Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir så syyykt provosert når det kommer til mms på telefonen. Klarer aldri og motta eller sende... Får bare opp meldingen "serverresponsfeil". Etter at Lyse gikk over til NetCom, så har det vært spesielt ille... Noen som vet hva problemet kan være? Har konfigurert telefonen tusen ganger, restartet, skrudd på mobildata (som alltid står på). Har prøvd alt, men får alikevel den forhatte meldingen "det oppsto en feil" på skjermen... Noen som vet?

Lenke til kommentar

Hei...

 

Jeg får ikke til å oppgradrere min S2. har android versjonen 2.3.6

 

Jeg spurte Samsung norge på facebook og fikk som tilbakemelding:

Jens : Hvor kjøpte du den? Det ser ikke ut som du har den nordiske modellen da XXLA1 ikke er nordisk firmware. Du må derfor vente til markedet hvor din telefon hører hjemme får ICS hvis du skal legge inn oppdateringen på den offisielle måten.

 

Samsung Norge Hei Kim!

Som Jens skrev så er dette ikke en telefon anpasset for det nordiske markedet, G-versjonen selges nemlig ikke her. Du må altså vente tils det att markedet telefonen din er anpasset for får ICS.

//Erik

 

what to do? hvor lenge må jeg vente?

Endret av Mørkeblå
Lenke til kommentar

I9100G har en tregere cpu og en tregere gpu enn den vanlige modellen. Ikke nok med at de er litt tregere, men det er en annen type en det som er i den vanlige. Derfor passer ikke den ICS versjonen som er til I9100 (som jo den vanlige heter) til telefonen din.

 

Viste ikke om at det fantes 2 forskjellige typer S2.

 

Takk for infoen.

Lenke til kommentar

Samsung Galaxy S2 er ment å fungere som masselagringsenhet.

Og det gjorde den før.

Men den har slutta med det...

Når jeg kobler den til Mac`en, står det i displayet:

Koblet til som ekstern lagringsenhet

Men den vises ikke som lagringsenhet på Macen.

 

Har testet i Windows og Linux også... Telefonen dukker ikke opp som masselagringsenhet.

Men Ubuntu sier at en mediaspiller er koblet til, så helt sløv er den jo ikke.

Noen løsning?

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Har testet i Windows og Linux også... Telefonen dukker ikke opp som masselagringsenhet.

Men Ubuntu sier at en mediaspiller er koblet til, så helt sløv er den jo ikke.

Noen løsning?

Fra XDA:

 

for all those folks missing mtp on aokp roms, including this one, do this:

1. download terminal emulator

2. in there, type the following commands

su

setprop persist.sys.usb.config mtp

3. exit terminal emulator

4. reboot

thanks to net.silb for this

Lenke til kommentar

 

ser ut som en stygg væskeskade, men kan være hva som helst i den oppløsningen.

 

Eneste veske den har vært utsatt for er kondens i lomma på en Goretex-bukse i noen timer på fjellet. Blir bare så utrolig frustrert over at telefonen ikke tåler noe som helst. ALLE,absolutt alle telefoner jeg har hatt har tålt MYE mer enn SGS2. Ihvertfall de to jeg har hatt. De har vært Porcelain Edition.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...