Gå til innhold

Jeg ønsker å bli hardcore spesialsoldat!


Welcro

Tror du Bernt Kåre (jeg) klarer å bli den beste spesialjegeren noensinne?  

124 stemmer

  1. 1. Tror du Bernt Kåre (jeg) klarer å bli den beste spesialjegeren noensinne?

    • Ja
      18
    • Nei
      95
    • Kanskje
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt Ajaco, men spydigheter kan du holde for deg selv. Jeg løfter allerede godt over 100kg i benken uten noen særlig form for trening, som sagt er syken min ganske imponerende og jeg satser på at den vil gjøre meg godt trent.

Endret av Watcher
Lenke til kommentar

Lol, dette er nok en som har spilt cod og bf litt for mye :)

Du tjener ikke så veldig godt på og være jagerflyger, du må nok jobbe etter endt tjeneste:)

Husker når jeg jobbet på rygge og en ung gutt skulle ha arbeidsuke der. Han var fast bestemt på at han skulle bli jagerflyer:) Han hadde veldig sterke briller og det går veldig dårlig når man har tenkt seg og bli jagerflyver:) Vi fortalte ham dette, trur aldri jeg har sett en så trist gutt før:( Det blei grining og skriking....stakkar.

PS! Bra syke er fint, men det holder ikke bare med det:)

Du må være litt "skarp"også, er ganske omfattende pensum.

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Lol, dette er nok en som har spilt cod og bf litt for mye :)

PS! du tjener ikke så veldig godt på og være jagerflyger, du må nok jobbe etter endt tjeneste:)

Husker når jeg jobbet på rygge og en ung gutt skulle ha arbeidsuke der. Han var fast bestemt på at han skulle bli jagerflyer:) Han hadde veldig sterke briller og det går veldig dårlig når man har tenkt seg og bli jagerflyver:) Vi fortalte ham dette, trur aldri jeg har sett en så trist gutt før:( Det blei grining og skriking....stakkar.

 

Enkelte har sterkere syke enn andre. Spis sitron for å styrke synet, ta laserbehandling.

Lenke til kommentar

Hadde vernpliktsverket sett deg...

 

Hva mener du med det? De ville jo bare ønsket meg velkommen, jeg er tent på det her å ønsker å gjøre en tjeneste for fedrelandet, ikke mange som er like tent på å beskytte landet som meg. Kanskje noen, men ikke mange nei.

Endret av Watcher
Lenke til kommentar

da ville jeg søkt meg innpå grense patrulje greiene på grensa til ruusland

husker ikke hva de kaller seg for no men det sånn halv spesial styrke,

toop trening til spesial styrkene :thumbup:

 

Takk for tipset Danny. Jeg skal også prøve å sjekke ut fremmedlegionen (the french foreign legion). Har hørt mye derfra.

Lenke til kommentar

Hehe, tviiiiler riiiimelig sterkt på at dette er seriøst ment. Men hvis det er vil jeg sterkt oppfordre TS til å søke hjelp ift. sine omnipotente vrangforestillinger :p

 

Javel? Fint at vi har en raporteringsknapp her på forumet.

Endret av Watcher
Lenke til kommentar

da ville jeg søkt meg innpå grense patrulje greiene på grensa til ruusland

husker ikke hva de kaller seg for no men det sånn halv spesial styrke,

toop trening til spesial styrkene :thumbup:

 

Takk for tipset Danny. Jeg skal også prøve å sjekke ut fremmedlegionen (the french foreign legion). Har hørt mye derfra.

 

Så du har tenkt å gå inn i det franske militæret?

 

For det første er form og fysiske krav relativt viktige for alle tingene du beskriver. Beinhard trening må til, spesielt om du er feit som du selv skriver.

 

For det andre så har du totalt urealistiske forventninger til både deg selv og kariere. Pilotskolen alene er på 5 år og krever at du er både fysisk og psykisk sterk i tillegg til f.eks. perfekt syn og andre ting som du hverken kan trene deg til eller bestemme over selv. I tillegg så krever de at du binder deg til 5 år etter pilotskolen og de 5 årene består stort sett av noen få øvelser og veldig mye døtid.

 

En annen ting er at om du blir pilot så vil du bli minimum løyntnant, så noe sier meg at du overhodet ikke har satt deg inn i hverken gradene eller hvordan militæret fungerer. Jeg ser også for meg at du er relativt tidlig i tenårene og egentlig snakker om en fantasi her.

 

At du klarer å løfte 100kg har overhodet ingenting å gjøre med om du egner deg som hverken elitesoldat, jagerpilot eller noe som helst for den saks skyld.

 

For all del, og du virkelig ønsker å satse på dette, kan skyting, hard trening og langt mindre dataspilling være en grei start.

Jeg kan også meddele at virkeligheten er langt i fra slik det fremstilles i BF og CoD.

Endret av Itspersonal
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...