Gå til innhold

Den store tablet-tråden!


Swome

  

452 stemmer

  1. 1. Hvilken tab kan du tenke deg?

    • Motorola XOOM
      26
    • Samsung Galaxy Tab 10.1
      129
    • HTC Flyer
      25
    • Asus Eee Pad Slider
      5
    • Asus Eee Pad Transformer
      89
    • Apple iPad
      3
    • Apple iPad 2
      87
    • Acer Iconia A500
      16
    • Acer Iconia A100
      0
    • NookColor
      1
    • En annen
      17
    • Ingen
      10
    • Samsung Galaxy Tab 8.9
      16
    • Samsung Galaxy Tab 7.7
      1
    • Huawei MediaPad
      1
    • Asus Transformer Prime
      15
    • Toshiba AT200
      0


Anbefalte innlegg

4495. Kommer opp på prisguide om du søker :) 16 FN med dock. Uten 3g dessverre. Apropos det, vet noen her inn om det finnes en usb ganger jeg kan koble til min stasjonære pc med kablet nettverk, som kan lage et trådløst nettverk ut av det? Litt som på telefonen, men bare fra kablet nettverk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har jo glemt en av de mest lovende av alle: Notion Ink Adam! Går ikke an å ikke ha den med på listen.

Enig! Det er den jeg vil ha og har siklet på siden i fjor. :love:

Synd den ikke kommer til masseproduksjonsstadiet før den er utdatert, om de ikke rasker på. :p
Lenke til kommentar

Noen med Asus Transformer som kan se om de finner Navionics på market? :)

"Fant ingen resultater" står det hos meg når jeg søker

Ok, samme resultat her. Vet du kan få den på den første galaxy tab'n + iPad. Får sende de en epost å høre om de har tenkt til å gjøre den kompatibel med andre nettbrett.

Endret av Chicharito
Lenke til kommentar

Noen med Asus Transformer som kan se om de finner Navionics på market? :)

"Fant ingen resultater" står det hos meg når jeg søker

Ok, samme resultat her. Vet du kan få den på den første galaxy tab'n + iPad. Får sende de en epost å høre om de har tenkt til å gjøre den kompatibel med andre nettbrett.

Hvis man går på Markedet via nettleser, logger seg inn og søker så finnar man det. Hvis man velger f.eks. Marine: Norway og prøver og kjøpe den så får man beskejd om "Elementet er ikke kompatibelt med enheten" når man prøver og velge Transformeren fra listen med enheter.

 

Jeg får lignende problem når jeg prøver og laste ned Worms også og får opp: "Elementet kan ikke installeres i din enhets land" / "Elementet er ikke kompatibelt med enheten"

Selv om jeg vet at andre folk (utlandet) får det til og fungere.

Lenke til kommentar

Rart. Har kjøpt og installert worms for en tid tilbake. Men nå er den utilgjengelig. Tåpelig med regionale sperrer. Typisk av EA å sperre.

Hvilket brett har Du?

 

Er det mulig for meg og få noen i f.eks. USA til og kjøpe det og sende det til meg?

Lenke til kommentar

Noen med Asus Transformer som kan se om de finner Navionics på market? :)

"Fant ingen resultater" står det hos meg når jeg søker

Ok, samme resultat her. Vet du kan få den på den første galaxy tab'n + iPad. Får sende de en epost å høre om de har tenkt til å gjøre den kompatibel med andre nettbrett.

Hvis man går på Markedet via nettleser, logger seg inn og søker så finnar man det. Hvis man velger f.eks. Marine: Norway og prøver og kjøpe den så får man beskejd om "Elementet er ikke kompatibelt med enheten" når man prøver og velge Transformeren fra listen med enheter.

 

Jeg får lignende problem når jeg prøver og laste ned Worms også og får opp: "Elementet kan ikke installeres i din enhets land" / "Elementet er ikke kompatibelt med enheten"

Selv om jeg vet at andre folk (utlandet) får det til og fungere.

 

Jeg får ikke lastet ned worms til min nexus one lenger heller, EA suger :/. Ville veldig gjerne ha det på transformeren.

Lenke til kommentar

Har nå hatt en TF Transformer i litt over en dag, og kan ikke annet si at jeg er stofornøyd. Hardwaren er mye bedre enn forventet. De som har skrevet i tester at byggekvailteten er dårlig eller at låsemekanismen er skrøpelig tar etter mitt skjønn helt feil. Denne padda har serdeles god byggekvalitet. Og den er ikke for tung, og helelr ikke for bred om noen skulle tro det. Akkurat passe vil jeg si.

 

Og skjermen er prima.

 

Når det kommer over til SW er det hakket dårligere, men i grunn som forventet. Veldig få hickups, men det er noen i browseren. FC er det en del av, og da spesielt i musikkappen og browseren. Dette var jeg beredt på da jeg kjøpte den (Honeycomb er jo veldig ungt ennå, og i mine øyne å regne som beta). Men generelt sett er responsen og flyten i systemet god. Selv om systemet er helt anderledes enn telefon-Android er det lett forståelig, og det er konge med fullverdig office og en suveren Gmail app.

 

Akkurat pdd er nok ikke TF noe fullverdig produkt, pga til tider manglende stabilitet.

 

Men HW er konge, og jeg forventer og regner med at SW snart blir polert bedre, og optimalisert mer. Er tross alt ganske kraftig maskinvare som sitter i denna.

 

Jeg ser på denne som en dings med stort potensial (takket være tastaturet har jo padden faktisk en reel nytteverdi), men som kanskje vil trenge en oppdatering eller to før den blir perfekt.

 

Lyd ut av minijack er også veldig bra, og etter mitt skjønn klarer den jobben med å skalere opp mobil apps veldig bra.

 

Kanskje litt uoversiktlig dette her da jeg er jævlig trøtt og ikke orker å finlese/finformulere, men om dere skulle lure på noe er det bare å spørre :)

Lenke til kommentar

Folkens vær klar over at dere har honeycomb's første versjon på transformeren som standard. Jeg har hatt 0 problemer med honeycomb 3.1 (man kan oppdatere manuelt, forutsatt at man har et microsd kort å kjøre oppgraderingen fra, noe jeg regner med at de fleste har).

Dette er Android 3.1. Syns de burde klart å få denne mer stabilt enn dette. Men jeg har troa på at det kommer raske oppdateringer fremover nå.

Uansett om dette er en ny versjon av honeycomb, så syns jeg det er ganske greit å kunne forlange at det skal kjøre glatt. Er ingen betatester, men en forbruker som har brukt egne penger på dette.

 

Men uansett bugs så ligger ipaden min fortsatt på hylla :) kanskje på tide å sette den på finn.no ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...