Gå til innhold

Den lille Mass Effect 3 Tråden [ingen spoilere!]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aktiverte mitt via Internett innstillingene for proxy i kontrollpanelet. :)

 

Fortell gjerne hvordan ;)

 

Må finne en måte å gjøre det på jeg også, da flyvpn funket heller dårlig for min del. Er fortsatt 4-5 timer unna å få det lastet ned, men må uansett snart låse det opp.

 

Hvor har det egentlig blitt låst opp til nå? Vil en amerikansk proxy fungere?

Lenke til kommentar

Aktiverte mitt via Internett innstillingene for proxy i kontrollpanelet. :)

 

Fortell gjerne hvordan ;)

 

Må finne en måte å gjøre det på jeg også, da flyvpn funket heller dårlig for min del. Er fortsatt 4-5 timer unna å få det lastet ned, men må uansett snart låse det opp.

 

Hvor har det egentlig blitt låst opp til nå? Vil en amerikansk proxy fungere?

 

Bruker du amerikansk proxy, så vil spillet bli låst opp Tirsdag 04:00.

Lenke til kommentar

Mars Mission Spoiler

 

Syns Ashley ble litt vel mye skadet. Hun fikk riktignok flere slag i hodet, men hun hadde jo hjelm på seg..

 

 

 

Tja, var ikke det jeg tenkte når det skjedde, håper hun bare ikke dør, tok faktisk å spilte brettet om igjen i håp om å drepe hun doktor dama før vi nådde skipet hun hoppet ombord i, men virka ganske umulig da skjoldet hennes fyltes seg rimelig fort opp.

 

Lenke til kommentar

Aktiverte mitt via Internett innstillingene for proxy i kontrollpanelet. :)

 

Fortell gjerne hvordan ;)

 

Må finne en måte å gjøre det på jeg også, da flyvpn funket heller dårlig for min del. Er fortsatt 4-5 timer unna å få det lastet ned, men må uansett snart låse det opp.

 

Hvor har det egentlig blitt låst opp til nå? Vil en amerikansk proxy fungere?

 

Kontrollpanel -> Nettverk og Internett -> Alternativer for Internett -> Tilkoblinger -> Lan Innstillinger -> Legg inn en tilfeldig koreansk IP adresse og port (bare søk "korea proxy" på Google) - > Aktiver i Origin.

 

Jeg trengte IKKE å avslutte Origin før jeg startet proxyen. Bare ha origin åpnet mens du aktiverer proxyen. :)

Lenke til kommentar

Hva synes dere om spillet så langt?

 

 

Liker det så langt, dog var litt rart i starten med bare to valg når man snakker med folk, dog sett et tredje valg i ny og ned, kan hende det forandrer seg jo lengre man kommer. Eneste minuset jeg kan komme på er at jeg syns de kunne delt opp oppgavene til spacebar knappen, liker ikke helt at en knapp skal kunne gå i cover, hoppe over gjenstander, samt løpe.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om spillet så langt?

 

Det er to ting jeg virkelig kan pirke på.

 

- Om du importerer en ME2 save, så begynner du på level 30. Dette var veldig uvant for min del.

 

- ME3 klarte ikke å rekonstruere min custom Shepard. Det der var virkelig slapt av Bioware

 

Ellers er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...