Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United


Latias

  

95 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Leester Freeman: Tankegangen din er jo helt tullete. Luiz skulle ikke vært utvist for taklingene på Rooney fordi Rooney ikke skulle spilt i det hele tatt? Isåfall hadde Berbatov spilt, og kanskje blitt taklet enda styggere. Hvem vet?

 

Som det ble nevnt her tidligere, tror jeg også at United tapte på "kondisen", men for faen da. Chelsea hadde fått 7 dagers hvile, samtlige United-spillere som startet hadde fått kun 3.

 

Ja, dommerfeien som ble gitt i forrige kamp var i ferd med å påvirke en annen kamp. Hvorfor skal Rooney få unngå straff og ikke Luiz? Hva som hadde skjedd om Berbatov hadde spilt blir bare spekulasjoner.

Endret av Lester Freemon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettopp. Så derfor blir det håpløst med:

 

Luiz hadde tre episoder og i to av dem var Rooney, som aldri skulle ha spilt kampen, involvert. Han fikk gult kort for det ene og ingenting for det andre. Hadde kampene ManU - Wigan og Chelsea - ManU blitt dømt korrekt skulle Luiz stå igjen med ett gult kort(etter situasjonen med Hernandez) og stillingen vært 1-0.

Selveid er veleid.

Endret av Maefteda
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er her stort sett hele tiden og leser mye av det som står i red café, fotballpuben, TiA og Highbury, det er bare ikke så mye aktivitet i chelsea-delen, og jeg orker ikke starte nye diskusjoner da jeg har vært temmelig lite aktiv på forumet det siste året.

Jeg har også vært veldig inaktiv da det gjelder skriving i det siste, men jeg leser her hver forbanna dag da.

Lenke til kommentar

Skuffende resultat, spesielt siden det er dommeren som avgjør og ikke spillet utpå matta. Luiz skal ha rødt, den på Hernandez alene kunne kvalifisert til rødt. Terry handset så United skulle hatt straffe, ilag med en haug av elendige avgjørelser, begge veier. Rett og slett elendig dommer. Liten poengliste.

 

VdS: 7

Evra: Offensivt - 7: Kjempegod i tospann med Nani. Defensivt:-100 Totalt Elendig. Er ikke på plassen sin, jogger tilbake etter å ha vært i angrep, løper ikke inn å dekker tomrommet Vidic etterlater seg når han må ut for å dekke det rommet Evra egentlig skulle vært i og TOTALT elendig på scoringen til Luiz. Selg selg selg!

Vidic: 7

Smalling:7

Nani: 8 MoM

Carrick: 7

Scholes: 6

Fletcher: 5

Rooney: 7

Hernandez: 6

 

Så vi samme kamp? Nani forsvant jo helt etter litt kjekling med Ivanovic. Fletcher var ubrukelig fremover på høyrekanten, men Nani var jaggu ikke rare trusselen på favorittsiden sin heller.

 

Scholes hadde 5 feilpasninger i løpet av sin tid på banen (traff på 52/57).

Nani bommet på 7 pasninger som skulle kortere enn enn 5 meter (har en del flere innlegg enn Scholes, så det blir litt urettferdig å sammenligne dette).

 

Chelsea hadde totalt 308 pasninger i løpet av kampen. United hadde 388.

Lenke til kommentar

mens Luiz nok var MotM.

Med særdeles god hjelp av dommeren.

Tyvärr. Men man kan ikke ta noe bort fra prestasjonen hans. Bauta på lik linje med Vidic i forsvar, og topper det med en lekker scoring. Spiller helt på grensen hele tiden og var heldig i går, men vil forhåpentligvis se mange røde kort hvis han fortsetter i samme stil.

Lenke til kommentar

Du får kommentere litt på Terry handballen også HeHauken, for det har du ikke gjort. :) Som alle har sagt nå, og man kan se på reprisene, det var nok distanse mellom skuddet og Terry, og nok tid for han å ikke bruke armen til å stoppe ballen der, men han velger jo heller å gjøre absolutt det motsatte og bruke armen for å blokkere den.

 

Faen vi er cursed på brua altså, shite dag i dag.

Lenke til kommentar

Nå husker jeg ikke situasjonen så godt, men Terry prøver vel faktisk å gjemme armen bak kroppen for å unngå at ballen treffer armen.

Isåfall var det et veldig dårlig forsøk. Han har noe å lære av Luiz, sistnevnte hadde en perfekt blokkering med hendene gjemt helt bak ryggen.

Lenke til kommentar

http://soccertvlive.blogspot.com/2011/03/video-john-terry-handball-not-given.html

 

Skjerp dere. Jeg hører folk si at ballen traff han i underarmen til og med. Anatomisk sett er det øverst på humerus, med skulderen i kun 10-15 graders abduksjon :p Mener dere virkelig at dette er hands? Skuddet er forresten veldig hardt, så han har ikke akkurat all verdens tid til å gjemme armene.

 

Må si enkelte her mister troverdighet i resten av dommerklaginga når dere trekker frem denne situasjonen.

Lenke til kommentar

Skuffende resultat, spesielt siden det er dommeren som avgjør og ikke spillet utpå matta. Luiz skal ha rødt, den på Hernandez alene kunne kvalifisert til rødt. Terry handset så United skulle hatt straffe, ilag med en haug av elendige avgjørelser, begge veier. Rett og slett elendig dommer. Liten poengliste.

 

VdS: 7

Evra: Offensivt - 7: Kjempegod i tospann med Nani. Defensivt:-100 Totalt Elendig. Er ikke på plassen sin, jogger tilbake etter å ha vært i angrep, løper ikke inn å dekker tomrommet Vidic etterlater seg når han må ut for å dekke det rommet Evra egentlig skulle vært i og TOTALT elendig på scoringen til Luiz. Selg selg selg!

Vidic: 7

Smalling:7

Nani: 8 MoM

Carrick: 7

Scholes: 6

Fletcher: 5

Rooney: 7

Hernandez: 6

 

Så vi samme kamp? Nani forsvant jo helt etter litt kjekling med Ivanovic. Fletcher var ubrukelig fremover på høyrekanten, men Nani var jaggu ikke rare trusselen på favorittsiden sin heller.

 

Scholes hadde 5 feilpasninger i løpet av sin tid på banen (traff på 52/57).

Nani bommet på 7 pasninger som skulle kortere enn enn 5 meter (har en del flere innlegg enn Scholes, så det blir litt urettferdig å sammenligne dette).

 

Chelsea hadde totalt 308 pasninger i løpet av kampen. United hadde 388.

 

Nani var den beste offensivt for United etter min mening. Var uromomentet nummer 1 når United hadde banespillet. Scholes hadde for lite fremover og for mye på tvers og bakover etter min mening. Nani spiller også mer onetouch småpasninger i trange områder, er ikke rart det blir mere bom på korte pasninger da.

Lenke til kommentar

For meg var Smalling den beste. Han har ingen skyld i straffesparket og holdt bra stand. Vidic får et microminus for å bli utvist, men jeg forstår han godt. Hadde jeg vert utpå der hadde jeg sittet i fengsel nå

 

Kan ikke en MOD bare stenge tråden? Manure tapte kampen, slutt å diskusjonen, nå.

 

Ro ro ro ro ro

Lenke til kommentar

Det å diskutere en kamp i en kamptråd er visst ikke ønsket. VG-live kommer ikke med oppdateringer etter kampen er over. Her kan vi heldigvis diskutere kampen til vi får den ut av systemet.

 

Det er selvsagt ingen som forbyr Chelsea-fansen å melde seg ut - ettersom de utvilsomt vant, og sannsynligvis synes seieren var godt fortjent. Uansett hva som blir sagt i denne tråden, vil Chelsea fortsatt være vinneren, og det er tross alt det viktigste, enten det er dommeren eller svalestup fra maskoten som er bakgrunnen for seieren.

 

Selv legger jeg skylden på Latias som laget kamptråden til tross for at han er jinxed. =)

 

Edit:

 

Breaking news.

 

FA vil se på om de skal straffe SAF for improper conduct etter hans uttalelser til MUTV om dommeren.

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11667_6790216,00.html?

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...