Gå til innhold

Den lille Mass Effect 3 Tråden [ingen spoilere!]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Denne videoen med stemmen til the Prothean er basert på lydfiler funnet i demoen.

 

Jeg har ikke undersøkt så nærme omkring innholdet inkludert i DLCen, men jeg vet at du får ham på Eden Prime.

 

 

En annen ting som er verdt å nevne er at i Mass Effect 2 var Zaeed gratis DLC fra dag 1 for alle som kjøpte et nytt spill. From Ashes kunne lett vært det samme, og jeg hadde gitt totalt f. i om det var viktig eller ikke. Dag 1 DLC er ren bullshit for å tjene penger og jeg nekter å støtte en slik modell. At slutten på spillet bygger opp for en fremtidig MMO underbygger bare at Mass Effect-universet har blitt en cash-cow som skal melkes for penger.

 

Dette beviser vel ikke annet enn at dette innholdet sannsynligvis var ferdig da demoen ble gitt ut? Jeg venter fortsatt på bevis på at dette innholdet ville blitt laget dersom de ikke hadde hatt planer for å tjene penger på det.

Lenke til kommentar

Argh, spillet klarte ikke å rekonstruere den gamle looken til Shepard som jeg har brukt i åresvis. Hva er det for noe tull?

 

Ja, det var jævlig irriterende. Jeg klarer jo faen ikke gjenskape han heller...

 

Virker som om de har gjort noen endringer i face customization, men det er likevel ikke bra nok. Jeg kan for eksempel ikke finne den rette nesa. Eneste vi kan gjøre er å improvisere

Lenke til kommentar

Da kan jeg bekrefte at det fungerer. Etter et par titalls forsøk på å koble til FlyVPN (Det er en grense på hvor mange som kan bruke den samtidig) kom jeg igjennom og fikk aktivert det. Kan også starte ME3 uten å ha FlyVPN på.

 

Fikk du en melding som sa noe lignende som "Login error occurred: You have reached the simultaneous usage limit."?

 

Ja, det er den om at bare et vist antall kan bruke prøve kontoen på en gang. Bare prøv et par titalls ganger (2x Enter prøver på nytt) så kommer du inn.

 

 

Fikk connecta, men er vist noe annet tull nå, blir disconnecta når den prøver å authenticate, står en eller annen grunn men vinduet er for lite så man får jo ikke sett hele settninga, merkelig greier.

 

Samme her. Står at jeg må oppgradere til full versjon fordi versjonen jeg bruker ikke har "OpenVPN componment, or is out-dated"...

 

Hva er egentlig poenget med en gratis versjon hvis den ikke inneholder det som trengs for å teste den ut?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man får importert karakteren fra ME2? Har ikke spillet installert, bare en løs save fil jeg har tatt vare på.

 

New game > Import ME2 Save

 

En enkel .pcsav fil skal gjøre susen så lenge filen er i orden.

 

Ja, var innom der, men ikke noe dukka opp, fant ut at jeg måtte legge save fila under "C:\Users\XXXX\Documents\BioWare\Mass Effect 2\Save\John_30_Soldier_090710" da dukka den opp =)

Lenke til kommentar

Spoiler-alert!

 

Noen som vet om det går an å redde Kaidan når han vender seg mot deg på the citadel? Jeg har havnet slik at han snur seg mot meg med en pistol, og jeg må skyte ham for å overleve selv. Finnes det noen dialogmuligheter eller slikt som kan redde ham på en tidligere anledning i spillet?

 

 

####modedit: satte inn spoiler-alert og spoiler-tags####

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Collectors Edition er forresten utsolgt på Gamestop (ski).

 

 

Noen som vet om det går an å redde Kaidan når han vender seg mot deg på the citadel? Jeg har havnet slik at han snur seg mot meg med en pistol, og jeg må skyte ham for å overleve selv. Finnes det noen dialogmuligheter eller slikt som kan redde ham på en tidligere anledning i spillet?

 

Hva faen.... spiler tags kthxbai.. er du helt "=%(*"%T/("%#!"#%!§!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...