påstandene dine. Enten så får du backe de opp, eller holde kjeft i fremtiden.

 

Kan du gi meg svar på noen av disse spørsmålene?

Lenke til kommentar

Fikk ikke testet spillet i går, fikk invite til co-op av en på vennelista mi, men det gikk ikke an å joine... Prøvde flere ganger men det gikk ikke noen av gangene! Helt latterlig dårlig, jeg vil tilbake til de tidene der spillet alltid funket 100% ifra dag 1! Og er litt skremt over at SP er 4-5 timer lang, dette skulle ikke vært lov uansett!

Lenke til kommentar

Ble ganske skuffa over onlinedelen, lagg, glitching allerede og masse andre barnesykdommer.

Tror jeg skal rushe ferdig singelplayeren så får jeg solgt unna årets mest oppskrytte spill

Og hos meg så er COD litt for arcade og man trenger seriøst ikke aim for å treffe, mp5 og steady aim så er man "likksom" god...

mp5 og steady aim så er man "liksom" god?

Hva legger du i definisjonen _god_?

For at en person skal være god, og over gjennomsnittet pleier personen å ligge på f.eks 20/3 eller 56/8 med kills/death.

 

Jeg er enig med deg fram til den siste delen... 20/3? Det er ikke ofte jeg ser, selv om jeg inne imellom har det selv, er det ikke SÅ mye som skal til for å være "god" eller "over gjennomsnittet"... Faktisk, så er det bare enkel matte å finne ut at du ikke trenger så mye som 20/3 i K/D ratio for å være over gjennomsnittet. For å være over gjennomsnittet trenger du bare har ett mer kill enn deaths... En som ligger på 1/1 i snitt vil regnes som normal, en med 2/1 i snitt regnes nok som god... jo, jo... JO :D

Lenke til kommentar

Fikk ikke testet spillet i går, fikk invite til co-op av en på vennelista mi, men det gikk ikke an å joine... Prøvde flere ganger men det gikk ikke noen av gangene! Helt latterlig dårlig, jeg vil tilbake til de tidene der spillet alltid funket 100% ifra dag 1! Og er litt skremt over at SP er 4-5 timer lang, dette skulle ikke vært lov uansett!

 

Fatter ikke at folk syter over at det er så kort! Det er jo for pokker bare og stille opp vanskelighetsgraden da vel!!

Selv fullførte jeg det på 8 timer på veteran..

 

Er det noe gøy og spille på easy eller regular?? Det er jo NULL motstand!! Det som er gøy, det er når man må tenke litt taktikk for og få fullføre et oppdrag.. det får man ikke ved og spille på altfor lett vanskelighetsgrad, da er det jo bare og pløye igjennom hele dritten! Vil tippe man klarer og fullføre hele spillet uten og dø en eneste gang hvis man spiller på den letteste vanskelighetsgraden..

Er det noe gøy?

Lenke til kommentar

Fikk bare spilt et par runder MP i går kveld/natt og har derfor et noob-spørsmål. Hvordan får man brukt "care package" (på PC)?

 

Det står sikkert et eller annet sted, men tastaturoppsettet var litt annerledes. Første gang jeg skulle kikke ut av et vindu (q) kastet jeg flashbang på meg selv. Glemte at lean var borte. Første gang jeg skulle stikke ned en fyr (v), skjedde ingen ting siden kniven nå er på (e).

 

Jeg har ikke spilt noe særlig CoD på lenge, men jeg synes neste CoD 5 WaW virket mer intenst i MP. Det kan være pga antall spillere og at jeg foretrekker domination/headquarters ikke TDM. Gleder meg uansett til å få spilt litt mer i kveld :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...