Gå til innhold

Den store tablet-tråden!


Swome

  

452 stemmer

  1. 1. Hvilken tab kan du tenke deg?

    • Motorola XOOM
      26
    • Samsung Galaxy Tab 10.1
      129
    • HTC Flyer
      25
    • Asus Eee Pad Slider
      5
    • Asus Eee Pad Transformer
      89
    • Apple iPad
      3
    • Apple iPad 2
      87
    • Acer Iconia A500
      16
    • Acer Iconia A100
      0
    • NookColor
      1
    • En annen
      17
    • Ingen
      10
    • Samsung Galaxy Tab 8.9
      16
    • Samsung Galaxy Tab 7.7
      1
    • Huawei MediaPad
      1
    • Asus Transformer Prime
      15
    • Toshiba AT200
      0


Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål når det kommer til IPAD2 Wifi + 3G.

 

Kan man ringe, motta sms og mms med den? Jeg har hørt så mye rart.

Nei.

3G delen brukes kun til data og til aGPS.

 

Du kan dog bruke Skype, Facetime eller andre VoIP apps for videokonferanser og samtaler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noe å si på Acer Iconia W500?

 

Får man koblet til mobilt bredbånd dongle?

 

Utover at den ble slaktet av dinside? :p

 

Hehe, jeg har sett den, men tenker jo også på at det kommer oppdateringer med forbedringer.

 

Jeg har tro på denne, men spørsmålet er egentlig om mobilt bredbånd vil fungere sammens med padden.

Lenke til kommentar

Noen som har noe å si på Acer Iconia W500?

 

Får man koblet til mobilt bredbånd dongle?

 

Utover at den ble slaktet av dinside? :p

 

Hehe, jeg har sett den, men tenker jo også på at det kommer oppdateringer med forbedringer.

 

Jeg har tro på denne, men spørsmålet er egentlig om mobilt bredbånd vil fungere sammens med padden.

Tror ikke W7 får noe updates som gjør den stort mer tablet-friendly. Kan prøve med mobilt bredbånd på Honeycomb tableten min senere idag for å se om det funer. Har dog tvil, da den vi har hjemme må installere et program på maskinen for at det skal virke.

 

Etter å studert android tablet en stund, virker det som det ikke helt enda er ferdig. Tror nok jeg venter til neste generasjon.

 

Android 3.0 bærer preg av å være litt uferdig, men Iconia A500 skal få 3.1 i løpet av juni og det virker som en del blir fikset da. Kommer selvfølgelig med tilbakemelding når den tid kommer. Ellers er det også litt mangel på tablet/honeycomb tilpassede apps.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg klådd veldig lenge på den, men den virker solid og god å holde i. Den responderer bra, jeg reagerer ikke på noe lagg.

 

Ellers så er dette min første android-dings (skammer meg over det, men skylder på at jobben har valgt iphone som jobbtelefon, og da får man leve med det), så må bruke litt tid til å sette meg inn i grensesnittet. Fikk oppdatert den til 3.1 med en gang, så har ikke følt på forskjellen.

 

Er snakk om en uten dock.

 

Nå sitter jeg og klør i fingerene etter å fjerne den fra lading... :innocent:

Lenke til kommentar

Er ladekabelen latterlig kort på den, som den er på Acer Iconia? Tingen er vel knapt nok 1 meter lang, og er det største ankepunktet på Iconian min, som er Acer sin løsning.

 

Also, jeg har USB på tableten. harhar.gif (Må bare rettferdigjøre at jeg ikke ventet på Transformer...) :p

Lenke til kommentar

Er ladekabelen latterlig kort på den, som den er på Acer Iconia? Tingen er vel knapt nok 1 meter lang, og er det største ankepunktet på Iconian min, som er Acer sin løsning.

 

Also, jeg har USB på tableten. harhar.gif (Må bare rettferdigjøre at jeg ikke ventet på Transformer...) :p

 

Ja, den er kort, men det kan løses enkelt med en USB-skøtekabel eventuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...