Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål: Jeg vurderer å kjøpe meg telefonen, men er den verdt prislappen på 4k, også med tanke på ICS-oppdateringen?

Har hørt at mange opplever problemer med S2, også etter ICS-oppdatering...

 

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg også vurderer HTC Sensation XE som også ligger på 4k...

 

4k var jo en veldig stiv pris for en relativt "gammel" mobil. Og ja min ble sterkt fucka opp med ICS.

 

mange apps klikker, wifi er treeeeeg å koble seg opp, skjerm henger seg opp, alarmen faktisk klikket par gange som gjorde at jeg kom for seint på jobb, mye småtull som irriterer.

Sleit med det samme,så tok eg en fabrikkreset og da fungerer den strålende :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et spørsmål: Jeg vurderer å kjøpe meg telefonen, men er den verdt prislappen på 4k, også med tanke på ICS-oppdateringen?

Har hørt at mange opplever problemer med S2, også etter ICS-oppdatering...

 

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg også vurderer HTC Sensation XE som også ligger på 4k...

 

4k var jo en veldig stiv pris for en relativt "gammel" mobil. Og ja min ble sterkt fucka opp med ICS.

 

mange apps klikker, wifi er treeeeeg å koble seg opp, skjerm henger seg opp, alarmen faktisk klikket par gange som gjorde at jeg kom for seint på jobb, mye småtull som irriterer.

 

Hvis man har oppdatert mobilen med en offisiell oppdatering og mobilen fusker etterpå, kan man ikke da sende den inn til reparasjon dersom man har garanti som fortsatt gjelder?

 

Hvis det er endel småfeil på mobilen etter oppdateringen, burde vel dette gå under garantien på mobilen.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke merket et eneste problem, jeg.

 

Fordeler ved å kjøre custom firmware. (og du kan resette flash counteren og fjerne den trekanten som er ved boot)

 

Suckers!

 

:p

 

Jeg opplever det stikk motsatte av dere.. snodige greier... Etter jeg bare fikk en full wipe og reinstall så har jeg fått en ny mobil...

 

Nå kjører jeg en ROM da, men likevel.. den er jo basert på ICS....

Jepp, modifisert ICS er det beste.

 

Særlig hvis du har telenor, de ligger enda LANGT etter.

 

Siden telenor skal gå igjennom firmwaren først.

Endret av Sulfuric
Lenke til kommentar

Apropos: Har selv hatt produktet siden 0711 (kun fulgt fabrikkoppdateringer) - og har fremdeles ikke hatt noen spesielle utfordringer med den, annet enn at den er ressurskrevende i overkant av kapasiteten. Lurer på om de som sliter mest også er de som bytter os i ett sett, og ellers mikker i overkant av kunnskapene?

Batteriproblematikken er et velkent problem for mange som ikke gjør noe som helst med telefonen, både med Galaxy S II og Galaxy Nexus etter ICS-oppdateringen.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

6a00d83451c9ec69e201676515d6a4970b-800wi.jpg

 

<3

 

lol... det der blir nesten så teit at det blir morsomt...

 

Super Mario 64 med high res textures, full analog stick funksjonalitet og AMOLED skjerm? Vi har ekstremt forskjellige definisjoner av "teit"

Lenke til kommentar

Nei, man ser på bildt, og ser at det ser teit ut. Hjemmelaget lipisol-lim og sguru ser stort sett teit ut. :p

 

Det som i tilleg gjør at dette ER teit, er at man epe giddr å dra med seg en sixaxis på tur, og dermed er man hjemme når man bruker den FLOTTE sammenklæsjede greia der. Og e man hjemme, har man sannsynligvis både større og bedre skjermer å spille emulatorer på.

 

En slim gamepadsleeve til telefonen eller noe liknende derimot - DET hadde vært noe.

Lenke til kommentar

Jeg har fått et lite problem etter litt flashing fram å tilbake...

Etter å ha kjørt DarkyRomen kort periode har jeg nå flashet tilbake I9100XXLPQ_I9100OXXLPD_NEE fra SamMobile, Merket Nordic Countries.

 

Å alt fungerer egentlig , bortsett fra at når den er koblet til Kies står det at den ikke støtter oppdateringer, å når jeg prøver å oppdatere rett fra telefonen å jeg skal godkjenne betingelsene. Får jeg bare beskjed om at behandlingen er mislykket.

 

Noen ideer om hva som er galt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...