Gå til innhold

Den lille Mass Effect 3 Tråden [ingen spoilere!]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst nærmest aldri gledet meg så mye til et spill. Også er det ca en uke igjen, blir gal av venting. !:D Nesten som når jeg var liten og ventet på julaften.

 

Noen steder man kan få en anmeldelse som blir spoiler fri tror dere ? vil helst ikke se for mye av det gode. =)

Lenke til kommentar

Demoen er helt på begynnelsen ja. ME3 venter ikke på noen, her skal det sparkes i gang fra starten av med det vi har ventet på i 2 spill nå. Nå skal vi endelig få sparke litt reaper-rass!

 

Arrival avslutter med "KREMT!! Kom tilbake til jorda Shepard, så skal vi snakke om det du akkurat gjorde". ME3-demoen begynner på jorda, og det virker som om de har hatt en liten prat. "Er ikke så ille å være sivil, når du først blir vant til en god seng og varm mat" og det greiene der. Tror ikke det skjer så mye annet enn det. Dvs; det skjer HELT sikkert mye annet enn det, men det får man vel vite om i løpet av spillet. Cerberus ser blant annet ut til å ha et litt annet personell enn tidligere.

 

Nærmer seg fælt nå!!

 

Ble ferdig med rerun av ME1 forrige uke. Ca. 15 timer inn i ME2 nå, regner med ca. 25 timer til. I løpet av en drøy uke. Blir rimelig glidende overgang inn i ME3 det. Og sikkert over 100 timer total spilletid med én character over 3 spill.. CHRISTMAS!!!! :xmas: :xmas:

Lenke til kommentar

Fy faen jeg kommer til å svette ME3 mye. Har seks-syv Shepards med ulike historier, klasser, utseender og valg. I tillegg kommer multiplayer. Satan i helvete, snakkes, sosialt liv.

 

Det jeg misliker mest med marketing-kampanjen til Mass Etter 3 (nest mest, det at alle trailerne handler om Jorden er irriterende) er at det ble avslørt utrolig tidlig at Cerberus har blitt fiendtlig igjen. Det hadde vært så utrolig mye kulere å ikke vite noe om det før man møtte dem på Mars-oppdraget, for der reagerer Shepard og gjengen på at de er der og at de er fiendtlig.

Også suger det at nesten alle Cerberus-soldatene ser ut som de kommer rett fra Gears of War eller Warhammer 10.000. Kunne de ikke brukt den Cerberus-drakten vi fikk tak i via DLC i ME2? Også ligner Brutes på en hybrid av Dead Space-Brutes Hunters fra Halo-serien.

Lenke til kommentar

Dei har jo sverga dyrt på at dei har endra ting etter lekkasjane. Litt skeptisk, men hey.

 

Her passer det kanskje fint å slenge inn eit lite NB: Spoilers skal i spoilertags, uansett kor store eller små dei er. :)

Spillet er lekket, folk har spilt det. Flere ganger gjennom.

Lekkasjene er veldig sannsynlige, men det betyr ikke at vi ikke kan håpe på dag 1 DLC/patch.

Lenke til kommentar

Multiplayeren har virkelig vært ustabil for meg den siste uken. Det er sånn at jeg går rundt og håper at jeg ikke mister forbindelsen med hosten og jeg kan helt ærlig påstå at jeg har mistet minst 300 000 XP av denne grunn.

 

Sitter for øvrig på et stabilt bredbånd med 16/0.8

Lenke til kommentar

Meh, hver eneste gang det kommer en oppfølger til et (gjerne anerkjent) spill lekkes slutten og folk klager på hvordan den utspiller seg.

 

Har troen på Mass Effect 3, ser rimelig gjennomført ut - selv om jeg virkelig hater Michael Bay-tendensene Bioware viser tegn til.

 

War Assets, enda mer dialog, nye, spennende planeter, fiender. Musikken. Det som har skuffet meg hittil med selve spillet er at mange av våpnene jeg virkelig mislikte i ME2 returnerer, som f eks Carnifex og Mantis, og at Slam faen ikke er en standard-power for Adept. Faen så fet power!

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar

På hvilken måte skaffer dere spillet ved release? Vil helst ha download men på origin koster det jo massive 449kr. Kan bestille via jobben til under 400, og ha det til onsdag, så er usikker.

 

Jeg regner med spillet må registreres via origin. Noen som vet om det er låst frem til release uansett når man får den fysisk? Litt som Skyrim?

Lenke til kommentar

Dei har jo sverga dyrt på at dei har endra ting etter lekkasjane. Litt skeptisk, men hey.

 

Her passer det kanskje fint å slenge inn eit lite NB: Spoilers skal i spoilertags, uansett kor store eller små dei er. :)

Spillet er lekket, folk har spilt det. Flere ganger gjennom.

Lekkasjene er veldig sannsynlige, men det betyr ikke at vi ikke kan håpe på dag 1 DLC/patch.

 

Lekket?

Ser ikke sånn ut...

 

http://orlydb.com/s/games

 

(PS: For dere triggerhappy rapporteringsfjols, er ikke dette annet enn en side som viser hva som faktisk er verifisert der ute. Finnes det ikke på denne lista, er det trolig ikke lekket. Dette er med andre ord bare en oversikt, IKKE noe ulovlig.)

Endret av Naken_Greve
Lenke til kommentar

På hvilken måte skaffer dere spillet ved release? Vil helst ha download men på origin koster det jo massive 449kr. Kan bestille via jobben til under 400, og ha det til onsdag, så er usikker.

 

Jeg regner med spillet må registreres via origin. Noen som vet om det er låst frem til release uansett når man får den fysisk? Litt som Skyrim?

 

Forhåndsbestilt på gamestop, jeg fikk collectors edition til 400kr.

Endret av Mr. Hormonella
Lenke til kommentar

Multiplayeren har virkelig vært ustabil for meg den siste uken. Det er sånn at jeg går rundt og håper at jeg ikke mister forbindelsen med hosten og jeg kan helt ærlig påstå at jeg har mistet minst 300 000 XP av denne grunn.

 

Sitter for øvrig på et stabilt bredbånd med 16/0.8

Er det mulig å se hvor mye ping man har i matchen?

Det er ikke deg. Jeg har 100/100 og samme problem. Sluttet å spille demoen for en uke siden fordi jeg mistet forbindelsen sikkert 10 gange på rad, i tillegg til generelt veldig mye lagg. For 2 uker sider fungerte det helt fint (ser du bort i fra at demoen også krasjer konstant). Dette bør være fikset til release :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...