Gå til innhold

Jeg ønsker å bli hardcore spesialsoldat!


Welcro

Tror du Bernt Kåre (jeg) klarer å bli den beste spesialjegeren noensinne?  

124 stemmer

  1. 1. Tror du Bernt Kåre (jeg) klarer å bli den beste spesialjegeren noensinne?

    • Ja
      18
    • Nei
      95
    • Kanskje
      10


Anbefalte innlegg

[Hint]De fleste som aner at det er trolling på ferde hisser seg ikke opp i den grad du gjør. Oppå det hele presterer du å "skryte" av grunnene til du har blitt utestengt.[/Hint]

Jeg tror også trådstarter er ute etter litt uskyldig moro, og helt ærlig var det ganske underholdende i starten. Men til tross for dette klarer du å oppføre deg som en sinna tenåring.

 

Har du litt selvinnsikt så kanskje du innser at TS er mer "moden" enn du er i dette tilfellet iallefall.

 

Jeg er en tenåring. Og har et vanvittig temperamant. Kan ikke noe for det, går ofte i utløp på forumet.

 

TS kommer også med en del ting jeg bare MÅ svare stygt på, er som tourette for faen!

 

TS (meg) 1 - Hestekølle 0

 

Er vell ikke å ta i når jeg presiserer at Hestekølle ble eid?

 

Men jeg har mange venner.

 

TS: 1 - Hesten: 1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[Hint]De fleste som aner at det er trolling på ferde hisser seg ikke opp i den grad du gjør. Oppå det hele presterer du å "skryte" av grunnene til du har blitt utestengt.[/Hint]

Jeg tror også trådstarter er ute etter litt uskyldig moro, og helt ærlig var det ganske underholdende i starten. Men til tross for dette klarer du å oppføre deg som en sinna tenåring.

 

Har du litt selvinnsikt så kanskje du innser at TS er mer "moden" enn du er i dette tilfellet iallefall.

 

Jeg er en tenåring. Og har et vanvittig temperamant. Kan ikke noe for det, går ofte i utløp på forumet.

 

TS kommer også med en del ting jeg bare MÅ svare stygt på, er som tourette for faen!

 

TS (meg) 1 - Hestekølle 0

 

Er vell ikke å ta i når jeg presiserer at Hestekølle ble eid?

 

Men jeg har mange venner.

 

TS: 1 - Hesten: 1

 

Ikke drit deg ut Hestekølle, det er vell kanskje også for sent allerede. Alle vet at du har tapt når du går ned i kjelleren og tyr til "jeg har mer venner enn deg" prinsippet... Synker du lavere nå så går du igjennom flisene på badeland.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Hvor gammel er du, Watcher?

 

Du kan ikke gjøre annet en å starte med treningen i hvert fall.

Kan si så mye som at jeg er sent i tenårene. Jeg skal også begynne med treningen så snart som bare mulig.

Hvorfor begynner du ikke nå?

 

Jeg er allerede igang med å legge isbiter i badekaret...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor gammel er du, Watcher?

 

Du kan ikke gjøre annet en å starte med treningen i hvert fall.

Kan si så mye som at jeg er sent i tenårene. Jeg skal også begynne med treningen så snart som bare mulig.

Hvorfor begynner du ikke nå?

 

Jeg er allerede igang med å legge isbiter i badekaret...

Vet at du har en über pro psyke, men de mener fysisk trening, ikke ligge i badekaret med isbiter til mammaen din kommer og henter deg.

Endret av Ownbeef
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hvor gammel er du, Watcher?

 

Du kan ikke gjøre annet en å starte med treningen i hvert fall.

Kan si så mye som at jeg er sent i tenårene. Jeg skal også begynne med treningen så snart som bare mulig.

Hvorfor begynner du ikke nå?

 

Jeg er allerede igang med å legge isbiter i badekaret...

 

 

Pffffft!!! HAHAHAHA, ajaj... Dette er bare så vanvittig :D

GÅ UT OG BAD I ET VANN I DET MINSTE DA!!! Fy fader... Spesialsoldat ja.

Lenke til kommentar

Du burde jo klare øvelsene som er ved opptaket før du begynner med slike ting da.

 

3000 meter, armhevninger, situps, pullups, osv.

 

Føler meg relativt trygg der egentlig, men trenger litt trening. Har noenlunde kontroll på inntakskravene når det kommer til falkskjermjeger.

 

Hvor gammel er du, Watcher?

 

Du kan ikke gjøre annet en å starte med treningen i hvert fall.

Kan si så mye som at jeg er sent i tenårene. Jeg skal også begynne med treningen så snart som bare mulig.

Hvorfor begynner du ikke nå?

 

Jeg er allerede igang med å legge isbiter i badekaret...

 

 

Pffffft!!! HAHAHAHA, ajaj... Dette er bare så vanvittig :D

GÅ UT OG BAD I ET VANN I DET MINSTE DA!!! Fy fader... Spesialsoldat ja.

 

Har jo svømt 50 meter under isen, vet ikke akkurat om mange som kan si det samme.

 

Jeg er allerede igang med å legge isbiter i badekaret...

Hvorfor?

Tror du å ligge i kaldt vann er noe forsvaret verdsetter veldig høyt?

Og hva trener du egentlig med å ligge i kaldt vann?

 

Psyken selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...