Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snøbrettet må være noe av det råeste i COD sin historie! Dumt de neste brettene var så tamme :/

Snøbrettet var skjitkult ja. Første banen derimot fikk jeg ikke med meg noe av, da skjermen min var full av blod og lys fra en fulltgående minigun 24/7. Jeg så faktisk ingenting når skytinga først hadde startet, helt til den stoppet.

Lenke til kommentar

hei hå!

 

noen flere som har hatt problemer med multiplayer delen på mw2?

 

det som skjer er at spillet står og jobber på "connecting to matchmaking server"... sker ingenting etter det.

 

kunne spille online før i dag..

 

det rare er at jeg spilte online etter at jeg installerte patchen første gang, men så fikk jeg beskjed om å installere patchen en gang til når jeg skulle inn på spillet igjen etter en pause, og da kunne jeg ikke spille online lenger..

 

noen fornuftige svar ute og går?

 

 

online for ps3 er nede, ingen offesiell melding ennå, men på facebook gruppa kommer det meldinger om at det er nede hvert 10 sekund... :/ MW2 face

 

server overload tydeligvis

Endret av aceprune
Lenke til kommentar

 

Og negative du nevner med multiplayeren er bare tull, spilte i klan i COD4 og kommer til å gjøre det i dette også. Hvordan kan du få til 100ms+ når ping ikke vises annet enn i farger? Tror du bare rantet uten mening. Spillet er 10/10 på alle deler.

 

Antall spillere er som utviklerne skrev, perfekt balansert. Prøv deg en runde online å se hvor lenge du overlever, så tenk om du skulle doblet dette. Hadde aldri funket.

 

100ms er det IW selv som har sagt at de regner med at man vil ligge på.

 

Det er opp til hver enkelt person. Husker jeg var mye på [OMG] sine servere, der det gjerne var 20v20 i S&D, det funket helt perfekt det. For det var det mye bra taktisk spilling. Dette kommer jeg aldri til å oppleve i MW2, uansett. Fordi jeg ikke veit hvem jeg spiller med/mot. Og ikke minst, fordi jeg ikke kjøper det.

[OMG] serverne er jo godt kjente. Samme med 1337gamer serverne som er norske.

 

Største forskjellen er din egen linje. Sitter du på en knall linje så GG, har du en lav hastighets linje med andre personer på den samtidig så kan du like godt glemme spille MP

 

Skjønner ikke helt hva du svarer på her :p

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig med SP, klokket inn på seks timer, 22 minutter, spilte på hard.

Det var en heseblesende historie, no doubt, og jeg ble veldig glad for å se Cpt. Price igjen!

 

Særlig like etter de møtes.

 

McTavish: Price!?

Price: Soap...

Soldier: Who the hell is Soap?

 

 

:D

Får vel prøve MP i morgen!

Endret av Sputnik
La til spoiler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...