Gå til innhold

Jeg ønsker å bli hardcore spesialsoldat!


Welcro

Tror du Bernt Kåre (jeg) klarer å bli den beste spesialjegeren noensinne?  

124 stemmer

  1. 1. Tror du Bernt Kåre (jeg) klarer å bli den beste spesialjegeren noensinne?

    • Ja
      18
    • Nei
      95
    • Kanskje
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du flere eksempler?

 

Har blant annet holdt pusten i over 5minutter... Ganske imponerende vil jeg selv påstå for en som ikke har trente lunger.

 

Under, eller over vann?

 

Over, lå i senga ta testen ble utført.

 

 

 

Holdt du pusten til du ble henta av ambulansevakta den gangen og?

 

 

Reiner med at du stengte for nesen, da den puster uten at man aktivt trekker inn oksygen selv.

 

Morsom du? Kan forøvrig presisere at jeg aldri har blitt hentet av en ambulansevakt, hva i svarte er det egentlig? Var en badevakt...

Endret av Watcher
Lenke til kommentar

Du droppet ut av VGS?? Mulig du må ha fullført VGS for å i det hele tatt søke må noen av jobbene.

Å holde pusten 5 min over vann mens du ligger stille er ingenting I FORHOLD TIL å holdre pusten kanskje 2-3 meter under vann (under trykk) mens du dykker, svømmer, ellet andre øvelser som krever energi/oksygen...

 

MEN

Det er jo mulig, men den beste, NOENGANG, njææ......

Endret av Noen123
Lenke til kommentar

Du droppet ut av VGS?? Mulig du må ha fullført VGS for å i det hele tatt søke må noen av jobbene.

Å holde pusten 5 min over vann mens du ligger stille er ingenting I FORHOLD TIL å holdre pusten kanskje 2-3 meter under vann (under trykk) mens du dykker, svømmer, ellet andre øvelser som krever energi/oksygen...

 

MEN

Det er jo mulig, men den beste, NOENGANG, njææ......

 

Dette er ting jeg selvfølgelig skal trene meg opp til å kunne gjøre. Jeg bare sier at jeg på et nåværende tidspunkt ikke har hatt noen form for trening i det siste egentlig. Er selvfølgelig beredt til å starte trening så fort jeg blir en del av forsvaret.

Lenke til kommentar

Jeg vet hvordan realiteten er, jeg har faktisk svømt i iskaldt vann i badeland og lå der til vakt måtte hente meg.

FANTASTISK!

 

Kan jeg ha dette i signaturen min?

Haha, nå har du diskusjon.no's feteste signatur, lo så jeg nesten datt av stolen :D

 

La den badevekt episoden ligge a folkens. Please...

Lenke til kommentar

Dette er ting jeg selvfølgelig skal trene meg opp til å kunne gjøre. Jeg bare sier at jeg på et nåværende tidspunkt ikke har hatt noen form for trening i det siste egentlig. Er selvfølgelig beredt til å starte trening så fort jeg blir en del av forsvaret.

tror du burde begynne med treninger før du kommer inn i forsvaret.

 

Noen123: jeg tipper han er 19-20 år :)

Lenke til kommentar

PS. Iskaldt vann i badeland (kanskje 17-20c, jeg vet ikke) er ikke det samme som et hav (0-5c)

 

Hvor mange år var du sa du?

 

LOL... Det er isvann, meninga er at du skal ta hodet kjapt under for så å gå ut i det varme vannet igjen. Skal visst gi en slags orgasmisk følelse av noe slag. Mens vanlig folk gjør det bestemte jeg meg for å se hvor lenge jeg kunne ligge der. Køen ble ganske lang til slutt også, trolig derfor vakta kom når jeg tenker meg om, kunne nok ha holdt på en god stund til uansett, men da hadde jeg kanskje ikke sittet her idag? Begynte jo faktisk å miste følelsen i både bein og armer etter de timene jeg lå der. Jeg fikk da testet psyken min ordentlig.

 

Er selvfølgelig beredt til å starte trening så fort jeg blir en del av forsvaret.

 

Skal du overhodet komme inn til opptaksprøvene i en av de avdelingene du har skrevet om er du nok nødt til å begynne å trene først som sist.

as i said ...

 

Skal begynne å småtrene en del så jeg hvertfall klarer kravene, deretter begynner hardkjøret.

Lenke til kommentar

Søk på fremmedlegionen. Tror ikke vi trenge mange som deg i Norge :p

 

 

Hva mener du med det?

Din psyke, din utrolig lungekapasitet, din enorme terskel for å bygge kø på badeland er alt for høy for norsk standard. Du er rett og slett for l33t for den norske hær. Du burde enten prøve deg som spec ops i Call of duty eller fremmedlegionen.

 

http://www.legion-recrute.com/

eller

http://modernwarfare2.infinityward.com/agegate.php

 

Lykke til Bernt Kåre, jeg har troa.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg har et ønske om å bli den beste av de beste! Jeg vil gjøre de sykeste tinga og fighte i afghanistan. Jeg vil også redde liv, samtidig som jeg utsletter taliban og fiendtlige styrker. Jeg ønsker å bli den mest hardcore spesialjegeren som forsvaret noen gang har sett. Etter dette skal jeg bli jagerlflypilot og deretter sersjant. Jeg er for tiden litt overvektig og veldig datainteressert, men jeg har en syke som bare det, jeg tror jeg kan løpe ganske langt og bli god til å være soldat i forsvaret. Jeg kan bli den beste, ganske fort. Personlig rekord med sekk i skogen er 78timer, jeg levde på bær og jordbær fra en åker utenfor skogen. Jeg har en ekstrem syke, men er feit og i jævlig dårlig form. Men syken er helt ekstrem. Hvis dere kan komme med tips til meg så gjør det jobben lettere mot å nå toppen. Jeg skal bli sersjant etter endt jagerflypilot karriere og leve av millionene jeg tjener. Kom med forslag på hvor jeg kan melde meg opp, jeg klarer alle krav hvis jeg bare trener litt, har ekstrem syke som sagt. Løper til jeg får blackout også.

 

Takker for svar.

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Søk på fremmedlegionen. Tror ikke vi trenge mange som deg i Norge :p

 

 

Hva mener du med det?

Din psyke, din utrolig lungekapasitet, din enorme terskel for å bygge kø på badeland er alt for høy for norsk standard. Du er rett og slett for l33t for den norske hær. Du burde enten prøve deg som spec ops i Call of duty eller fremmedlegionen.

 

http://www.legion-recrute.com/

eller

http://modernwarfare2.infinityward.com/agegate.php

 

Lykke til Bernt Kåre, jeg har troa.

 

Jaja, bare le...

btw jeg heter ikke Bernt Kåre, det er bare et dekknavn...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...