Gå til innhold

Jeg ønsker å bli hardcore spesialsoldat!


Welcro

Tror du Bernt Kåre (jeg) klarer å bli den beste spesialjegeren noensinne?  

124 stemmer

  1. 1. Tror du Bernt Kåre (jeg) klarer å bli den beste spesialjegeren noensinne?

    • Ja
      18
    • Nei
      95
    • Kanskje
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du nevne flere? Hvilken karakter får du i gym?

 

EDIT: Flere av dere er vel på grensen til personangrep snart..?

 

Haha, morsomt må jeg si. Droppa dessverre ut i 1 klasse på videregående, men har bare 6'ere å vise til fra ungdomsskolen.

 

Bare 6'ere? Kan du bevise det? Vil ikke høres ut som en som bare vil kødde meg deg.. men selv fikk jeg langt dårligere..

Lenke til kommentar

Kan du nevne flere? Hvilken karakter får du i gym?

 

EDIT: Flere av dere er vel på grensen til personangrep snart..?

 

Haha, morsomt må jeg si. Droppa dessverre ut i 1 klasse på videregående, men har bare 6'ere å vise til fra ungdomsskolen.

om du droppa ut av videregående vil jeg tro dette minker sjansen din betraktlig ettersom du da ikke har generell eller spesiell studiekompetanse... om jeg ikke er helt utpå viddene må man også gjennomføre befalsskolen (som krever generell studiekompetanse?)

Lenke til kommentar

Du kjenner ikke meg, du vet ikke hva jeg er stolt av.

Jeg kjenner deg godt nok til å vite av at du er stolt av å bli henta av en vakt i badeland :)

 

:!: :!: :!: No dauer jeg av latter her at det går an å vær så dum watcher.

 

Nå tenker jeg vi roer oss ned, det kan høres nokså komisk ut med den badeland episoden. Men det var rett og slett for å teste meg selv. Vil ikke akkurat si at det er så morsomt.

Lenke til kommentar

Droppa ut? Da kan du droppe pilot...

 

Man trenger generell studiekompetanse for det du beskriver og gode karakterer. Gode karakterer viser VILJESTYRKE og ikke psyke. Vil du virkelig det der må du begynne å gjøre leksan dine og avinstallere spillan dine og begynne å trene!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan du nevne flere? Hvilken karakter får du i gym?

 

EDIT: Flere av dere er vel på grensen til personangrep snart..?

 

Haha, morsomt må jeg si. Droppa dessverre ut i 1 klasse på videregående, men har bare 6'ere å vise til fra ungdomsskolen.

 

Bare 6'ere? Kan du bevise det? Vil ikke høres ut som en som bare vil kødde meg deg.. men selv fikk jeg langt dårligere..

 

Fikk i hovedsak 6'ere ja, hvis man ser bortifra ballspill. Men dette blir veldig off-topic her nå...

Lenke til kommentar

Har du flere eksempler?

 

Har blant annet holdt pusten i over 5minutter... Ganske imponerende vil jeg selv påstå for en som ikke har trente lunger.

 

Under, eller over vann?

 

Over, lå i senga ta testen ble utført.

 

 

 

Holdt du pusten til du ble henta av ambulansevakta den gangen og?

 

 

Reiner med at du stengte for nesen, da den puster uten at man aktivt trekker inn oksygen selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

--------------------------------------------------------------------------

 

 

Troll line. Everone above this line was trolled.

 

Om TS er en troll, er det ingen grunn til å være frekk uansett.

 

Og om ikke TS er det, er du, og mange andre her inne, mobbere.

 

Er andre her på tråden som prøver å sette meg i et dårlig lys.

 

Man må hvertfall ha studiespesialisering for å bli pilot, tror man også må ha realfag..

 

Har 1.klasse i boks, skal på sesjon, deretter skal jeg ta opp de resterende fagene via nettet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...