Gå til innhold

Jeg ønsker å bli hardcore spesialsoldat!


Welcro

Tror du Bernt Kåre (jeg) klarer å bli den beste spesialjegeren noensinne?  

124 stemmer

  1. 1. Tror du Bernt Kåre (jeg) klarer å bli den beste spesialjegeren noensinne?

    • Ja
      18
    • Nei
      95
    • Kanskje
      10


Anbefalte innlegg

For å oppklare i noen ting:

Jeg tror ikke jeg kommer til å klare utdanning som pilot og spesialjeger og alt det der etter nærmere ettertanke. Men jeg skal få meg en utdanning i forsvaret tror jeg skal bli fallskjermjeger og deretter pilot. Får sjekke det opp nøyere, men satser på pilot hvertfall, etter at alt dette er ferdig skal jeg så ha en jobb i forsvaret som fungerer på en mer rolig måte, altså som en slags leder eller formann. En som tar seg av papirarbeid blant annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"You got a dream? Go and get it." - Will Smith i en film.

Joda, greit å drømme, men realismenivået i TS sin "plan" tilsvarer omtrent det å regne med at man skal vinne i lotto...uten å spille.

 

Blir ikke akkurat mindre skeptisk av uttalelser som dette:

...dette var en realisering jeg fikk for meg og vet dette er tingen for meg...
Kom denne realiseringen foran en PC-skjerm og et FPS...?

 

Ta sikte på å gjennomføre 1.gangstjenesten eller befalsskolen i første omgang du, gjerne i en av de mer utfordrende avdelingene, så kan du bestemme deg etter dette. Jeg minstenker dog at pipa da har fått en annen låt...

Endret av Hugo_Hardnuts
  • Liker 2
Lenke til kommentar

For å oppklare i noen ting:

Jeg tror ikke jeg kommer til å klare utdanning som pilot og spesialjeger og alt det der etter nærmere ettertanke. Men jeg skal få meg en utdanning i forsvaret tror jeg skal bli fallskjermjeger og deretter pilot. Får sjekke det opp nøyere, men satser på pilot hvertfall, etter at alt dette er ferdig skal jeg så ha en jobb i forsvaret som fungerer på en mer rolig måte, altså som en slags leder eller formann. En som tar seg av papirarbeid blant annet.

 

Det er noe du i teorien kan oppnå, i motsettning til det du har ønsket tidligere.

Kjør på, det er ikke lett, men fullt mulig :)

Lenke til kommentar

Hestekølle, er du klar over at du nå ser mer idiot ut enn jeg som regel gjør? Det skal litt til.

 

Whatever...måtte lette litt på trykke når jeg leste denne møkkatråden :mad: Har ikke klikka sånn som det siden jeg sist ble utvist fra forumet (sommer).

 

Du har blitt utvist før ja. Det kom vel ikke akkurat som noen overraskelse. Større tulling skal man lete lenge etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jævla unge! Blir så provosert av sånne fremtidige trygdesnyltere som deg! "Skal bli jagerpilot etterpå"...du er ganske komisk for å være et jævla skogstroll, har aldri ledd så godt før! :!:

 

Du ler og er provosert på samme tid ja, emosjonelt ustabil også ja...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forbanna idiot. Hvis du er så imot det jeg skriver så setter jeg pris på om du ikke legger igjen slike kommentarer her i tråden. Bare fordi jeg brenner for noe så kraftig at det til tider kan, ja, faktisk høres litt ekstremt ut så må jeg til de grader bli trekt ned i søla. Heldigvis er jeg for god til å ta meg nær av slikt idioti.

 

Drømmer er fint, men du viser en ufattelig stor arroganse og udødelig egoisme når du skriver som du gjør. Det er ikke rart de fleste vil oppfatte deg som et troll. Spesielt når du starter en tråd der du forteller om dine store drømmer som spesialsoldat, men som ikke tar til seg noen tips eller tanker om at det er en smule tøffere en du tror.

 

Selv når folk forteller deg dette avviser du dette ved å skyte ut at "Ja, du er en feit liten bolle, men du har psyken til alt". Da er det langt i fra lett å ta deg seriøst :(

 

Nå skal jeg late som jeg ikke har lest tråden:

Nei, men så flott da! Hvor gammel er du? Og har du begynt å trene da?

Lenke til kommentar

Forbanna idiot. Hvis du er så imot det jeg skriver så setter jeg pris på om du ikke legger igjen slike kommentarer her i tråden. Bare fordi jeg brenner for noe så kraftig at det til tider kan, ja, faktisk høres litt ekstremt ut så må jeg til de grader bli trekt ned i søla. Heldigvis er jeg for god til å ta meg nær av slikt idioti.

 

Drømmer er fint, men du viser en ufattelig stor arroganse og udødelig egoisme når du skriver som du gjør. Det er ikke rart de fleste vil oppfatte deg som et troll. Spesielt når du starter en tråd der du forteller om dine store drømmer som spesialsoldat, men som ikke tar til seg noen tips eller tanker om at det er en smule tøffere en du tror.

 

Selv når folk forteller deg dette avviser du dette ved å skyte ut at "Ja, du er en feit liten bolle, men du har psyken til alt". Da er det langt i fra lett å ta deg seriøst :(

 

Nå skal jeg late som jeg ikke har lest tråden:

Nei, men så flott da! Hvor gammel er du? Og har du begynt å trene da?

 

Dette har gått fra dokumentar til komedie til drama og tilbake til komedie igjen, beklager men dette blir for dumt.

Lenke til kommentar

 

 

HAHAHA! :rofl:

 

Lest gjennom tråden din, Watcher. Fy faen for en liten drittunge du er! Spilt alt for mye skytespill (som er det eneste du er god i) og aldri holdt noe kraftigere enn en softgun i hånda!

 

Bare gjennom pisset du skriver her skjønner alle at du ikke har sjans på noen som helst i Forsvaret i det hele tatt. Du er en liten wannabe drittsekk som tror alt er lekende lett bare fordi du har "psyken til det". Hva faen hjelper det når du er en liten fettsekk av et forumtroll?

 

Jævla unge! Blir så provosert av sånne fremtidige trygdesnyltere som deg! "Skal bli jagerpilot etterpå"...du er ganske komisk for å være et jævla skogstroll, har aldri ledd så godt før! laugh.gif

 

 

Når det er sagt vil jeg satse på et år som Fallskjermjeger i førsteganstjenesten :) Trener knallhardt allerede (16 år).

 

 

Går vel ann og ta det litt pent.

Lenke til kommentar

For å oppklare i noen ting:

Jeg tror ikke jeg kommer til å klare utdanning som pilot og spesialjeger og alt det der etter nærmere ettertanke. Men jeg skal få meg en utdanning i forsvaret tror jeg skal bli fallskjermjeger og deretter pilot. Får sjekke det opp nøyere, men satser på pilot hvertfall, etter at alt dette er ferdig skal jeg så ha en jobb i forsvaret som fungerer på en mer rolig måte, altså som en slags leder eller formann. En som tar seg av papirarbeid blant annet.

 

Det er noe du i teorien kan oppnå, i motsettning til det du har ønsket tidligere.

Kjør på, det er ikke lett, men fullt mulig :)

 

Skal gjøre mitt beste.

Lenke til kommentar

Du kommer til å bli spesialsoldat. En av kravene er faktisk at man skal ligge i iskald vann helt til en vakt drar deg opp. Det har du allerede bevist at du klarer.

 

Det er ikke så særlig vanskelig heller å bli spesialsoldat, trenger ikke trene så mye. Bare fortsett å vær feit. Du trenger egentlig ikke noe særlig skyteopplæring heller. COD og CS dekker det meste. Er omtrent det samme.

 

Jeg ville satset på Mossad.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Du kommer til å bli spesialsoldat. En av kravene er faktisk at man skal ligge i iskald vann helt til en vakt drar deg opp. Det har du allerede bevist at du klarer.

 

Det er ikke så særlig vanskelig heller å bli spesialsoldat, trenger ikke trene så mye. Bare fortsett å vær feit. Du trenger egentlig ikke noe særlig skyteopplæring heller. COD og CS dekker det meste. Er omtrent det samme.

 

Jeg ville satset på Mossad.

 

Jeg har aldri nevnt for noen at jeg spiller noe som helst. Fra nå av svarer jeg bare seriøs innlegg som står i samsvar med tråden. Alle useriøse innlegg og spydige forsøk på å være morsom vil bli totalt ignorert.

Lenke til kommentar

ett protip til dere som diskuterer med hestekølle: stopp. det er faen meg meningsløst, du kommer ingen vei ;)

 

til TS: har du tenkt dette nøye igjennom? er du sikker på at du klarer alle psykiske og fysiske tester/utfordringer? om du er sikker på det og vet at du vil og kan gjennomføre; go for it.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...