Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United


Latias

  

95 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferguson klager på dommerne til det kjedsommelige

 

Ja dæven. Det er rart du. Hadde det vert meg hadde jeg slått ned dommeren

 

Papers: Ref got it wrong

02/03/2011 10:53

 

Daily Mail columnist and ex-referee Graham Poll writes...

 

Referee Atkinson got the big calls wrong

Referees are remembered for their big decisions in big games. Unfortunately Martin Atkinson got some wrong on Tuesday night and they cost Manchester United. Atkinson failed to deliver consistency in similar incidents, the basic requirement for match officials. In the first half, Manchester United were denied a penalty when John Terry handled a shot from distance. Although his hands were by his side, the ball travelled a long way and Terry ensured that the ball did not pass - a clear offence. Nothing was given. However, when Yury Zhirkov took the opportunity to go over Chris Smalling's outstretched leg, Atkinson had no hesitation in awarding the home team a spot kick. It was soft, but just about the correct call. An even clearer example came when David Luiz deliberately tripped Wayne Rooney off the ball - a clear cautionable offence. As he had already been cautioned, Luiz should have been dismissed. Nemanja Vidic was not afforded such tolerance later in the game.

 

 

----

 

Fuck off Atkinson, you fucking cunt. Fuck off Chelsea.

 

Hvilken 1-1 scoring? Offsidemålet til Drog sørget for at det ble 2-0. Kampen var kjørt der og da, Chelsea med den formen de var i da kom aldri til å gi bort en sånn ledelse. I hvert fall ikke 10 minutter før slutt.

 

Jeg trodde det var utligning først, men tok tydeligvis feil. Men uansett, poenget står fortsatt.

 

 

Poenget står ABSOLUTT ikke. Går man 0-2 nede mot Chelsea hjemme så er kampen "kjørt", og det VET du. De fikk offside-mål for å AVGJØRE kampen, og dette etter de fikk tre GRATISE poeng på Stamford Bridge mot oss. Også vant de ligaen med et par poeng, også skjer det der som skjedde i går IGJEN. Ser du ikke at det er litt feil så er du seriøst blind... Skjerp deg.

 

Bare to gratise poeng på brua.

Endret av Limbeck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Terry slipper unna med de der hver eneste gang. Ganske latterlig hver gang, men har sluttet å bli overrasket over det. Virker som at JT er fredet av dommerne...

I dette tilfellet søkte Terry i tillegg ball, han blokkerte den aktivt. Han lener seg mot venstre og blokkerer skuddet med venstre overarm/skulder, det er langt fra noe uhell.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Om dere hadde lest litt i kamptrådene til United, så hadde dere sett at flere mente straffen mot Liverpool aldri skulle vært gitt.

 

Problemet deres er vel at dere kun ser i trådene mot Chelsea, og de siste årene har det stort sett vært gavepakker i favør Chelsea. United vant vel sist for et par sesonger siden hjemme, men ble frarøvet en seier borte (ledet 1-0 til pause).

 

Spilt er spilt, og sau er sau. Det ser jaggu ut til at det blir CL på Torres til neste år likevel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spilt er spilt, og sau er sau. Det ser jaggu ut til at det blir CL på Torres til neste år likevel.

Amen!

 

Selvfølgelig ser jeg at Chelsea har vært heldig mot United de to siste hjemmekampene. Men etter all hell United har hatt og all uflaks Chelsea har fått fra mennene i svart i år, kan en vel kalle det karma i mangel på bedre ord.

 

Uansett er jeg kun enig i at Luiz skulle hatt det røde. Straffen er billig, men den kan så absolutt forsvares da Smalling klart bruker foten aktivt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...