Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United


Latias

  

95 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig er han spot on.

 

Til og med Ivanovic mener det ikke skulle vært straffe. “I find the penalty for Chelsea very dubious,” said Ivanovic. “It was too easily adjudged, I have to admit that after seeing it again. I thought it was a penalty when Zhirkov fell but, afterwards, I saw it never was.”

 

http://therepublikofmancunia.com/chelsea-defender-it-was-never-a-penalty/?

Lenke til kommentar

Aziz Deen-Conteh spiller på Reservelaget, men er under 21, så han er mulig.

 

Paulo Ferreira vet vel de fleste hvem er, hvis dere ikke VIL huske han fra Chelsea, så husk han fra det Portugisiske landslaget.

 

Det samme gjelder forøvrig Bosingwa.

 

Bertrand, ville jeg gjerne ha erstattet med PvA, da PvA har kulere navn enn Bertrand.

Lenke til kommentar

Jeg snakket nylig med Dunga. Jeg synes Patrick van Aanholdt er kulere enn Ryan Bertrand.

 

Patrick van Aanholdt, der HØRER du at han er en offansiv spiller med gode defensive kvaliteter, og det er han.

 

Med Ryan Bertrand, så høres det ut som Ryan i Ryan Giggse, en alvedverg som ser ut som han er i transe hver gang Berbasløv har på seg luen sin, en blanding av å være på bærtur, noe jeg husker Edwin vandreseg bort gjorde mot, var det Fulham eller West Bromwich? Også såklart tran. Man har ingenting i Ryan Bertrand navnet, eller i spilleren. Men Pva!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg snakket nylig med Dunga. Jeg synes Patrick van Aanholdt er kulere enn Ryan Bertrand.

 

Patrick van Aanholdt, der HØRER du at han er en offansiv spiller med gode defensive kvaliteter, og det er han.

 

Med Ryan Bertrand, så høres det ut som Ryan i Ryan Giggse, en alvedverg som ser ut som han er i transe hver gang Berbasløv har på seg luen sin, en blanding av å være på bærtur, noe jeg husker Edwin vandreseg bort gjorde mot, var det Fulham eller West Bromwich? Også såklart tran. Man har ingenting i Ryan Bertrand navnet, eller i spilleren. Men Pva!

 

Lurer på hvilken virkelighet du egentlig opplever siden du klarer å lire av deg såpass mye vas og svada i ett og samme innlegg. Du har jo en fantastisk kreativitet, så mange flotte navn du klarer å lage til og beskrivelser som tilhører navnene. Bravo, eg applauderer deg.

 

Du må virkelig være stolt av deg selv når du leser innleggene dine, du viser jo en fotballforståelse og ett diskusjonshode uten sidestykke.

 

Må bare legge ved ett bilde eg så som minnet så utrolig mye om deg, liten og uskyldig ja nesten uvitende. Men allikevel ett troll :)

 

post-97018-0-95054200-1299273286_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...