Gå til innhold

Den store tablet-tråden!


Swome

  

452 stemmer

  1. 1. Hvilken tab kan du tenke deg?

    • Motorola XOOM
      26
    • Samsung Galaxy Tab 10.1
      129
    • HTC Flyer
      25
    • Asus Eee Pad Slider
      5
    • Asus Eee Pad Transformer
      89
    • Apple iPad
      3
    • Apple iPad 2
      87
    • Acer Iconia A500
      16
    • Acer Iconia A100
      0
    • NookColor
      1
    • En annen
      17
    • Ingen
      10
    • Samsung Galaxy Tab 8.9
      16
    • Samsung Galaxy Tab 7.7
      1
    • Huawei MediaPad
      1
    • Asus Transformer Prime
      15
    • Toshiba AT200
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er i det minste meg selv og en til (TheRealL)

 

Eneste vi har og utsette på den er at bootloaderen fortsatt er låst, som gir dårlige muligheter for custom ROM blant annet.

Det er det eneste vi har og utsette på Acer, resten er en kombinasjon av nytt OS og lite tilpassede apps, altså noe Google og utviklere må fikse.

Lenke til kommentar

Om Ipad og galaxy tab har samme docking kontakt under nettbrettet?

 

Kan man bruke f.eks galaxy tab til B&W Zeppelin? Nå tenker jeg ikke på streamingen(airplay), men bruke dockingen?

 

Kontaktene vil ikke passe omhverandre, og har forskjellig pinout, men de ser riktignok like ut ved føste øyekast:

http://www.kineteka.com/galaxy-tab-connector.aspx

 

Tusen takk for svar :)

 

Har litt lyst på Zeppelin, men da må jeg nesten gå for Ipad2.. Noe jeg må tenke litt mer på..

 

Samsung har jo DLNA, vist man bruker DLNA på tabben, og spiller av spotify på TVen.. Tven har optisk ut til forsterker.. Vil lydkvaliteten blir bra, eller reduserer DLNA kvaliteten litt?

Lenke til kommentar
Eneste vi har og utsette på den er at bootloaderen fortsatt er låst

 

Noe som hadde vært "lett" å fikse hadde Acer fulgt GPL lisensvilkårene, og frigitt kildekoden til linux kernelen thumbdown.gif

 

Bortsett fra det er jeg fornøyd med min A500. Føles mye mer ferdig ut en det en iPad gjør imo. For å sitere en Apple-fanboy "Google gjør mye mer ut av tablet enn det Apple gjør. Med iPad får man bare en forvokst iPhone, her er det mer utnyttig av at det er en tablet med widgets, USB og alt mulig".

Lenke til kommentar

Samsung lanserer Galaxy Tab på onsdag, men vi får den tidligst i butikkene i august. Synes Samsung ødelegger mye for seg selv her. De burde vært på banen i god tid før sommeren.

?!?!

Ikkje Galaxy Tab 10.1 vell? Det må då vere den andre i så fall?

 

Det ryktes om 10.1 og 8.9 blir forsinket pga Google ikke er fornøyd med Android Honeycomb 3.1. Dermed har de beordret Samsung til å holde igjen her i Europa.

Lenke til kommentar

så en video av galaxy 10.1 på tubern. Trudde først at det var en ipad1 med honeycomb bilde på. Er skjermen avslått, så ser man ikke forskjell. syns samsung godt kan slutte med å kopiere apple så fælt :p

 

Da ville jeg investert i tykkere brilleglass ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...