Gå til innhold

Den lille Mass Effect 3 Tråden [ingen spoilere!]


Anbefalte innlegg

Snakker om Origin-klienten ja, og all trafikk igjennom denne.

 

Jeg har merket at jeg bare har delvis forbindelse med Origins når OpenVPN kjører, (chat er bla deaktivert)

 

Jeg har lagret guiden din i et tekstformat som en Plan B i tilfelle VPN trikset ikke skulle fungere. Takk for tipset!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg ikke liker er måten man har fjernet innhold for å tjene mer penger.

 

De har ikke fjernet innhold for å tjene mer penger. De har laget ekstra innhold fordi det er mulig å tjene ekstra penger på det.

Forklar meg hvordan man har funnet The Prothean og lærjakka i demoen uten at innholdet er kuttet for å tjene penger er du snill.

 

Må man ha gjennomført de 2 første for å skjønne noe av spillet ?

Jeg kom sånn halvveis i begge første spillene.

Tror du vil forstå mer, men det er ikke et krav

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Må man ha gjennomført de 2 første for å skjønne noe av spillet ?

Jeg kom sånn halvveis i begge første spillene.

 

Hva skal man si? JA! hvis du føler det er nødvendig selv, + at det er jo 2 gode spill som man ikke angrer på å ha spilt.

 

Arni90 du er min helt ! eller egentlig ikke, postene dine får meg til å miste troen på menneskeheten =(

Lenke til kommentar

Og med enda mer triksing, og connection mot Korea får jeg følgende:

 

4 TIMER!!!!

 

9WFLG.png

 

http://www.timeanddate.com/counters/fullscreen.html?mode=a&year=2012&month=3&day=5&hour=15&min=00&sec=00&p0=1349

 

Wow, dette er gull, må nesten finne en Koreansk VPN. Hvilket tjeneste bruker du?

 

Jeg betaler for flere, men Overplay.net er den jeg kjører mot Korea. (9,95 USD i mnd).

Kos deg :)

Lenke til kommentar

 


  •  
  • Hvordan Shepard plutselig var blitt en profet for ledelsen av The Alliance, hvorfor sitter de som ledere og spør Shepard om hva de skal gjøre?
  • Anderson er plutselig ikke i The Council og en viktig mann i The Alliance til tross for at ME3 bare foregår 2-3 måneder etter Mass Effect 2 der han var enten i rådet eller kaptein (som er relativt langt unna viktig)
  • Gutten som blir trykket opp i ansiktet ditt der det nesten står på skjermen "GRÅT HER."

 

Nr1 der:

 

Kan ikke ha noe med at Shepard er den person som faktisk har erfaring når det kommer til the reapers? Både når det kommer til å sloss mot de, samt kunnskap? Er vel ikke unormalt at mennesker uten kunnskap om ting snur seg mot person(er) som har?

 

 

Uansett om han har erfaring eller ikke med å slåss mot Reapers hjelper ikke det en møkk når han ikke har erfaring med å kommandere mer enn et skip. Det blir som om General Sunde skal spørre en kaptein i telemarksbataljonen hva vi skal gjøre når svenskene angriper.

 

Liste over grader i Systems Alliance:

 

ENLISTED

Serviceman 3rd Class/Private 2nd Class

Serviceman 2nd Class/Private 1st Class

Serviceman 1st Class/Corporal

 

NCOs

Service Chief

Gunnery Chief (Ashley i Mass Effect 1)

Operations Chief (Ashley i Mass Effect 2)

 

OFFICERS

2nd Lieutenant

1st Lieutenant

Staff Lieutenant (Kaidan Alenko i Mass Effect 1)

Lieutenant Commander (Commander Shepard i Mass Effect 1 og 3 og Asshley i Mass Effect 3)

Staff Commander (Kaidan i Mass Effect 2)

Captain/Major (Kaidan i Mass Effect 3)

Rear Admiral/General

Admiral

Fleet Admiral

 

 

Det eneste det beviser er hvor utrolig dårlig forståelse Biowares skrivere har av militære organisasjoner, ingen går opp 4 grader i løpet av 2-3 måneder.

 

Lenke til kommentar

 


  •  
  • Hvordan Shepard plutselig var blitt en profet for ledelsen av The Alliance, hvorfor sitter de som ledere og spør Shepard om hva de skal gjøre?
  • Anderson er plutselig ikke i The Council og en viktig mann i The Alliance til tross for at ME3 bare foregår 2-3 måneder etter Mass Effect 2 der han var enten i rådet eller kaptein (som er relativt langt unna viktig)
  • Gutten som blir trykket opp i ansiktet ditt der det nesten står på skjermen "GRÅT HER."

 

Nr1 der:

 

Kan ikke ha noe med at Shepard er den person som faktisk har erfaring når det kommer til the reapers? Både når det kommer til å sloss mot de, samt kunnskap? Er vel ikke unormalt at mennesker uten kunnskap om ting snur seg mot person(er) som har?

 

 

Uansett om han har erfaring eller ikke med å slåss mot Reapers hjelper ikke det en møkk når han ikke har erfaring med å kommandere mer enn et skip. Det blir som om General Sunde skal spørre en kaptein i telemarksbataljonen hva vi skal gjøre når svenskene angriper.

 

Liste over grader i Systems Alliance:

 

ENLISTED

Serviceman 3rd Class/Private 2nd Class

Serviceman 2nd Class/Private 1st Class

Serviceman 1st Class/Corporal

 

NCOs

Service Chief

Gunnery Chief (Ashley i Mass Effect 1)

Operations Chief (Ashley i Mass Effect 2)

 

OFFICERS

2nd Lieutenant

1st Lieutenant

Staff Lieutenant (Kaidan Alenko i Mass Effect 1)

Lieutenant Commander (Commander Shepard i Mass Effect 1 og 3 og Asshley i Mass Effect 3)

Staff Commander (Kaidan i Mass Effect 2)

Captain/Major (Kaidan i Mass Effect 3)

Rear Admiral/General

Admiral

Fleet Admiral

 

 

Det eneste det beviser er hvor utrolig dårlig forståelse Biowares skrivere har av militære organisasjoner, ingen går opp 4 grader i løpet av 2-3 måneder.

 

 

 

Greit nok at han ikke har erfaring med å kommandere flere skip, men han har fortsatt en god del informasjon samt erfaring med the reapers generelt sett som kan komme til nytte, ellers er dette et spill som er basert på et annet univers med mye annet rart i det. Så for min egen del så syns jeg ikke det er så alt for merkelig at folkene snur seg mot Shepard for hjelp.

 

 

 

Edit: Noen som har lyst til å forklare hvordan dette VPN trikset fungerer? =)

 

Edit2: Skal From Ashes følge med Digital Deluxe Edition fra Origin? Trodde den måtte kjøpes ved siden av, men Origin driver å laster ned "From Ashes" står det hvertfall.

Edit3: Etter et lite søk så ser det slik ut ja.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Kjapp, Enkel og Gratis VPN Guide

 

Steg 1: Skru Origin helt av

 

Steg 2: Last ned FlyVPN Lite og start programmet (Ingenting å installere)

 

Steg 3: Gå til gratis siden til FlyVPN.

 

Steg 4: Skriv inn brukernavnet (vpnu) og passordet (står på siden i Steg 3 i FlyVPN programmet og velg "Connect"

 

Steg 5: Når du er inne, velg Asia og koble til en av de Koreanske serverene.

 

Steg 6: Start Origin, logg inn, aktiver Mass Effect 3

 

Husk at du kun kan koble til gratis versjonen av FlyVPN tre ganger eller noe slikt per dag per IP adresse, og kun i 20 minutter av gangen.

 

Blider kommer når jeg har gjort dette selv.

 

Disclaimer: Har skjekket at jeg får rett dato i aktiveringen, men kan selvfølgelig ikke garantere at dette vil fungere. Virket med BF3 ihvertfall.

Endret av Skyenet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjapp, Enkel og Gratis VPN Guide

 

Steg 1: Skru Origin helt av

 

Steg 2: Last ned FlyVPN Lite og start programmet (Ingenting å installere)

 

Steg 3: Gå til gratis siden til FlyVPN.

 

Steg 4: Skriv inn brukernavnet (vpnu) og passordet (står på siden i Steg 3 i FlyVPN programmet og velg "Connect"

 

Steg 5: Når du er inne, velg Asia og koble til en av de Koreanske serverene.

 

Steg 6: Start Origin, logg inn, aktiver Mass Effect 3

 

Husk at du kun kan koble til gratis versjonen av FlyVPN tre ganger eller noe slikt per dag per IP adresse, og kun i 20 minutter av gangen.

 

Blider kommer når jeg har gjort dette selv.

 

Disclaimer: Har skjekket at jeg får rett dato i aktiveringen, men kan selvfølgelig ikke garantere at dette vil fungere. Virket med BF3 ihvertfall.

 

Åpner jo om litt over 1 time bare faktisk, dette kan bli spennende, takker =)

 

En ting, etter at det er aktivert, kan må slå av VPN da? Eller må bruke den til release dagen her kommer?

Lenke til kommentar

Har ME 1 og 2 på Xbox360 men har ikke satt meg noe inn i 3ern.

 

Er det noe forskjell på Konsoll og PC versionen?

 

Har forstått det slik at det er multiplayer på ME3. Isåfall... hvorfor bør jeg kjøpe det på PC istedenfor Xbox360?

 

Splittscreen på Xbox360?

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Har ME 1 og 2 på Xbox360 men har ikke satt meg noe inn i 3ern.

 

Er det noe forskjell på Konsoll og PC versionen?

 

Har forstått det slik at det er multiplayer på ME3. Isåfall... hvorfor bør jeg kjøpe det på PC istedenfor Xbox360?

 

Splittscreen på Xbox360?

 

Har du en god PC så får du jo alltids bedre grafikk/FPS, og siden det er TPS så er jo PC det beste ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...